![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot men het tegendeel bewijst.
https://www.hln.be/binnenland/iedere...-br~a0d7da479/ Iedereen links van libertarisme is onderweg naar communisme. En Bart De Wever is ook goed onderweg! Ons geld behoort de staat toe, en we mogen blij zijn als we van onze arbeid nog iets mogen houden. Wees gewaarschuwd, voor deze charlatan.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weeral een poging om de N-VA te bashen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Als ik het bij het verkeerde eind heb, en als keizer bart privaat bezit beter wenst te beschermen, wijs me er dan zeker op.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It was a long time coming...
https://forum.politics.be/showthread.php?t=175550 Fiscus almachtig dankzij Bart De Wever N-VA gaf haar zegen toen Elio Di Rupo I het bankgeheim ophief. Nadien heeft N-VA regering Charles Michel I iedereen met centen in het buitenland als fraudeur aanzien die gedwongen wordt zijn eigen vermogen te regulariseren zonder dat de fiscus vermoeden van fraude dient aan te tonen. Dan is het vermogenkadaster ingevoerd. Vlabel mag dat vermogenskadester raadplegen. Notarissen, cijferberoepers krijgen meldingsplicht. OCMW ambtenaren zijn niet verplicht ocmw-fraude te melden. De Nieuw-vlaamsheid van Bart De Wever is enkel goed voor zijn eigen rang en stand. Als je geld op van jouw rekening niet afkomstig is van politieke praktijken, ambtenarij of overheidscorruptie, ben jij fraudeur met omkering van bewijslijst.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 oktober 2024 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik hoor ERG graag de argumenten van de forum-lakeien van keizer Bart waarom inzage in onze rekeningen géén full-blown-communisme is.
En ik hoor ERG graag van de coalitie-partners of zij de keizer hier op gaan terugfluiten, of dat zij OOK onderweg naar communisme zijn.... Mijn schellen zijn in ieder geval van mijn ogen gevallen tijdens snotvalling19. De NVA deed vrolijk mee met het rondje medisch-fascisme. FFing vaxcisten....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 oktober 2024 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel jammer dat diegenen die er niet voor gekozen hebben wel ongevraagd mee de dupe worden.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover het gaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241021_96736225 Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles wat in dit land besloten wordt is toch steeds de schuld van de N-VA en van de N-VA alleen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niks te verbergen hebt heb je niks te vrezen.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.tijd.be/politiek-economi.../10516748.html
In 2023 hebben de fiscus, de cijferberoepers en ambten met meldingsplicht reeds 230.000 keer het bankgeheim doorbroken. 10 jaar geleden was dan nog 100x minder.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer heb je volgens jou niets te verbergen anno 2025 ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er niks mis is met dat geld heb je er toch niks over te verbergen?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je uit liefde begin deze eeuw een kilootje goud kocht voor je pas geboren kind. Dat was een schatje goud dat toen minder dan € 10.000,- kost. Stelt dat je volwassen kind dit ten gelde wil maken, hij wordt gemeld bij de CFI en zijn schat van € 85.000,- wordt door Vlabel en de federale fiscus geconfisqueerd.
https://www.ctif-cfi.be/index.php/nl/nieuws-quick-link
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 oktober 2024 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ondermeer door hun partnerkeuze. Als die er niet was zoals hij is kon er een andere koers worden gevaren.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 oktober 2024 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bijles geven bvb, of al eens iemand zijne pc repareren, of in de frituur van uwe nonkel helpen. En het eindigt met te kijken en prognoses maken van hoeveel ze nog via een tax van uw rekening kunnen plukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Overigens, ik heb geen idee hoe het werkt met zwart geld, geen ervaringsdeskundige. Kan je dat gewoon op een Belgische bankrekening hebben, zonder dat je ooit in de problemen komt? Dat lijkt me eerder vreemd.
![]() |