Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2023, 07:35   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard Raar Google/Politics.be-probleem. Met excuses aan de slachtoffers.

Ik tik in Google "politics" (zonder de aanhalingstekens)

Het eerste resultaat is onmiddellijk het juiste met de link naar de politics.be-site waar je kan kiezen tussen bovenaan de site of onderaan het forum.
Werkt hier dus niet meer (al sinds gisteren niet meer).
Krijg de melding "server reageert niet".

Tik in in Google echter "politics.be" (ook weer zonder de aanhalingstekens) krijg ik dezelfde link naar de politics-website maar daaronder ook enkele links naar subfora zoals "forum", "binnenland", "buitenland" en "koetjes en kalfjes".

En die subfora-links werken wel.

Omdat ik dus meestal op de eerste manier hier beland geraakte ik gisteren niet op de site.

Ik wil me dus verontschuldigen bij degene die gisteren nodeloos op een bijdrage van me zaten te wachten. Ik besef dat ik hiermee een hoop emotionele en intellectuele schade heb berokkend maar ik denk dat ik mag stellen dat het over overmacht ging.
Toch mijn oprechte excuses aan de getroffenen.
Oud 5 december 2023, 11:36   #2
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik tik in Google "politics" (zonder de aanhalingstekens)

Het eerste resultaat is onmiddellijk het juiste met de link naar de politics.be-site waar je kan kiezen tussen bovenaan de site of onderaan het forum.
Werkt hier dus niet meer (al sinds gisteren niet meer).
Krijg de melding "server reageert niet".

Tik in in Google echter "politics.be" (ook weer zonder de aanhalingstekens) krijg ik dezelfde link naar de politics-website maar daaronder ook enkele links naar subfora zoals "forum", "binnenland", "buitenland" en "koetjes en kalfjes".

En die subfora-links werken wel.

Omdat ik dus meestal op de eerste manier hier beland geraakte ik gisteren niet op de site.

Ik wil me dus verontschuldigen bij degene die gisteren nodeloos op een bijdrage van me zaten te wachten. Ik besef dat ik hiermee een hoop emotionele en intellectuele schade heb berokkend maar ik denk dat ik mag stellen dat het over overmacht ging.
Toch mijn oprechte excuses aan de getroffenen.
"politics.be" in Google typen of in je adresbalk duurt toch even lang?

Waarom dan via Google? Tenzij je gewoon graag meer persoonlijke ads wil krijgen, dat kan ook.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2023, 12:52   #3
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
"politics.be" in Google typen of in je adresbalk duurt toch even lang?

Waarom dan via Google? Tenzij je gewoon graag meer persoonlijke ads wil krijgen, dat kan ook.
Macht der gewoonte...

Want waarom via adresbalk? Duurt even lang.

En persoonlijke ads... geen last van.
Ik zoek wel via het google zoekvak maar ben niet bij google ingelogd. En na elke surfsessie worden geschiedenis, cookies en caches gewist dus...
Oud 5 december 2023, 16:08   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Bladwijzer maken en in bladwijzerbalk van browser zetten zodat je met een klik op het forum belandt en we je bijdragen niet om de zoveel dagen moeten missen.

In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be