![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik heb me gisterenavond eens met de zaak bezig gehouden en met Bush gebeld om te zeggen dat hij Antoon een beetje belachelijk maakte met zijn gift van 35 miljoen voor de opbouw...
En ja, hoor: Citaat:
Ik moest alleszins zijn beste wensen aan alle forumgangers en vooral aan de linkiewinkies over te maken. En nu ga ik maar verder aan mijn fles tutteren.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Saoudi-Arabie geeft 10 miljoen dollar, schandalig voor zo'n rijk land. Dat geld is nog niet genoeg voor hun kastelen en paleizen te bouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() goedmakertje van amerika na stoute inval in irak.
veel hé. nu hebben ze wel genoeg en moeten wij bijkans niks geven zeker? koop liever iets voor elkaar, meer vriendschap en liefde onder vlamingen. ![]() is nodig ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 1 januari 2005 om 12:24. |
![]() |
![]() |