Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2004, 01:03   #1
de mestkever
Partijlid

de mestkever's schermafbeelding

Standaard B.u.b. neemt wraak na plaatsing post omtrent het koningshuis

Kijk en lees mee... De haat der belgicisten kent geen grenzen...
Het is een heel stuk, maar wel de moeite waard om te lezen...

Mijn reactie (ik ben die belgiebarst) is de laatste reactie.

Citaat:
: Kijk mama ik haat België! Flink hee!

--------------------------------------------------------------------------------

Er lijkt een nieuwe trend in flamingantenland. Na de hoogbejaarde oostfronters en de kindjes die met hun overgrootouder mee naar betogingen tegen den BHV moeten, zijn er nu de België-hatende tieners!

Er zijn er drie, en dat is veel. Enfin ja, aangezien er niet veel flaminganten meer zijn, is dat veel. Ik ga die mensen hun echte namen niet gebruiken, want ik kan goed begrijpen dat zij later als ze groot zijn een punt willen zetten achter dit hoofdstuk en nergens nog herinnerd willen worden aan hun beschamende jaren als internet-landverrader.

Goed, je hebt dus meneer belgiebarst, meneer republikein en meneer politiekincorrect. Allen te vinden op gelijknamige web-log.nl.
Deze mensen zijn 15 of 16 jaar oud. Grappig. Staat ge dan op en zegt ge tegen de mama: "Kijk mama ik haat mijn land en volk! Flink hee!" Of hoe gaat dat concreet in z'n werk?
Nu, voor alle duidelijkheid, bovenstaand grapje is nogal flauw en ik heb natuurlijk niks tegen politiek engagement op 15 jaar. Dat is ook de leeftijd waarop ik het licht zag en mijn eerste stapjes in de Belgische Beweging waagde.
Nu, de reden waarom ik hen toch aanhaal is dat ze zeer bedrijvig zijn in het publiceren van allerlei haat-artikels tegen België, de Koning, de Walen, en alle andere haat-objecten. Ze gaan ook hevig te keer tegen de Belgicisten, en vergeten af en toe wel eens de waarheid te vertellen.

Tja. Dat vraagt natuurlijk om een reactie.

Ik ga u gewoon even laten meegenieten van de onbeschrijflijke haat van één van de drie internet-kwajongens, meerbepaald meneer belgiebarst. In zijn haat-pamflet "Koningshuis doorlicht" (een schrijffout in de titel )
schrijft hij volgende dingen:

"De beste omschrijving voor het koningshuis, is in feite een stelletje circusclowns die de zieke kunstmatige circusstaat belgië van haar ondergang moet redden.
Zeg maar dat het koningshuis, naast de media, de indoctrinatie is die moet voorkomen dat de kaars van den belziek () uitgedoofd wordt."

De choco-kroon-prince maakte zich onsterfelijk belachelijk tijdens zijn speech in China en bevestigde dat hij geen woord Engels kent, en dus ook geen woord van wat hij aan het uitkramen was.

Afgezien van idiote grapjes (hahaha HEE) zoals de choco-prince komt belgiebarstje niet verder dan klinkbare nonsens. Hallo, de Prins heeft vier jaar in Amerika gestudeerd en een diploma behaald aan Standford, maar kent geen woord engels HEE. Als ge dat gelooft moet ge al volslagen idioot zijn. Tja...

Prinses Mathilde is zoals de Romeinse God Janus: zij heeft twee gezichten.
In het dagelijkse leven een venijnig mens, en het hoeft U geen wonder te wezen dat zij haar 'man' in haar macht heeft.

Meneertje belgiebarst beschikt duidelijk over bronnen die niemand anders heeft... of weet gewoon totaal niet waarover hij spreekt. Oordeel zelf

Vanaf dan verdient hij niet meer Albert Van Saxemcoburg te noemen, maar wel zeer zeker Albert Van SEXemcoburg. Een klein grapje mijnerzijde.

Afgezien van uw onvermogen om grappig te zijn (geen nood, das kenmerkend voor flaminganten. Daar kom ik nog op terug.) kent u ook de correcte naam niet van degene die u probeert te beledigen. Tja, doe dan niks he.

Door zijn schrijfsel zie ik een zielig jongetje. Enorm gefrustreerd en verteerd door haat. Ik heb er medelijden mee.

--------------------------------------------------------------------------------
Goed gezegd, Bob :: 22:46 :: Bob Vangeel vraagt uw mening!

Jonas Edelhart :: 26 december 02:31

Hallo, ik ben geschoffeerd. Als democratische Vlaams-nationalist wil ik het opnemen voor de rechten van de Vlamingen die reeds 170 jaar MISKEND worden. Wij hebben geen eten, geen drinken, geen centen... verdomme: die Walen tzen luieriken en ze pakken ons werk af! SMERIGE FRANSKILJON! Ze komen uit het profiteursparadijs WALLONIE DE MONSIEUR DIRUPO OM en verlaten het om in het UITGEBUITE Vlaanderen met monstertaksen te komen wonen!!! Wij Vlamingen, moeten van ons laten horen.

SPLITS bELGIE (heddet vast.??) NU!!!

Bob :: 26 december 14:51

Nog zo'n triest en gefrustreerd kind. Zielig. Ik heb er medelijden mee

isabel uw nichth :: 26 december 15:12 :: e-mail

sjiksjik joh stoere site ben fier op uw

olivier :: 26 december 15:26

haloo meneer jonas edelhart. U blijkt gefrustreerd te zijn. Ocharme toch voor u dat u geen eten hebt. Allemaal de schuld van de "walen" heeeeeeee. Droom verder in uw kartonnen doosje.

Leve de koning, leve belgie

Bob :: 26 december 15:28

Gij hebt dit ook rap ontdekt

Bob :: 26 december 15:30

De conclusie is uiteraard duidelijk: flaminganten zijn, hoe jong of oud ze zich ook voordoen, zielig en gefrustreerd. Meneer Edelhart hierboven tootn mijn punt goed aan.

Laten we het goed zeggen: weg met de flaminganten en België boven alles.

BUBer :: 26 december 16:18

hallo, ik ben een BUBber, ik leef in het verleden, ben anti-democratisch, achterlijk en heb last van waanbeelden

Kim :: 26 december 16:50 :: e-mail :: website

Om even de trend verder te zetten:

Hallo, ik ben een vlaams-nationalist.

Ik ben fier op het collaboratieverleden van mijn opa, ik vind 1.000.000 een absolute meerderheid op meer dan 10.000.000 inwoners, ik heb helaas niet verder kunnen studeren dan de lagere school omdat de vuile waalse profiteurs mijn studiegeld gespendeerd hebben aan een gezinswagen.

Zielig ventje!

Bob :: 26 december 18:00

Hahahahahaha!!!!

Bruno :: 27 december 02:28

Hahahaha!

Kim :: 27 december 16:25 :: e-mail :: website

Moest mijn zoon of dochter ooit tegen mij zeggen: "Kijk mama, ik haat België. Flink hee", tzou zijn/haar beste dag toch niet zijn!

Bob :: 27 december 17:04

Ik denk dat die kans heel klein is, Kim. Ik vertrouw erop dat gij uw kind goed opvoedt en dus de kans uitsluit dat het een flamingantje wordt

Bruno :: 27 december 19:59

Is Vl-nationalisme niet genetisch bepaald?

Godfried :: 27 december 20:52

Ik denk dat het een straf van God is voor ouders die een heidens leven leiden.

(gast 17) :: 27 december 23:27

Als flamingantisme (of flamingantis, zoals de humor van de Belgisch-nationalisten voiorschrijft) een straf van God is. Is dan niet eerder gericht tegen België (een staat opgericht door de loge kan wel als relatief heidens aanzien worden) dan tegen heidense ouders?
Flamingantisme doet geen zeer. Tenzij voor de Belgische staat...

Matthias Bonte:: 28 december 00:05 :: e-mail :: website

Hier is 'meneer belgiebarst'.

Dat U, mijnheer Bob, daaraan een uitgebreid artikel aan besteed is toch wel het bewijs dat ik U gekwetst heb, uiteraard tot Uw groot ongenoegen.
Ik begrijp natuurlijk dat de waarheid kwetst.
Er zijn vele mensen die de feiten of de hypthesen in mijn artikel kunnen bevestigen. Ik zit niet alles zomaar uit mijn duim te zuigen.

Bij het lezen van deze artikels word ik nog veel meer gestimuleerd en is dit het bewijs dat ik mij op het goede pad bevind.

België moet barsten, en belgië zal barsten. De b.u.b. weet dat en dat is dan ook de reden van haar bestaan. De b.u.b. wil het bestaan van belgië (of den belziek) zo lang mogelijk trachten te vrijwaren.

De vraag is echter niet of belgië zal barsten, de vraag is wanneer dat zal gebeuren. En dat weten jullie ook, en vandaar deze grote belangstelling in de Vlaams-nationalistische jeugd, en in het afbreken ervan. Nu ja, mijn eer kan door jullie niet gekrenkt worden. En evenmin ook de Vlaamse eer.
Als jullie mij zwart maken, mij als een gefrustreerd lulletje rozenwater beschouwen, dan beschouw ik het als een eer vijand te zijn van mijn eigen vijand, en dat zijn namelijk de aanhangers van de kluchtenstaat belgië.

En als we het nog gauw eventjes over de choco-prince hebben... jullie weten maar al te goed dat een kroonprins niet kan afgaan als een gieter wat betreft zijn studies. Of hij zijn studies in de USA afwerkt, of in Congo, dat maakt helemaal geen reet uit.
Hij zal zijn diploma toch krijgen, want een gebuisde kroonprins kan helemaal niet.

Prins Filip kan nog met moeite een woordje Nederlands praten, maar toch krijgt hij een eredoctoraat aan de universiteit Leuven, terwijl zijn vrouw Nederlands praat ala "skilt en veriend".
Zijn moeder kan nog geen mondje Nederlands, en minacht de Nederlandstalige bevolking...

Ten slotte wou ik het nog hebben over de zogenaamde haat die ik zou uiten tegenover mijn vaderland. Laat één ding duidelijk zijn, Bob, mijn vaderland is VLAANDEREN. Het Vlaanderen waar één en dezelfde taal gesproken wordt, waar er eendracht is betreffende de taal, de economie en het sociale leven. België is een kunstmatige staat dat ineen werd gestoken om ons te ontdoen van de Nederlanders. België is een land waar eigenlijk niemand van kan houden.

Jullie, belgicisten, vormen eigenlijk een stijlfiguur. Namelijk de apostrofe. Dit wil zeggen dat kunstamtige, levensloze voorwerpen worden aanbeden terwijl het ware land in de kou wordt gezet en terwijl jullie je eigen volk verraden!
Vergelijk het met de meute in de woestijn die plots het gouden kalf wilden aanbidden, en God in de kou lieten staan tijdens de 40-jarige zwerftocht.

Afin ja, 't zou mij niet verwonderen mochten er seffes weer gefrustreerde lachkreten zullen loeien.
Maar het is niet omdat men lachkreten verzendt OP het computerscherm, dat men daarom effectief lacht ACHTER het computerscherm.

Laatst gewijzigd door de mestkever : 28 december 2004 om 01:04.
de mestkever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 01:50   #2
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Het komt mij over dat de frustratie vooral afdruipt van de belgicistische reacties zelf. Hun lacherig gedoe over het marginaal aantal flaminganten (blijkbaar niet gezien hoevelen écht Vlaamsgezind gestemd hebben) is trouwens ook nogal pretentieus, gezien het marginale verkiezingsresultaat van de BUB zelf. Het gezegde 'bescheidenheid siert' is blijkbaar niet aan de belgicisten besteedt.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 08:58   #3
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Uw surfgedrag interesseert mij niet.
Oud 28 december 2004, 09:55   #4
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Even een vraagje tussendoor: hoeveel nep-profielen zitten daar tussen?
Oud 28 december 2004, 10:54   #5
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Bekijk dat blubber gedoe eens in een tijdsperspectief van 20 a 30 jaren.
30 jaar geleden was een separatistisch debat niet eens aan de orde in het publieke domein. (Behalve dan mss in 'intellectuele' Vlaams-nationalistische kringen, waar dat al veel langer het geval was).
Nu is het perfect oirbaar om de Vlaamse onafhankelijkheid publiek te propageren.
Sommige secessionisten zullen niet akkoord gaan, maar dit is voornamelijk de verdienste vh Vlaams Belang.
Zonder het Belang , zou n-va geen separatistische partij zijn geweest.
Zonder het Belang , zou er wsch ook geen blub partij zijn geweest als Belgisch anti-
dotum.
Zonder het Belang , zou hier niet over Vl onafhankelijkheid gepalaverd worden.
En indien deze partij niet geliquideerd kan worden door een of andere vorm van repressie , zie ik niet in wie de Vlaamse onafhankelijkheid nog gaat kunnen stoppen - behoudens grote sociale of politieke stormen op het Europese vasteland.
Zeker niet de bubbels.
Oud 28 december 2004, 11:13   #6
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

10 jaar geleden was het niet "oirbaar" om het Belgisch federalisme en het Vlaams-nationalisme in vraag te stellen. Dank zij de B.U.B. komt daar eindelijk verandering in.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 11:18   #7
de mestkever
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Uw surfgedrag interesseert mij niet.
U hoeft daarom mijn surfgedrag niet te lezen!
Lees eens het surfgedrag van Uw partijgenoot! Wat hij doet is zeer laf!

Het gaat ten slotte om zijn gedrag, niet om het mijne. Ik reageer enkel.
Hij verwijt mij. Dat is het gedrag dat U toch wel zal interesseren veronderstel ik.

Laatst gewijzigd door de mestkever : 28 december 2004 om 11:19.
Oud 28 december 2004, 11:19   #8
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
10 jaar geleden was het niet "oirbaar" om het Belgisch federalisme en het Vlaams-nationalisme in vraag te stellen. Dank zij de B.U.B. komt daar eindelijk verandering in.
Oud 28 december 2004, 11:26   #9
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Jullie hebben alleszins nog een lange weg te gaan, voordat jullie 24 % vd stemmen gaan behalen.
En er al ooit aan gedacht dat zolang jullie geen 5 % vd stemmen behaalt (toch nog altijd een kleine 20 x meer dan bij de laatste verkiezingen) het separatistisch belang meeprofiteert van jullie harde politieke werk?

Laatst gewijzigd door stab : 28 december 2004 om 11:27.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 12:09   #10
Fronter
Vreemdeling

Standaard

Kameraad Bob,

Ik ben fier op het collaboratieverleden van mijn opa...
Bob leer je geschiedenis (uw vaderlandse geschiedenis), de collaboratie was niet alleen een Vlaams fenomeen, herinner misschien Leon Degrelle, Majoor SBH Hellebaut, Lucien Lippert, de twee laatstgenoemden oud-leerlingen van de KMS.
Zij vertrokken onder belgische vlag naar het Oostfront, en wat droegen zij op hun mouw, oh ja, een belgische vlag.
Kom nu niet af, dat iedere vlag misbruikt wordt, zij waren overtuigde belgicisten.
Die 15 of 16 jarige flaminganten hun schrijven is wel van een HOGER niveau, dan die platvloerse commentaar van de BUB (echt zielige commentaar).
Dat 'zielig ventje' krijgt MIJN 100 % steun.
Ik hoor je nog wel beste Bob.

Een 29 jarige Vlaams Nationalist
Fronter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 13:06   #11
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Natuurlijk was de collaboratie geen louter Vlaams of Vlaamsnationaal fenomeen. Toch blijft het een misdaad. Wie gecollaboreerd heeft, of dat nu Degrelle of Tony Van Dijck was, moest gestraft worden. Amnestie nooit, en voor niemand.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 13:07   #12
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mestkever
Kijk en lees mee... De haat der belgicisten kent geen grenzen...
Het is een heel stuk, maar wel de moeite waard om te lezen...

Mijn reactie (ik ben die belgiebarst) is de laatste reactie.

Deze, en andere, teksten zijn te lezen op:

WWW.BOBVANGEEL.INFO

veel plezier
Oud 28 december 2004, 13:22   #13
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
*Geen persoonlijke aanvallen aub.

Moderator KDL

Laatst gewijzigd door KDL : 28 december 2004 om 16:28.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 13:37   #14
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk was de collaboratie geen louter Vlaams of Vlaamsnationaal fenomeen. Toch blijft het een misdaad. Wie gecollaboreerd heeft, of dat nu Degrelle of Tony Van Dijck was, moest gestraft worden. Amnestie nooit, en voor niemand.
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt, mogen we u dan ook beschouwen als een eeuwige vijand van de staat, met alle gevolgen vandien?
Oud 28 december 2004, 13:58   #15
de mestkever
Partijlid

Standaard

Laten wij nog enkele provocaties en beledigingen online plaatsen.
Schoon volkje, die b.u.b.'ers!
En zelfs de partijleiding doet eraan mee!
Dan zijn ze verrast dat ze 0,10 procent halen.

Citaat:
Yann :: 28 december 12:40 :: e-mail :: website

Kim :: 26 december 16:50 :

Om even de trend verder te zetten:

Hallo, ik ben een vlaams-nationalist.

Ik ben fier op het collaboratieverleden van mijn opa, ik vind 1.000.000 een absolute meerderheid op meer dan 10.000.000 inwoners, ik heb helaas niet verder kunnen studeren dan de lagere school omdat de vuile waalse profiteurs mijn studiegeld gespendeerd hebben aan een gezinswagen.

Zielig ventje!

Goed gezegd.

Toch weinig reden tot paniek. De "Flamaladie" zal zich uiteindelijk zelf uitroeien. Daarom moet er dringend een Vlaams-nationaal museum worden opgericht. Een soort Madame-Tussaud met wassen beelden van Filip Dewinter, Gerolf Annemans en Frank Van Hecke. Deze folklorie mag niet verloren gaan! Gun onze achterkleinkinderen ook wat humor!!!

Godfried :: 28 december 13:01

Aan de hoer met de groene sjaal: barst zelf

Bob :: 28 december 13:25

Hahahahaha grappige internetkwajongens
Dank voor zoveel eer. Maar geef toch toe: jullie 'woordspelingen' (zoals chocoprince enz) zijn toch wel aan de achterlijke kant he

PS: nog een tip. Jullie proberen intelligent over te komen door 'moeilijke' woorden te gebruiken. Jullie gebruiken die echter dikwijls verkeerd - dat heeft uiteraard het tegenovergestelde effect.

Mathilde :: 28 december 13:27 :: e-mail

arme arme arme Godfried ....

jij spreekt over hoeren alsof je mama er eentje is

probeer eerst eens je vriendinnetje Kim bloot te krijgen, en dan mag je eens grote manieren verkondingen

geile groetjes
Mathilde

PS: hopelijk is je pikkie ook geen 175 jaar

Het meisje met de groene sjaal :: 28 december 13:43

Alé vooruit, nu ben ik een groene hoer; Kunnen we het een beetje beleefd houden aub? Wie zijn de marginalen hier in feite? Ik kan er toch ook niet aan doen dat jullie prutspartijtje in het niets verbleekt naast de monsterscore van het Vlaams Belang!!

Matthias Bonte :: 28 december 13:54 :: e-mail :: website

Laat U niet provoceren, dat is net hetgeen zij willen.
Er zijn vele belgicisten die weigeren zich aan te sluiten bij de b.u.b. omwille van hun kinderachtige houding.

Toch wil ik ze bedanken voor de gratis propaganda voor mijn website. Ik heb al vele mensen aangesproken omtrent dit voorval, en zelfs van belgicisten krijg ik steun.
Je moet niet vragen hoe erg het gesteld is met de b.u.b.

Weet je, de taal der gefrustreerden, is altijd de taal van de verliezer. Voor mij is het een streling der ogen.
Oud 28 december 2004, 14:52   #16
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ook niet echt een van van Filip De Winter en co., maar nu ineens stellen dat ze die binnenkort naar het museum mogen afvoeren? Niet verschieten als ze binnenkort aan de macht komen hé BUB-ers.

Eén van die laatste uitspraken moet toch pijnlijk overkomen: "er zijn veel belgicisten die zich weigeren aan te sluiten bij de BUB omwille van hun kinderachtige houding."
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 15:40   #17
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid

Koning Pinteman's schermafbeelding

Standaard

Voor diegenen die het mocht interesseren:

er bestaat bv reeds een AMVC (archief en mueseum van het Vlaamse cultuurleven) en een ADVN (archief en documentatiecentrum van het Vlaams-Nationalisme), het eerste resp. in een zijstraat van het st.Katelijnevest, het ander in de Lange Leemstr., beide te Antwerpen.

Een extra museum voor VanHecke en De Winter is dus echt niet nodig....

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 15:46   #18
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant

Eén van die laatste uitspraken moet toch pijnlijk overkomen: "er zijn veel belgicisten die zich weigeren aan te sluiten bij de BUB omwille van hun kinderachtige houding."
Sta me toe die zever van een gefrustreerde mini-flamingant niet te geloven.
Oud 28 december 2004, 15:47   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt, mogen we u dan ook beschouwen als een eeuwige vijand van de staat, met alle gevolgen vandien?
Wat heeft onafhankelijkheid daarmee te maken?

NOOIT werk ik samen met de bezetter, of dit stuk land nu België, Vlaanderen of Volksrepubliek Kempen heet!
Oud 28 december 2004, 15:54   #20
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid

Koning Pinteman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft onafhankelijkheid daarmee te maken?

NOOIT werk ik samen met de bezetter, of dit stuk land nu België, Vlaanderen of Volksrepubliek Kempen heet!
Een stevig staaltje van anachronistische toogpraat...

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be