Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2023, 12:29   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard Triestige Hugo Sigal

Hoeveel keer gaan ze dat nu nog herhalen? Is er dan niemand anders die zijn partner verliest op respectabele leeftijd dan die triestige Moustache ? Iedere dag zijn er (jonje) mensen die gaan en in veel dramatischere omstandigheden...denk maar aan jonge vaders of moeders.

De man is meer dan welstellend (niet onbelangrijk) is zelf nog gezond en heeft het geluk gehad zijn partner meer dan een halve eeuw bij zich te mogen hebben.

En dan heeft hij nog eens het geluk gehad zijn vrouw is doodgegaan voor de zware zorgen inzake Alzheimer verzorging gingen gaan beginnen.

Ik weet waarover ik spreek want een vriend van mij zorgt zo al bijna 6 jaar voor zijn partner die lijdt aan Alheimer. De hel voor haar maar vooral voor hem

Was hij in dat geval geweest hij zou niet na 1 jaar weer terug staan zingen hebben op het podium

Ik begrijp als geen ander dat de man veel verdriet heeft en zal blijven hebben en ook het leven ook voor hem niet altijd een pretje is geweest maar het is nu stilaan genoeg geweest met de commercie daarrond

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231030_96481428

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 oktober 2023 om 12:52.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 12:55   #2
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Maar man toch, lig je daar van wakker ?
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 12:58   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Hij heeft wel een punt.
De BV's doen net alsof enkel zij getroffen worden door leed en miserie.
Talrijk zijn de mensen die nog erger getroffen worden en daarbij ook gene financiële matras hebben.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:01   #4
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Het verdriet van BV's verkoopt gewoon goed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:07   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die mens heeft natuurlijk wel iets dramatisch meegemaakt en was oprecht echt lievdevol met zijn vrouw. Dat die daar vanaf ziet, dat is te verstaan.

Maar er zijn inderdaad nog vele anderen, die het alleen moeten rooien en ook hun plan moeten trekken.

maar emo ween tv verkoopt nu eenmaal bijna even goed als uitlach tv dus onze vlaamse zenderkes zijn er als de kippen bij om de format uit te melken tot in het oneindige.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:09   #6
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die mens heeft natuurlijk wel iets dramatisch meegemaakt en was oprecht echt lievdevol met zijn vrouw. Dat die daar vanaf ziet, dat is te verstaan.

Maar er zijn inderdaad nog vele anderen, die het alleen moeten rooien en ook hun plan moeten trekken.

maar emo ween tv verkoopt nu eenmaal bijna even goed als uitlach tv dus onze vlaamse zenderkes zijn er als de kippen bij om de format uit te melken tot in het oneindige.
Sigal krijgt hier nu de wind van voor, maar is het Sigal die de boekskes belt, of bellen de boekskes naar Sigal?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:11   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Sigal krijgt hier nu de wind van voor, maar is het Sigal die de boekskes belt, of bellen de boekskes naar Sigal?
t zullen de boekskes wel zijn die hem niet met gerust kunnen laten.

langs een andere kant, een nieuwe plaat heeft promo nodig ook he.

Wat er ook van zij, ge kunt nu met allerheiligen eens wat aandacht geven aan nen bv die een geliefde is verloren, maar dan mag het gedaan zijn.
Oud 31 oktober 2023, 13:20   #8
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
t zullen de boekskes wel zijn die hem niet met gerust kunnen laten.

langs een andere kant, een nieuwe plaat heeft promo nodig ook he.

Wat er ook van zij, ge kunt nu met allerheiligen eens wat aandacht geven aan nen bv die een geliefde is verloren, maar dan mag het gedaan zijn.
Tuurlijk zijn het de boekskes die hem bellen en dan is het logisch dat hij hen te woord staat. Het is immers iemand die de aandacht kan gebruiken als promotie voor zijn merk. Het is dus vrij onzinnig om Sigal daarvoor aan te vallen zoals de topicstarter doet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 31 oktober 2023, 13:21   #9
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Neen. Jij wel ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:34   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hoeveel keer gaan ze dat nu nog herhalen? Is er dan niemand anders die zijn partner verliest op respectabele leeftijd dan die triestige Moustache ? Iedere dag zijn er (jonje) mensen die gaan en in veel dramatischere omstandigheden...denk maar aan jonge vaders of moeders.

De man is meer dan welstellend (niet onbelangrijk) is zelf nog gezond en heeft het geluk gehad zijn partner meer dan een halve eeuw bij zich te mogen hebben.

En dan heeft hij nog eens het geluk gehad zijn vrouw is doodgegaan voor de zware zorgen inzake Alzheimer verzorging gingen gaan beginnen.

Ik weet waarover ik spreek want een vriend van mij zorgt zo al bijna 6 jaar voor zijn partner die lijdt aan Alheimer. De hel voor haar maar vooral voor hem

Was hij in dat geval geweest hij zou niet na 1 jaar weer terug staan zingen hebben op het podium

Ik begrijp als geen ander dat de man veel verdriet heeft en zal blijven hebben en ook het leven ook voor hem niet altijd een pretje is geweest maar het is nu stilaan genoeg geweest met de commercie daarrond

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231030_96481428
Hij moet wel, hij is voor niets anders goed.
Oud 31 oktober 2023, 13:35   #11
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Dus omdat hij een BV is moeten we ons niets aantrekken van zijn leed? Er komen nochtans ook OV's genoeg in de krant die over hun leed vertellen. Ik heb zelf al genoeg meegemaakt om dan met die mensen mee te voelen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:40   #12
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp heel goed dat:

- Hugo oprecht veel verdriet heeft ivm zijn 'Colleke'. Die mensen waren
decennia-lang een liefdevol koppel. De dag van vandaag zowat een
uitzondering.

- Verdriet niet zomaar slijt, zoals sommigen beweren. Mijn geliefden die ik
verloor, daar denk ik elke dag aan. Die pijn gaat niet weg.

- Hugo op zijn manier rouwt. Dat is bij iedereen anders.

Wat betreft dat Hugo zeer zeker welgesteld is; dat neemt zijn verdriet niet weg.
Wel is het juist dat hij zich financieel totaal geen zorgen hoeft te maken.

Jonge mensen die hun partner verloren en van een klein loontje moeten leven; dat is idd heel erg en schrijnend.

Laat Hugo dus op zijn manier met zijn verlies omgaan.
Al is hij multi-miljonair; die mens zou al zijn geld afgeven mocht daardoor zijn Colleke terugkomen. Zeker!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2023, 13:41   #13
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dus omdat hij een BV is moeten we ons niets aantrekken van zijn leed? Er komen nochtans ook OV's genoeg in de krant die over hun leed vertellen. Ik heb zelf al genoeg meegemaakt om dan met die mensen mee te voelen.
Mooi gezegd en totaal mee eens!
Oud 31 oktober 2023, 13:43   #14
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen. Jij wel ?
Ik heb het interview met Hugo in "Het Huis" gezien. Hij ging voor Nicole de trap op maar plots viel zij achterover (de artsen vermoedden dat ze op dat moment een beroerte of hersenbloeding kreeg). Hugo zei tijdens het interview: "Ik hoorde haar schedel breken". Iedereen met een beetje empathie krijgt dan wel een stomp in de maag.

Laatst gewijzigd door Libro : 31 oktober 2023 om 13:45.
Oud 31 oktober 2023, 13:44   #15
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het interview met Hugo in "Het Huis" gezien. Hij ging voor Nicole de trap op maar plots viel zij achterover (de artsen vermoedden dat ze op dat moment een beroerte of hersenbloeding kreeg). Hugo zei tijdens het interview "Ik hoorde haar schedel breken". Iedereen met een beetje empathie krijgt dan wel een stomp in de maag.
Ja, ik heb het ook gezien. ERG!

Toch lijkt het hier alsof sommige mensen niet weten wat empathie betekent. Triest!
Oud 31 oktober 2023, 13:45   #16
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ja, ik heb het ook gezien. ERG!

Toch lijkt het hier alsof sommige mensen niet weten wat empathie betekent. Triest!
Ik heb toen met veel moeite mijn tranen binnen gehouden.
Oud 31 oktober 2023, 13:53   #17
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het interview met Hugo in "Het Huis" gezien. Hij ging voor Nicole de trap op maar plots viel zij achterover (de artsen vermoedden dat ze op dat moment een beroerte of hersenbloeding kreeg). Hugo zei tijdens het interview: "Ik hoorde haar schedel breken". Iedereen met een beetje empathie krijgt dan wel een stomp in de maag.
Het was inderdaad een schone en respectvolle aflevering normaal gezien kijk ik daar niet naar, maar Hugo wist mij met zijn oprechtheid te boeien.
Oud 31 oktober 2023, 14:04   #18
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hij moet wel, hij is voor niets anders goed.
Die moet helemaal niets. De man is 75 jaar en reeds lang pensioengerechtigd. Hij heeft in zijn carriere veel meer bijgedragen mogen storten aan de staatskas en zal in ruil waarschijnlijk amper een pensioen krijgen.
Oud 31 oktober 2023, 14:19   #19
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Die moet helemaal niets. De man is 75 jaar en reeds lang pensioengerechtigd. Hij heeft in zijn carriere veel meer bijgedragen mogen storten aan de staatskas en zal in ruil waarschijnlijk amper een pensioen krijgen.
Oud 31 oktober 2023, 14:23   #20
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eens advocaat van de duivel spelen...
Als hij ze al geen zetje heeft gegeven...ze was tenslotte ten einde en om het wat te bespoedigen...zelfs uit liefde en medeleven.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 oktober 2023 om 14:23.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be