![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee ik bedoel of u twijfelt of het aan het vaccin lag.
Ik heb kennis van 2 mensen in mijn directe omgeving en een paar die ik niet zo goed kende, via via vernomen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik persoonlijk ken zo niemand maar als men het net opsurft is er nogal redelijk wat over te doen.
Factcheck: nee, er is geen bewijs dat ‘vaccins mensen vermoorden en verminken’ Geen idee van of er ook maar iets van waar is... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens het ministerie van gezondheid van Florida brengt het hoofd van de gezondheidsdienst van Florida deze keer een negatief advies uit over de COVID-19-mRNA-vaccins voor mannen van 18-39 jaar. Dit als gevolg van een toename met 84 % van het aantal hartgerelateerde sterfgevallen bij mannen van 18-39 jaar[1]. 1. Is de Commissie op de hoogte van deze schokkende nieuwe gegevens? 2.Zullen deze gegevens, in combinatie met de grote oversterfte onder gevaccineerde personen, de kijk van de Commissie op COVID-19-vaccinaties en haar aanpak hiervan veranderen? 3.Is de Commissie van plan te eisen dat een waarschuwing voor mogelijke neveneffecten wordt verspreid samen met de uitnodigingen voor COVID-19-vaccins die binnen de lidstaten worden verzonden? https://www.europarl.europa.eu/doceo...003380_NL.html Ik durf zelfs te stellen dat iedereen wel een gevaccineerde kent die relatief jong is en hartproblemen opdeed. Mits die een grote kring mensen kent.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2024 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben door negatieve ervaringen factcheckers zodanig beginnen wantrouwen dat hun nut voor me een ronde nul werd. Als het nodig blijkt om een factchecker te controleren kun je diezelfde moeite netzogoed steken in het zelf controleren.
Dat lijkt me iets waar nogal wat mensen intrappen. Ze lezen "factcheck" ah tis gecontroleerd door mensen die moeite deden / expert zijn, we moeten zelf niemeer kijken, we kunnen op die afgaan. Grote LOL gebleken...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tja, prive sfeer, en blahblah zeker?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval moet het aantal doden door vaccinatie zodanig klein zijn dat er geen oversterfte door meetbaar is. Het is dus kleiner dan elke andere "gekende" typische doodsoorzaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mogen ze vermoorden in hun lobbybelangen en zichzelf te verrijken in het proces?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onderzoek zal helaas niets uithalen alvorens er transparantie bereikt wordt en de huidige ambten vervangen worden door mensen die geen belangen met fabrikanten of beursgerelateerde zaken delen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- er zijn geen lijken - zie je wel dat het moordenaars zijn ! Ze stoppen zelfs de lijken weg ! Kijk, als je statistisch geen oversterfte vaststelt, dan is er geen aantoonbare sterfte he. Mensen gaan dood. Om kunnen aan te tonen dat mensen EXTRA dood gaan aan "een moord" moeten er dus EXTRA doden zijn. Die zijn er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik een zondige gelovige, maar zo'n zonde wil ik niet mee in het graf nemen hoor. Ik fluister soms wel wat gekken iets toe, in de hoop van... Maar verder niets.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2024 om 09:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men probeert nu COVID zelf aan hart falen te linken, zolang het maar niet de vaccins zijn. Dit immense schandaal zal slechts traag aan de oppervlakte konen is te verwachten.
Laatst gewijzigd door Bach : 1 januari 2024 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze stierven al vanaf de eerste maand vaccinatie, dus dat gaat niet op! Kent u trouwens een verdacht overlijden in deze richting? Want ik vraag het ook irl, en het begint toch op te vallen. Ik vroeg diezelfde mensen ook of ze iemand kende die zwaar ziek werd van covid. Ze kende niemand. Maar ik lag dan zelf een week ko van covid, de ironie. ![]() Echter was ik liever een week ziek dan gevaccineerd en eindeloos bezorgd.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2024 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er komt veel info langs, van allerlei landen, maar de media hebben plots hun aandacht voor Covid verloren. Men wil vooral dat we de "volledig veilige" vaccins blijven nemen. Laatst gewijzigd door Bach : 1 januari 2024 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn oppervlakkige gedachte is dat die myocarditis bij gezonden na mRNA vaccinatie komt door een soort van surprise effect door de combinatie van
- vaccindeeltje ingekapseld in een vetdeeltje waarvan 1 onderdeel zodanig werd gewijzigd dat immuundeeltjes er totaal niet op reageren. Pas na binnendringen cel en misschien pas na de spike eiwit productie die uit de cel komen kunnen er immuundeeltjes getriggerd worden. - een hoge dosis om bij iedereen "genoeg" te produceren om ppm's te bereiken die hoog genoeg zijn om een voldoende lange tijd immuun te blijven, maar die dus bij gezonde, sterker reagerende voor overreageren in de zin van ook eigen naburige niet geinfecteerd/gemRNA'de cellen beginnen te euthanaseren, wat eigenlijk een ontsteking definieert. Plots een boel op plots 1 specifieke plek, totaal niet passerende langs ademwegen/weefsels waar misschien de meeste immuundeeltjes rondhangen. Der was een Brits tienermeisje herinner ik me dat geen aandoeningen had, gezond, niks ziek, vaccinatie en, paar dagen nadien ziek en dood in bestek enkele dagen, zo rap ging het. De "fact checkers" beweerden dat de vaccinatie gepland was de dag van een positief covid-19 test maar nog niet uitgevoerd. Ik heb dat nog zitten naspeuren en publicaties (standaard mededelingen ongerelateerd tot de zaak) op de site van de school spraken die tijdslijn tegen. 1 van de artikels gaf 1 dag na mijn vinden een 404. Zoiets wekt mijn wantrouwen genoeg om het tegendeel van de "factcheckers" aan te nemen. Net zo die moord op een dochter van een Russische politieker of ideoloog of wat was het. Ik zocht dat op zodra ik over de zaak las, en vond een live video die de brandende auto en een groot stuk van de straat en omgeving toonde, Vlakbij die auto stond een legergroene pickup achtig voertuig met 1 blauw zwaailicht. Nauwelijks enkele uren later, dezelfde video link, toonde niet meer de originele continue live video maar een montage van geselecteerde losse stukken, voorzien van commentaar en al, en dat voertuig was nergens meer te zien, en daar ik de originele video direct gesaved had kon ik precies zien wat de monteerder had gedaan. In het videogedeelte is zulks cutten onzeker vast te stellen, maar in het audiospoor wel, je ziet een plotse verticale sprong in maar 1 tijdsresolutie eenheid. Dat is omdat er een stuk vantussen werd ge*knipt* Om maar te illustreren hoe erg en snel censuur tegenwoordig gaat op internet. Als je iets opmerkelijks ziet, moet je er als de kippen bij zijn, en asap saven of je hebt nooit geweten dat het eerst iets anders was, en achteraf heb je geen bewijs. Wie censureerde en waarom, is raden naar. Het voertuig had niks van kenmerken behalve dat ene blauwe zwaailicht. En dat voertuig was er dus voor de brandweer arriveerde.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 1 januari 2024 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mission accomplished en hun aandacht voor het virus viel als een steen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt dat het echte virus ook myocardities/hartfalen kan veroorzaken, immuundeeltjes kunnen netzogoed in een soort van paniekmode a la tapijtbombardement ongeinfecteerde cellen mollen maar die typerende concentratie van een inspuiting direct in de bloedstroom, van deeltjes die pas gezien worden als ze gearriveerd zijn, tegelijkertijd, en net zo tegelijkertijd de spike ewitten en masse laten maken. Als dat plotse in de hartspier is is dat infectie en niet enkel de mRNA gekaapte hartspiercellen; maar ook voor de zekerheid hun hele buurt, naar apoptose, dus zelfs zonder echt virus. Die "voor de zekerheid" kan dan best fataal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het risico bij vaccinatie voor hartfalen, lijkt mij hoger te zijn dan bij natuurlijke besmetting. Ik zie dat ook in mijn omgeving en aan de mensen die ik het vraag.
![]() |