![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -Froukje
-Maan -Merol -Meis -MEAU -S10 Waarom klinken die meisjes allemaal hetzelfde, en mompelen die gewoon wat over een beat. Waar is ... de ... nou ja ik zeg maar iets... interessante muziek ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan best zijn dat daar dezelfde of misschien 2 producers achter zitten, die hebben dat klaar staan he, die foefelen wat aan dat "muziekske" en laten ze iets nieuw inmompelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijdje geleden had je de mannelijke versies. "Beinvloed door Wannes van de Velde" maar op een eigentijdse beat. Tourist Le MC bevoorbeeld. Mijn tenen krulden ervan tot ze niet verder konden krullen. Ondertussen heeft de vrouwelijke zijde het overgenomen blijkbaar. Ik krijg er grijs haar van. Niemand die begrijpt wat er goed aan is maar toch 'koopt' iedereen dat blijkbaar... Raar...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 19 juli 2024 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet gevaarlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gezond principe: muziek waar je niet van houdt niet beluisteren.
Ik heb dat met al wat techno is.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet uw radio op een andere zender? Op een Franstalige ga je die troep niet horen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik radio opzet, is dat om een interessant gesprek te beluisteren.
Voor de rest beslis ik volledig zelf wat mijn oor streelt. Met de moderne multimedia heb je 1000den uren geluid bij in een plastiek blokje dat niet veel groter is dan een micro-usb stekker.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk 'gezond principe' zou ik toe kunnen & mogen passen op die buren die de héle wijk van hun slechte smaak mee willen laten genieten? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit (van) gehoord.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 juli 2024 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.vrt.be/interactie/stem/zomerhit/
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 juli 2024 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar enfin!
![]() ![]() Ik heb al wel een tijdje dat ‘zwemmen’ van Bart Peeters in mijn hoofd. Zeer vervelend. ![]()
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 juli 2024 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of wil je "interessante liedjesteksten"? Effe wat clips opgezocht van Merel (de enige naam uit het lijstje die me een belletje deed rinkelen - ooit een paar fragmenten uit De Slimste Mens gezien) en haar tekst was me toch meteen klaar en duidelijk "Hou Je Bek En Bef Me" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal maar eens mijn mening zeggen omtrent de geluiden waarvan we we dagelijks verondersteld worden te "genieten" onder de naam "hedendaagse muziek":
1. de zogenaamde "beat" domineert alles; 2. melodie is nauwelijks of zelfs helemaal niet in te vinden; 3. als gaat over wat tegenwoordig "zingen" wordt genoemd is het doorgaans geschreeuw. Dat heeft één voordeel: je hoeft helemaal niet te kunnen zingen, roepen (of gewoon schreeuwen) volstaat. I rest my case...
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En daar gooien ze er om de haverklap een mompelmeisje tussen ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je een proefproject opzet met een reeks vrouwelijke studentes en dan je voor de zekerheid ook nog een controle groep etc hebt. |
|
![]() |
![]() |