![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (...)BRON 9 nov 2023 = = = Een massavernietigingswapen voor ons imago in de wereld.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU wil de vrijheid van meningsuiting aan banden leggen, meldt onderstaand bericht.
BRON 19 dec 2023 (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 december 2023 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had nooit over die gelezen, tot ik tijdens zoeken rond Rammstein ergens "de vrouw die Rammstein bande" tegenkwam. Dat gaf me al een eerste indruk die achteraf gezien vrij accuraat bleek.
![]() En die "Fact Checked" boxkes overal tegenwoordig, Orson Welles, Ministerie van Waarheid. Ik ben, in eerste instantie, die beginnen omgekeerd interpreteren. Uit ervaring.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 20 december 2023 om 12:00. |
![]() |
![]() |