![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor het eerst hebben de Russen een Britse tank Challenger 2 compleet vernietigd. De Challenger, waarvan G-B er in januari 2023 er 12 stuks heeft geleverd wordt "onoverwinnelijk" geheten.
Net zoals de Duitse Leopard tanks waarvan al meer dan de helft vernietigd werden. Of zoals minister Lavrov een paar dagen geleden het nog uitdrukte: "De Westerse wapens aan de grond branden als lucifers!" Zie: https://rumble.com/v3ey14a-war-in-uk...iaInsight&ep=2
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Sinds het begin van de oorlog verloor Rusland meer dan 2.000 tanks en jij bent blij dat die mannen 1 Challenger hebben vernietigd?
Je bent echt wanhopig aan het worden. Als je dit filmpje beziet zou ik niet te hoog van je imaginaire toren blazen... https://www.youtube.com/watch?v=DlVXRP9JW1E
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je ziet van hier aan het tempo dat de verliezen zich opstapelen dat het russisch leger geleidelijk aan moet gedemotiveerd geraken, die 2200 is een ONDERSCHATTING
en idd de oude brol uit hun oude voorraden die ze refurbishen zijn geen partij op het slachtveld, en het illustreert ook dat RU gewoon door zijn voorraden zit en hopeloos zoekt naar middelen 63% of 86 confirmed tank losses in August were tanks made before the fall of the USSR (again above the total ratio of 55%) based on data from @oryxspioenkop . Field reports indicate 225 losses in the period. de realiteit is het 4000
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2023 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit toont vooral hoe nutteloos tanks zijn in een moderne oorlog, je zet een groot doelwit op jezelf als je daar in zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken heeft tijdens een bezoek aan Kiev nieuwe hulp aan Oekraïne aangekondigd voor een totaalbedrag van meer dan 1 miljard dollar, inclusief ongeveer 665 miljoen dollar aan nieuwe militaire en civiele veiligheidshulp, terwijl hij het maandenlange tegenoffensief tegen de Russische strijdkrachten in de Russische strijdkrachten toejuichte. De nieuwe Amerikaanse hulp zou HIMARS-raketlanceersystemen, Javelin-antitankwapens, Abrams-tanks en andere wapensystemen omvatten, zei perssecretaris van het Witte Huis, Karine Jean-Pierre, woensdag. Het Pentagon zei dat het ook munitie met verarmd uranium zou sturen, die zeer effectief is bij het doorboren van pantserplaten, maar het gebruik ervan is controversieel.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 7 september 2023 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat doen d Russen al. Men steekt ze dan vol explosieven.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DuckDuckGo:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 september 2023 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen gaan ook 2 keer nadenken om te dreigen aan onze Europese grenzen. En dan een beetje neuten dat er een beetje verarmd uranium in sommige raketten steekt. Ik vind het erger dat de Russen gericht raketten gebruiken op een markt van onschuldige burgers met tientallen doden en gekwetsten tot gevolg. Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 september 2023 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik heb ergens gehoord dat Biden van op afstand wordt bestuurd, maar dat zijn afstandsbediening hapert.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Het Bradley Fighting Vehicle (BFV) is een gepantserd gevechtsvoertuigplatform op rupsbanden van de Verenigde Staten
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De Russen hebben een tank vernietigd ! Wauw, direct een draad over beginnen.
Ondertussen zijn er al meer dan 2000 Russische tanks vernietigd, zwaar beschadigd of simpelweg veroverd... |
![]() |
![]() |