![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben al een draad over irritante reclamespots.
Mogelijk zijn er onder ons ook mensen die interessante spots gespot hebben. Ik moet wel zeggen, de reclamewereld is geweldig creatief. Hier een voorbeeldje uit de oude doos. "Boodschappen halen, 't is soms geen pretje. Je waait van de weg weg, je valt met je netje.... Boodschappen halen, soms wat onhandig. Wees toch verstandig en blijf bij de tijd. De SRV-man, de SRV-man, de SRV-man brengt alles bij u thuis! Doordeweekse boodschappen, dagelijks aan huis! Leve de man van de SRV, van je hieperdepiep hoeree!" Vooral dat laatste kon ik wel smaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs eentje op youtube van Rheinmetall. Vraag niet waarom, maar zeker interessant.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slogan van Gamma vind ik ook goed gevonden:
"Hoe maakt u het? Met Gamma!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Geef mij die van COOL BLUE maar.
Speels en goed doordacht. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van Humo zijn nog altijd goed. Guy Mortier verslijt niet en Veerle Dobbelaere ook niet.
Humo!
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik me afvraag. Heeft iemand van jullie ooit al een reclamespot bekeken en gezegd, heeeejjjj.... dat wil ik kopen.
Ik kan me eigenlijk geen enkele aankoop herinneren gemotiveerd door een reclamespot.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon imago. Als het op de reclame zit zal het wel goed zijn. Remember: Jeroen Piqueur… ‘eis een plan’. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djeezes ,voor de eerste keer misschien wel .....
Maar na den honderdste keer gaat dat wel serieus tegen steken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sommigen zijn er aan verslaafd, dat winkelen. Maar we kunnen mensen niet tot objecten reduceren. Dan overschrijdt je een grens van juist en fout. Tenzij je die notie niet hebt. Ik wacht buiten op Mevrouw die wat kleren winkelt. Ik wacht buiten op Meneer die wat hoeren winkelt. Het wordt vervelend en je wil naar huis. ![]() Dit verkoopt wel bij huisvrouwen. Stoom uit de oren, miskend genie. -_-
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is meer zoiets als, als je in de winkel komt en je ziet een bepaald product, dat het je bekend voor komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schorten zijn vuil bullshit, Per want het leven is meer dan afwassen alleen of Robijn fleur en fijn of toch maar het goedkoopste wit product helemaal vanonder op het schap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Reclame heeft zijn taak reeds lang volbracht: https://youtu.be/D_0g1RUQMVQ
't Is gelijk sigaretten, eens eraan verknocht hebt ge geen reclame meer nodig.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voldoet het, dan blijft het daarbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ik heb al een voorkeur, of ik pak het meest budgetvriendelijke uit het rek. Dus, ja, er is ooit een zaadje in mijn hoofd geplant. Maar ik gok eerder dat het door opvoeding kwam, dan door reclame.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() soms puur snobisme of omdat ik er inderdaad geen cent meer aan wil uitgeven dan strikt noodzakelijk. Bij mij hangt dat sterk af, van waar het product voor moet dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl er nogal wat commotie is over een inclusieve reclamecampagne in Aalst verkeerd kan opgevat worden verschijnt onderstaande zonder problemen in de Brusselse straten.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de zoveelste keer een stel everzwijnen bij 'wilt' begint nu stilaan wel een beetje afgezaagd te worden. Maar het zijn wel met van de beste van de afgelopen tijd.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gaan we echt collectief DE reclame der reclames vergeten ja??
"Wij maken uw keuken in België"
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yakkes nee. "Alles voor een glimlach" Meligheid troef.