![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Bert Snotter wil het dopinggebruik aanpakken. Hij werkt aan een spijtoptantenregeling voor dopingzondaars. Een atleet die betrapt wordt op doping kan strafvermindering krijgen als hij de dopingleverancier verklikt.
Nu is er toch wel geen partij zeker die al lang pleit voor een spijtoptantenregeling .... jawel, Vlaams Belang. Ik ben verheugd te vernemen dat Anciaux op dezelfde golflengte zit als het VB. Of wil Bertje deze regeling enkel voor dopingzondaars in de sport. Wat met drugs (volgens mij behoort doping daar ook toe) en criminaliteit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind dit wel laf.Als men gesnapt word.dan de persoon veraden die de dader zelf op gezocht heeft.De gebruiker van het produkt,is de dader,hij vraagt er achter.Als er geen vraag is zal er geen aanbod zijn
Laatst gewijzigd door EXTREEM : 14 januari 2005 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Denkt ge er ook zo over als het over crimnaliteit gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is men nu niet meer verandtwoordelijk voor zij eigen daden?Strafvermindering,als men weet dat het verboden is.Dit zal misbruikt worden.Zo lang ik niet gesnapt word ben ik de beste,en indien wel ben ik er vanaf met namen te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of het veel zal uithalen is natuurlijk de vraag, want volgens mij is de renner beter af om helemaal niks te lossen. Zijn reputatie is toch al om zeep en als hij zijn leveranciers erbij lapt dan maakt hij zeker geen kans om ooit nog terug te keren in de sport (als hij doping nodig had om mee te draaien zal hij het zonder niet redden).
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang een sport als bijv. wielrennen zodanig loodzwaar blijft, zullen dopinggevallen blijven opduiken. Degene die gelooft dat bijv. een "Ronde van Frankrijk" gereden wordt op "spek met eieren" , is wel heel naïef. 8)
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mooi is de sport als men,de doping al goed praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() zolang mensen steeds betere resultaten verwachten (en de druk dus steeds toeneemt), vind ik het logisch dat sommige mensen hun natuurlijke reserves gaan opkwikken met een prikje hier en een pilletje daar.
logisch, maar niet verstandig. epo cava, anabole steroïden zijn andere koek. er zijn al redelijk wat gevallen bekend van bodybuilders (bijna per def een amateursport) die plots razend worden (overdaad testosteron), ..... drugs, criminaliteit => gevaar voor anderen doping => enkel gevaar voor jezelf (tenzij natuurlijk bij androgenen, tenzij je verplicht wordt, tenzij ....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Als ze dan de leverancier ook nog eens strafvermindering geven als hij al zijn afnemers verklikt, dan is heel het circuit ineens opgerold. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor misdrijven heeft men de Wet,men moet de politiediensten hun werk niet afnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ach, tegenwoordig kunde werkelijk alles via het net bestellen.. een testosteron-kuurke? Een palletje deca-durabolin? Wat spuitjes sustanon? Webapotheken genoeg EN het voornaamste vergeet ik nog: het is meestal nog goedkoper als bij den 'lokale' dealer hier
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 14 januari 2005 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Ma ge weet wel niet wat voor een rotzooi je inspuit als je die producten via het net besteld. Als jer het doet ga dan naar een dokter die het voorschrijft dan ben je tenminste zeker dat het geen namaak is. Is natuurlijk wel duurder maar veel minder risico's.
|
![]() |
![]() |