Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2023, 21:05   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Kat overleeft 2 maanden door overleden baasje op te eten

onderwerp
Kat overleeft 2 maanden door overleden baasje op te eten

analyse

1) LIefde gaat door de maag............. wrang gevoel als je dit leest onder

2) Eenzaamheid en sociale isolement zijn toch erger probleem in Duitsland dan wij denken, ook ik maakte het mee jarenlang, dus ik moet de VREEDZAME 'OORLOG' verklaren aan Thierry Baudet binnen 14 dagen denk ik. Ja ik sta lager dan hem dus ik mag hem geen brief schrijven volgens hindoe kaste wetten.

3) Wie voelt zich hier elke week ook eenzaam en sociaal geisoleerd? Blank/ Westerse welvaarts Naties zijn toch niet zo paradijselijk als zij zich voordoen denk ik nu. Veel verborgen leed en eenzaamheid, heel veel mensen verbijten het verdriet denk ik.

4) IS eenzaamheid dan toch een maatschappelijke Pandemie?? Zou Thierry Baudet dan toch een verlossende euthanasiepil voorschrijven voor alle eenzame gekleurde Hindoestanen in Nederland???? IK moet hem dit maar vragen ok openbaar denk ik. Hij is toch nationale Nazsielander nu.

5) De overbevolking veroorzaakt onderstaande drama's denk ik, is toch onnatuurlijk. Iemand die 2 maanden dood ligt in huis??? Dubbel drama is dit.

=====================================
https://internetgekkies.nl/kat-overl...sje-op-te-eten

HomeWTF?!Kat overleeft 2 maanden door overleden baasje op te eten

Een kat heeft twee maanden weten te overleven nadat zijn 43-jarige baasje was overleden. De kat kon overleven door het lichaam van het baasje op te eten. Dit gebeurde in het Duitse Niedersachsen, waar een man overleed en twee maanden lang in zijn woning lag.
Katten zijn geen aaseters

Katten zijn van nature geen aaseters. Normaliter wachten ze nooit tot hun prooi een lijkje is, maar pakken ze liever hun eten vers en levend. Katten zijn uitstekende jagers die prima hun eigen maaltje bij elkaar kunnen vangen. Toch zijn ze in tijden van nood niet vies van een beetje ‘aas’.

In dit specifieke geval heeft de kat geen mogelijkheid gevonden om eten binnen te krijgen. Uit nood is de kat toen begonnen met het opeten van het lichaam van het baasje. Hoewel de kat sterk vermagerd was, is het een wonder dat die zich twee maanden lang heeft kunnen redden met het opeten van het lichaam.
Lees ook: Wie was Wim de Bie nou eigenlijk?
Buurvrouw sloeg alarm

Men kwam erachter doordat de buurvrouw van de 43-jarige man alarm geslagen had. Zij had de man al een langere tijd niet meer gezien en begon zich toen zorgen te maken. De politie besloot daarom langs te gaan om even te kijken of alles oké was, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn.

Ze troffen het lichaam van de man in het huis aan. De oorzaak van overlijden was niet direct vast te stellen omdat de kat van de man een behoorlijk deel van het lichaam had opgegeten. Het diertje werd naar het asiel gebracht. Een woordvoerder vertelde: Het lijkt misschien een bizar verhaal maar we treffen regelmatig lichamen aan waar een huisdier van heeft gegeten. Maar wees niet bang dat jouw kat ook aan jou begint, in de eerste dagen zal het dier je gewoon nog als het ‘slapende’ baasje zien.

========================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 21:59   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp

analyse

2) Eenzaamheid en sociale isolement zijn toch erger probleem in Duitsland dan wij denken, ook ik maakte het mee jarenlang, dus ik moet de VREEDZAME 'OORLOG' verklaren aan Thierry Baudet binnen 14 dagen denk ik. Ja ik sta lager dan hem dus ik mag hem geen brief schrijven volgens hindoe kaste wetten.

3) Wie voelt zich hier elke week ook eenzaam en sociaal geisoleerd? Blank/ Westerse welvaarts Naties zijn toch niet zo paradijselijk als zij zich voordoen denk ik nu. Veel verborgen leed en eenzaamheid, heel veel mensen verbijten het verdriet denk ik.

4) IS eenzaamheid dan toch een maatschappelijke Pandemie?? Zou Thierry Baudet dan toch een verlossende euthanasiepil voorschrijven voor alle eenzame gekleurde Hindoestanen in Nederland???? IK moet hem dit maar vragen ok openbaar denk ik. Hij is toch nationale Nazsielander nu.

5) De overbevolking veroorzaakt onderstaande drama's denk ik, is toch onnatuurlijk. Iemand die 2 maanden dood ligt in huis??? Dubbel drama is dit.

Een kat heeft twee maanden weten te overleven nadat zijn 43-jarige baasje was overleden. De kat kon overleven door het lichaam van het baasje op te eten. Dit gebeurde in het Duitse Niedersachsen, waar een man overleed en twee maanden lang in zijn woning lag.

Katten zijn van nature geen aaseters. Normaliter wachten ze nooit tot hun prooi een lijkje is, maar pakken ze liever hun eten vers en levend. Katten zijn uitstekende jagers die prima hun eigen maaltje bij elkaar kunnen vangen. Toch zijn ze in tijden van nood niet vies van een beetje ‘aas’.

In dit specifieke geval heeft de kat geen mogelijkheid gevonden om eten binnen te krijgen. Uit nood is de kat toen begonnen met het opeten van het lichaam van het baasje. Hoewel de kat sterk vermagerd was, is het een wonder dat die zich twee maanden lang heeft kunnen redden met het opeten van het lichaam.
Buurvrouw sloeg alarm

Men kwam erachter doordat de buurvrouw van de 43-jarige man alarm geslagen had. Zij had de man al een langere tijd niet meer gezien en begon zich toen zorgen te maken. De politie besloot daarom langs te gaan om even te kijken of alles oké was, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn.

Ze troffen het lichaam van de man in het huis aan. De oorzaak van overlijden was niet direct vast te stellen omdat de kat van de man een behoorlijk deel van het lichaam had opgegeten. Het diertje werd naar het asiel gebracht. Een woordvoerder vertelde: Het lijkt misschien een bizar verhaal maar we treffen regelmatig lichamen aan waar een huisdier van heeft gegeten. Maar wees niet bang dat jouw kat ook aan jou begint, in de eerste dagen zal het dier je gewoon nog als het ‘slapende’ baasje zien.

Volkomen normale reactie van een kat die probeert te overleven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 22:33   #3
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Viert wereld dierendag !

Beste dierenliefhebbers, uw house dier is maar in 1 ding geintereseerd nee niet in uw gevoelens, of liefde, niet in de nieuwste flashy krabpaal of honden sofa.

FOOODDD ! en desnoods vreten ze u gewoon zelf op.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 07:51   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onderwerp

analyse

Buurvrouw sloeg alarm

Een variant hierop : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170808_03008531
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 08:11   #5
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Leven we niet in een systeem waar het ideaal van de heersers een soort van isoleercel voor de burgers is? Geïndividualiseerde elementjes zonder zelfs familiale banden om op terug te vallen. Iedereen in zijn hokje. Bij Covid ging men direct enthousiast verder in die richting. Je mocht zelfs niet op een bankje in het park gaan zitten. De mens lijkt een totale controle freak als het op zijn medemens aankomt.

En daar komt eenzaamheid van. Maar geen nood. Er zullen er zeker al van aan het dromen zijn een chip in te planten die ook hartslag meet en die gegevens doorzendt. Dan komen ze je lijk en de kat vlugger ophalen.

(Zwijg toch. Ge geeft de totalitairen argumenten voor chip implantaten erdoor te duwen.)

Laatst gewijzigd door Bach : 5 oktober 2023 om 08:15.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 08:17   #6
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
../...
(Zwijg toch. Ge geeft de totalitairen argumenten ../...)
Tututut, gij doet dat zelf als de beste.
Oud 5 oktober 2023, 08:22   #7
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Katten zijn van nature geen aaseters. Normaliter wachten ze nooit tot hun prooi een lijkje is, maar pakken ze liever hun eten vers en levend. Katten zijn uitstekende jagers die prima hun eigen maaltje bij elkaar kunnen vangen.
En iedereen gaat er maar vanuit dat baasje doodgevallen is en kat daarna het lijk verorberd heeft.

Wie zegt dat die kat haar baasje niet 'vers en levend' als 'eigen maaltje' heeft gevangen?

Die beesten zijn voor geen haar te vertrouwen.
Toch zeker de Duitse niet.

Laatst gewijzigd door BigF : 5 oktober 2023 om 08:23.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 09:29   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volkomen normale reactie van een kat die probeert te overleven.
Dat katje had groot gelijk, haar baasje was toch overleden. Ik ben ervan overtuigd dat haar baasje in het hiernamaals er ook mee akkoord was.
Oud 5 oktober 2023, 10:12   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Hmmm, zou dat kunnen, mijn lijk doneren aan een hondenvoerfabrikant?
Oud 5 oktober 2023, 10:45   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En iedereen gaat er maar vanuit dat baasje doodgevallen is en kat daarna het lijk verorberd heeft.

Wie zegt dat die kat haar baasje niet 'vers en levend' als 'eigen maaltje' heeft gevangen?

Die beesten zijn voor geen haar te vertrouwen.
Toch zeker de Duitse niet.
brrrr de kat van Caerbannog ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 19:22   #11
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Leven we niet in een systeem waar het ideaal van de heersers een soort van isoleercel voor de burgers is? Geïndividualiseerde elementjes zonder zelfs familiale banden om op terug te vallen. Iedereen in zijn hokje. Bij Covid ging men direct enthousiast verder in die richting. Je mocht zelfs niet op een bankje in het park gaan zitten. De mens lijkt een totale controle freak als het op zijn medemens aankomt.

En daar komt eenzaamheid van. Maar geen nood. Er zullen er zeker al van aan het dromen zijn een chip in te planten die ook hartslag meet en die gegevens doorzendt. Dan komen ze je lijk en de kat vlugger ophalen.

(Zwijg toch. Ge geeft de totalitairen argumenten voor chip implantaten erdoor te duwen.)

haha haha alle eenzame bejaarden dus Chip implanteren ok om tijdig hun dood te registreren he, lijk ophalen voorkomen dat hun kat of hond of wormen, ratten, muizen hen opeet, klinkt sociaal??

AI robots vd SS Naties kunnen hen elke dag bellen voor doodspraatjes he, 'waarom pleegt u nu geen zelfmoord, is goedkoper voor de staat en niemand heeft nog iets aan jou...........'

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 19:55   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Moest ik het baasje geweest zijn dan zou ik blij zijn dat ik mijn huisdier zo heb helpen overleven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be