![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Omdat het leuk is.
![]() Ik ga van start. Ik woon in Aalst en ben supporter van Eendracht Aalst. Mijn lijst, gaande van sympathiek naar antipathiek gaat als volgt : 1 Bergen : kleine maar zeer enthousiaste supportersschare, blijven hun ploeg st eunen hoewel degradatie bijna onafwendbaar is. Fijne supporters. 2 Waasland-Beveren : met Bob Peeters als trainer. Die heeft nu eenmaal een plezante kop. Dat blauw-geel waarin ze spelen heeft ook iets grappigs. 3 Lierse : de familieclub bij uitstek, ondanks de perikelen uit het verleden, het schandaal Ye, lijkt er nu toch een positief project te staan. Zetten meer en meer in op de jeugd. 4 Cercle Brugge : omdat de supporters niet voor de succesploeg van 't stad kiezen, maar voor hun vereniging 5 Lokeren : van de bandencentrale he. Toch schoon dat meneer Lambrecht daar zoveel geld in steekt. 6 Charleroi : bouwen rustig aan een ploeg, een beetje de grijze muis van eerste klasse, maar voor hun rustig voortbouwen moet je wel een zekere sympathie hebben 7 Anderlecht : zetten in op de jeugd, ondanks hun status van kampioen. Chapeau! 8 Standard de Liège : vurige supporters, wel een ploeg die presteert en met de voetjes op de grond staat 9 Oostende : van de kust he. Gewoon klein, veel kan je er eigenlijk niet van zeggen. Die jongens halen wel resultaten. 10 Zulte Waregem : het tussenseizoen (doorverkoop stamnummer) en de soap met Hazard geven toch een beetje een wrange nasmaak 11 KV Kortrijk : straalt gewoon niks uit, goed spel maar geen traditieclub 12 Club Brugge : club van de grote geldmagnaten, hebben zo'n air over zich 13 KV Mechelen : club die alleen nog teert op het succes van een ver verleden. De supporters laten zich af en toe ook wel eens van hun slechte kant zien. 14 KRC Genk : gewelddadige supporters, toch niet om met de kinderen naar het voetbal te gaan zien 15 AA Gent : nogal een negatieve uitstraling met de vele trainerswissels en de vaak rancuneuze interviews met voorzitter De Witte 16 OH Leuven : ongetwijfeld de minst sympathieke ploeg van eerste klasse. Vooral bekend om het geval Ruytinckx, die een aanslag pleegde op Carcela en vervolgens door de hele club gesteund werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() 1 club Brugge,blauw en zwart forever,laatst de nekken van Anderlecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Zulte Waregem
2. KV Oostende 3. OHL Vervolgens een hele nest ploegen die me geen hol interesseren. 14. Club Brugge. Een ploeg die me eigenlijk ook geen bal interesseerde. Maar dit jaar hangt hun calimero mentaliteit mij serieus de keel uit en het gedrag van hun supporters de laatste weken is crapuleus 15. Anderlecht. Omwille van de manier waarop ze handelen. Ze hebben heel wat laakbare dingen uitgestoken en het geval Hazard was daar weer een perfect voorbeeld van. 16. KV Kortrijk. Gewoon bah.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Sympathiek
1. Antwerp: omdat ze op enkele kilometers van mijn deur spelen. 2. Gent: Sam Baro is een fijne vent. 3. Charleroi: mooiste Waalse club. Antipathiek 1. Club Brugge: Verhaeghe is de grootste gangster uit het Belgische voetbal. Zoals die keer dat hij een vrouwelijke steward wurgde (op Lokeren) of de talloze keren dat hij scheidsrechters belaagt in de spelerstunnel. Waarom mag die vent zelfs nog een stadion binnen? 2. Anderlecht: het omkoopverleden blijft hen achtervolgen. En het zijn Brusselaars. Fuck Brussel. 3. Standard: love football, hate antifa. Bende schooiers. 4. Genk: opportunistisch fusiegedrocht dat klappertjes nodig heeft om wat sfeer in het stadion te krijgen. 5. Union: Belgicistisch én antifascistisch. Brr. Hebben wel wat sympathie gewonnen door dit vreselijke competitieformat aan te vechten. Het Belgisch voetbal draait rond deze 8 clubs. De rest is - als we eerlijk zijn - irrelevant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Union
2. OH Leuven 3. KV Mechelen 18. Club Brugge