Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2025, 14:12   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard De EU heeft heel veel geld

Ik dacht het wel .....zelfs Bartman Bartolus zegt dat we meer geld aan UKR moeten geven. Dat begrotingstekort en die besparingen zijn dus zever in pakskes.

Oekraïne kan op Belgische steun blijven rekenen", verklaarde hij nog.

De miljarden liggen blijkbaar voor het rapen....

https://www.demorgen.be/oorlog-in-oe...aine~b38bed0a/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 februari 2025 om 14:14.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2025, 14:31   #2
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik dacht het wel .....zelfs Bartman Bartolus zegt dat we meer geld aan UKR moeten geven. Dat begrotingstekort en die besparingen zijn dus zever in pakskes.

Wat had je anders verwacht van dweil II de WEVER, uitdelen aan nutteloze zaken gelijk de ssossen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2025, 14:44   #3
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dat betekent dat we terug naar een muntontwaarding gaan en er wordt geld gedrukt, iedereen is gelukkig, niemand die het betaalt, je betaalt het via de inflatie evenredig verdeeld over gans europa
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2025, 14:58   #4
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
dat betekent dat we terug naar een muntontwaarding gaan en er wordt geld gedrukt, iedereen is gelukkig, niemand die het betaalt, je betaalt het via de inflatie evenredig verdeeld over gans europa
Het leven kan inderdaad simpel zijn
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2025, 20:55   #5
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De Russen carte blanche laten zal de West Europa (en de US ook trouwens) veel meer kosten dan nu Oekraine te steunen. Poetin stopt niet als hij een stuk van Oekraine heeft binnen gedaan dan beginnen ze de landen te prikken en binnen te vallen die grensgebied met Rusland vormen. De vraag is niet meer of ze gaan binnenvallen maar wanneer ze gaan binnenvallen.

Het losrukken van onderzeese kabels zijn maar een begin. Het is de natte droom van Sovjet melancholiekers zoals Poetin om terug het grote Sovjet rijk op te bouwen. Polen heeft dat beseft en hebben enorme militaire inspanningen gedaan.

Er zitten hier enkele nuttige idioten op het forum (ik heb het niet over u) maar zorgwekkender is dat er hier al dan niet betaalde trollen voor Rusland zitten zoals overal op internet en social sites. Men draait de rollen om wat de aanvaller betreft en als men het maar genoeg zegt beginnen individus die hun opinie halen van een forum zoals dit zich te beschouwen als degenen die het klaar zien.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 februari 2025 om 21:00.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2025, 21:43   #6
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De Russen carte blanche laten zal de West Europa (en de US ook trouwens) veel meer kosten dan nu Oekraine te steunen. Poetin stopt niet als hij een stuk van Oekraine heeft binnen gedaan dan beginnen ze de landen te prikken en binnen te vallen die grensgebied met Rusland vormen. De vraag is niet meer of ze gaan binnenvallen maar wanneer ze gaan binnenvallen.

Het losrukken van onderzeese kabels zijn maar een begin. Het is de natte droom van Sovjet melancholiekers zoals Poetin om terug het grote Sovjet rijk op te bouwen. Polen heeft dat beseft en hebben enorme militaire inspanningen gedaan.

Er zitten hier enkele nuttige idioten op het forum (ik heb het niet over u) maar zorgwekkender is dat er hier al dan niet betaalde trollen voor Rusland zitten zoals overal op internet en social sites. Men draait de rollen om wat de aanvaller betreft en als men het maar genoeg zegt beginnen individus die hun opinie halen van een forum zoals dit zich te beschouwen als degenen die het klaar zien.
Ik zit met mijn belangen niet in New York, het Midden-Oosten of China. Het product dat u verhandelt heeft te maken met het zwarte slijk, de olie, de hoeksteen van de dollar-hegemonie. Die hoeksteen is niet in gevaar. Saoedi-Arabië is wel bezig met bilaterale relaties uit te bouwen met de EU, Rusland, Iran en China. Men diversifieert, wat normaal is. Ik zie dan ook geen reden voor u om zich ongerust te maken.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 februari 2025 om 21:57.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be