![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hold the presses, groot internationaal politiek nieuws!
Een van de campagne-medewerkers van de naaigel, heeft iets gezegd, lang geleden, of gisteren, kweet het niet goed, over dat mannen in gewaden, met hoeden en zo, en die samenkomen in indrukwekkend grote gebouwen en zo, wel eens slechte plannen zouden kunnen hebben voor de mensen die niet zo erg mee zijn met die georganiseerde religie. En de idioot naaigel heeft zich voor de een of de andere reden, ik weet niet, uit eerlijke stupiditeit of zo, verontschuldigd voor die uitspraak. Wie aan hem gevraagd heeft dat hij zich moest verontschuldigen, geen idee. En WAAROM hij zich moest verontschuldigen, daar hebben we allemaal het raden naar. Om de discussie op gang te brengen; doet de naaigel een verhofstadje omdat em de macht proeft? Of een wilderske? Het eerste zijnde alle principes van individuele vrijheid overboord gooien en full-commie gaan zodra de macht wenkt, of het tweede, een feitelijk probleem staalhard ontkennen, namelijk de aan de gang zijnde cultuurgenocide. https://www.hln.be/buitenland/report...zijn~a2861441/ https://nos.nl/liveblog/2524909-wild...grip-omvolking
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 juni 2024 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Farage is helemaal niet verbijsterd.
Eerder geërgerd dat er een lastigaard undercover is gegaan en de werkelijkheid binnen zijn partij (nu ja, partij is een groot woord voor dit eenmansbedrijf). Daarin zit een parallel met de PVV in Nederland, die in wezen niet de status van een eenmansbeweging is ontgroeid.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reportage toont racisme en homofobie in campagneteam van Nigel Farage: ‘Mister Brexit’ zegt “verbijsterd” te zijn
Had hij toen gelijk? Farage vs. Merkel en Hollande: Duitsland domineert de EU (ondertiteld)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Farage durfde pas geleden openlijk spreken van westerse provocatie aan het adres van Rusland die tot de oorlog in Oekraïne geleid heeft. En dat is een delicaat thema in westerse machtdkringen. Een thema dat liefst vermeden wordt. "Ongeprovoceerd" is de mantra. De machthebbers zoeken nu iets om hem politiek te elimineren. Zou me niet verwonderen dat het daarmee te maken heeft.
Laatst gewijzigd door Bach : 28 juni 2024 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Farage heeft met deze laffe onderdanigheid zijn politiek doodvonnis getekend, zeker in de UK. Even autodestructief als Sunak die voortijdig wegliep van de Bevrijdingsfeesten in Normandie.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de sossen, die de verkiezingen gaan winnen, zijn voorstander van de westerse wapenleveringen. Farage heeft een strategische fout gemaakt die hem zuur gaat opbreken. Vanaf nu gaat hij over de tongen en in de media als het Russenknechtje.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin & C° zijn als oerdomme sukkels in de val gelopen? ![]() Welke debielen willen zo'n blunderaars dan nog verder hun land zien leiden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 juni 2024 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben ik al niet lang "te" ver gegaan? ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf daar aan twijfelen. Volgens mij zijn er geen goei maar gradaties in slechtheid.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. De geïndoctrineerde massa laat dat niet (meer) toe.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer krijgen we een kernbom op onze kop. Europa heeft daarvoor niet eens een waarschuwingssysteem. Amerika weet meteen wie wat afvuurt, wij niet.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2024 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Heeft iemand het omgekeerde beweerd?
![]() |
#18 |
|
![]() Telkens men kritiek heeft op het militair-industrieel complex dat sinds het einde van wo2 overal ter wereld ruzie gaat zoeken, wordt putin erbij gesleurd.
“Wij” (de goei) mogen over de gehele wereld imperialistische ambities waarmaken, door landen vrijwillig, door chantage, door regime-change, of door bruut geweld te laten aansluiten bij ons (het goei) genootschap. Maar zodra concurrentie daarvoor ontstaat zijn imperialistische ambities door anderen slecht. Ik hekel de hypocrisie. Imperialisme, kolonisatie, en politieke managements-structuren die het lokale niveau overstijgen zijn altijd slecht, of zijn onderweg naar nog slechter. De omgevingsfactoren van de westerse samenleving zijn zo slecht geworden dat blanken geen kinderen meer maken, en de enige oplossing die de communisten kunnen verzinnen is een import-bevolking binnenhalen. En dat brengt ons naadloos terug bij farage. Ik wil meer blanke kinderen, en initiatieven die ertoe leiden dat de omgevingsfactoren daartoe verbeteren. Laat putin dus uit die discussie. https://forum.politics.be/showpost.p...25&postcount=6
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 juni 2024 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun kennende....
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over wélk 'westers samenlevingsmodel' precies gaat het? ![]() Op wélke manier precies 'takelt' net dat samenlevingsmodel 'af'? ![]() Op wélke manier precies is die aftakeling 'compleet'? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |