![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vandenbroucke heeft de ziekenhuizen opgedragen om plaats te maken om illegalen op te vangen.
Er zijn nu al in de steden problemen met ziektes of beestjes die hier al lang geleden uitgeroeid waren. En nu wilt hij deze importeren op wel de laatste plaats waar je dat zou willen hebben. De Frank is gans zit aant worden. https://www.hln.be/binnenland/federa...kers~acd5ca57/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Hotels en vakantiedomeinen gingen al voor de bijl. Nu gaat Vivaldi kostbare ziekenhuis-infrastructuur verkwanselen aan het in stand houden van de asiel-invasie.
Enerzijds is het een lichtpuntje dat dit drama zich pas voltrekt luttele maanden voor de verkiezingen van juni 2024. Anderzijds mag ik er niet aan denken wat dit betekent voor het al overbelaste personeel van ziekenhuizen die in dit avontuur stappen. Federale regering wil ziekenhuizen inschakelen voor de opvang van asielzoekers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=270662 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.rtv.be/artikels/afbraakw...n-start-a76550
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02...vest-mechelen/ Dat waren perfect functionerende ziekenhuizen die door Wagner, IDF, de Russen of de Belgische vastgoedmaffia met de grond gelijk gemaakt werden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat hij doen? Hele vleugels verbouwen om de aangespoelden te huisvesten? Je moet de ziekte niet genezen, je moet ze voorkomen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vluchtelingen dat is iets anders. De eerste zin in deze draad is 1000% misleidend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Allee, asielzoekers/gelukszoekers dan. Maar laten we niet aan het feit voorbijgaan dat het aantal lege ziekenhuisbedden door diezelfde Frank de maatstaf was om 2 jaar lang iedereen op te sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hun trukendoos gaat langs alle kanten open maar 'onze' Politici schijnen dat niet te begrijpen of er zijn er bij die het om de één f andere reden niet willen begrijpen? Trukendoos of de doos van Pandora??? Grenzen dicht lijjkt mij in dit geval de beste optie. p.s. De meeste ziekenhuizen hebben hun bedden meer dan nodig. Illegalen en gelukzoekers horen daar niet te zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 november 2023 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vluchtelingen of is het een actie zioals het "Paard van Troje" verhaal er één was? Vluchtelingen, ik geloof dsaar niet meer in.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom neemt hij er geen tiental in huis?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn living zal groot genoeg zijn om er 20 op te vangen.
bij de conner kunnen ze de rest afleveren hoe is dat in godsnaam mogelijk, dat die foemp die nekeer rap op nen boot richting den heimat zet ik snap echt niet wat daar moeilijk is. en als dat tegen allerhande verdragen is, dan moeten we die maar opzeggen, vol is vol bij het eerste het beste incident hebben ze geen plaats meer om eigen patienten op te vangen, dan heb ik het nog niet over het gigantische veiligheidsprobleem dat hij creert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Als ze iedereen moesten terugsturen die na hun regularisatie gewoon op vakantie gaan vanwaar ze gevlucht zijn, er zouden er hier niet veel meer overschieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Echt politieke vluchtelingen ?? Volgens mij zelfs geen 5 % en ik kan het beetje weten gezien ik in centrum Brussel woon. Trouwens hoe kan een 16 jarige nu op de vlucht moeten wegens politieke redenen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Iedere politieker verplichten om er een tiental in huis te nemen of hun hotel te betalen. Die mannen wonen toch allemaal in bakken van huizen en villa's en met de helft van hun pensioen of inkomen kunnen ze er gerust wat huisvesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog wat schurft en andere vieze ziektes in een ziekenhuis importeren, goe bezig geldverbrander.
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof best dat de Geldverbrander het goed meende met deze brief, inbegrepen alle "voorwaarden" (enkel gebouw dat niet aanleunt enz ....),
maar hoe politiek naïef kan een mens zijn? Dit kost hem en zijn partij een serieus percentage verlies aan stemmen. Hoezee !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En dat in tijden dat de pandemie nog volop woekert en de Walen te weinig spuiten nemen !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke idioot heeft die tirannieke betweter-geldverbrander ooit weer uit de mottenballen gehaald?