![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het communisme in full-flow;
in de UK wordt anti-terreur-wetgeving misbruikt om een 12-jarige jongen te "ondervragen" die het aandurft om biologische, op de wetenschappelijke manier niet-falsifieerbare, waarheid te uiten dat er maar 2 sexen/genders zijn, en dat "non-binair" niet bestaat. (ik zou er zelf nog aan toegevoegd hebben dat "transitie" tussen beide geslachten niet mogelijk is). Het was de school (al te vaak een vooruitgeschoven indoctrinatie-loket van de communistische overheid) die het nodig achtte de "anti-terreur" organisatie "prevent" in te lichten, want ze waren "ontzet/verontwaardigd" (empört) over de inhoud die de jongen publiceerde, waarop de 12-jarige jongen volgens zijn moeder "ondervraagd" werd. De school was dus verontwaardigd door biologische feiten. Dit is géén school, maar een indoctrinatie-kamp. https://apollo-news.net/junge-12-von...hlechter-sagt/
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe verandert dat het feit dat de menselijke soort -uitgezonderd een zeer kleine minderheid afwijkingen-, bestaat uit XX en XY types?.
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is de inhoud daarmee weerlegd? Neen, uiteraard niet.
![]() |