![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oekraïne schudt de vijand wakker: schuilplaats van Russische inlichtingendienst gebombardeerd
p.s. De identiteit van het vernietigde schip is tot op de dag van vandaag onbekend. Rusland heeft de informatie op zijn beurt nog niet bevestigd. Strak plan van de Oekraïne maar mocht dit een feit zijn wat gaan ze daarvoor weer op hun 'nek' krijgen????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2024 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EEn mooi voorbeeldje van een verhaaltje dat dan ,een week later,door de kindjes werkzaam in onze pers aangedikt wordt tot veel meer dan het ooit was...
Ook serieuzere pro-Oekrainse YT-ers beschouwden dat aanvallen en gedeeltelijk kapotmaken van een schip dat inderdaad al lang gestrand lag als een van de dagdagelijkse gebeurtenissen in een oorlog... Dat schip ligt daar gestrand in een vrijwel vlak landschap van zoutmoerassen en lage duinen aan de getijdenzone van de Dnipro-rivier met enige kilometers verder,aan de overzijde van het water,de Oekrainers... Het was maar heel erg logisch dat de Russen daar cameramasten en luisterantennes aan bevestigd hadden,misschien speelden ze zelfs mee in het gsm-netwerk van Kherson- en Mikolayev Oblasten wie weet,maar zich verder zo low-profile mogelijk hielden.... Dan kon niet blijven duren,dat is ook niet verder blijven duren... Maar om er dan meteen meer van te maken dan het was,het was een luister- en kijkpost hé.....komaan zeg.... ![]()
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 16 maart 2024 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russian media published:
This is what a Russian nuclear attack on the United States would look like. Stond in 'geuren en kleuren' op het net, of er wat van waar is???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |