![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() Kijk en lees mee... De haat der belgicisten kent geen grenzen...
Het is een heel stuk, maar wel de moeite waard om te lezen... Mijn reactie (ik ben die belgiebarst) is de laatste reactie.
Laatst gewijzigd door de mestkever : 28 december 2004 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het komt mij over dat de frustratie vooral afdruipt van de belgicistische reacties zelf. Hun lacherig gedoe over het marginaal aantal flaminganten (blijkbaar niet gezien hoevelen écht Vlaamsgezind gestemd hebben) is trouwens ook nogal pretentieus, gezien het marginale verkiezingsresultaat van de BUB zelf. Het gezegde 'bescheidenheid siert' is blijkbaar niet aan de belgicisten besteedt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw surfgedrag interesseert mij niet.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een vraagje tussendoor: hoeveel nep-profielen zitten daar tussen?
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bekijk dat blubber gedoe eens in een tijdsperspectief van 20 a 30 jaren.
30 jaar geleden was een separatistisch debat niet eens aan de orde in het publieke domein. (Behalve dan mss in 'intellectuele' Vlaams-nationalistische kringen, waar dat al veel langer het geval was). Nu is het perfect oirbaar om de Vlaamse onafhankelijkheid publiek te propageren. Sommige secessionisten zullen niet akkoord gaan, maar dit is voornamelijk de verdienste vh Vlaams Belang. Zonder het Belang , zou n-va geen separatistische partij zijn geweest. Zonder het Belang , zou er wsch ook geen blub partij zijn geweest als Belgisch anti- dotum. Zonder het Belang , zou hier niet over Vl onafhankelijkheid gepalaverd worden. En indien deze partij niet geliquideerd kan worden door een of andere vorm van repressie , zie ik niet in wie de Vlaamse onafhankelijkheid nog gaat kunnen stoppen - behoudens grote sociale of politieke stormen op het Europese vasteland. Zeker niet de bubbels.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 10 jaar geleden was het niet "oirbaar" om het Belgisch federalisme en het Vlaams-nationalisme in vraag te stellen. Dank zij de B.U.B. komt daar eindelijk verandering in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Lees eens het surfgedrag van Uw partijgenoot! Wat hij doet is zeer laf! Het gaat ten slotte om zijn gedrag, niet om het mijne. Ik reageer enkel. Hij verwijt mij. Dat is het gedrag dat U toch wel zal interesseren veronderstel ik. Laatst gewijzigd door de mestkever : 28 december 2004 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
En er al ooit aan gedacht dat zolang jullie geen 5 % vd stemmen behaalt (toch nog altijd een kleine 20 x meer dan bij de laatste verkiezingen) het separatistisch belang meeprofiteert van jullie harde politieke werk? ![]() ![]() ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 28 december 2004 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Kameraad Bob,
Ik ben fier op het collaboratieverleden van mijn opa... Bob leer je geschiedenis (uw vaderlandse geschiedenis), de collaboratie was niet alleen een Vlaams fenomeen, herinner misschien Leon Degrelle, Majoor SBH Hellebaut, Lucien Lippert, de twee laatstgenoemden oud-leerlingen van de KMS. Zij vertrokken onder belgische vlag naar het Oostfront, en wat droegen zij op hun mouw, oh ja, een belgische vlag. Kom nu niet af, dat iedere vlag misbruikt wordt, zij waren overtuigde belgicisten. Die 15 of 16 jarige flaminganten hun schrijven is wel van een HOGER niveau, dan die platvloerse commentaar van de BUB (echt zielige commentaar). Dat 'zielig ventje' krijgt MIJN 100 % steun. Ik hoor je nog wel beste Bob. Een 29 jarige Vlaams Nationalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk was de collaboratie geen louter Vlaams of Vlaamsnationaal fenomeen. Toch blijft het een misdaad. Wie gecollaboreerd heeft, of dat nu Degrelle of Tony Van Dijck was, moest gestraft worden. Amnestie nooit, en voor niemand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() WWW.BOBVANGEEL.INFO veel plezier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Moderator KDL
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door KDL : 28 december 2004 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Laten wij nog enkele provocaties en beledigingen online plaatsen.
Schoon volkje, die b.u.b.'ers! En zelfs de partijleiding doet eraan mee! Dan zijn ze verrast dat ze 0,10 procent halen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ben ook niet echt een van van Filip De Winter en co., maar nu ineens stellen dat ze die binnenkort naar het museum mogen afvoeren? Niet verschieten als ze binnenkort aan de macht komen hé BUB-ers.
Eén van die laatste uitspraken moet toch pijnlijk overkomen: "er zijn veel belgicisten die zich weigeren aan te sluiten bij de BUB omwille van hun kinderachtige houding." |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor diegenen die het mocht interesseren:
er bestaat bv reeds een AMVC (archief en mueseum van het Vlaamse cultuurleven) en een ADVN (archief en documentatiecentrum van het Vlaams-Nationalisme), het eerste resp. in een zijstraat van het st.Katelijnevest, het ander in de Lange Leemstr., beide te Antwerpen. Een extra museum voor VanHecke en De Winter is dus echt niet nodig....
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NOOIT werk ik samen met de bezetter, of dit stuk land nu België, Vlaanderen of Volksrepubliek Kempen heet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |