![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) KBC Dienstverlening
2) BDO Global Dienstverlening 3) AB Inbev Productie 4) Proximus Dienstverlening 5) Colruyt Dienstverlening 6) Belfius Dienstverlening 7) Telenet Dienstverlening 8) AG verzekering Dienstverlening 9) Magnum Productie En dan vragen ze zich af waarom mannen onderpresteren in deze economie? 80% is dienstverlening. 20% is productie. ![]() Man, man, zo moet je dat niet bezien. Super arrogant. Landen zoals Japan en Duitsland hebben nog tenminste hun auto's. Mijn advies voor deze Belgische economie? Draag een hemd en aangeklede schoenen. Ga in management. Die fake brol zo overleef je hier in de Belgische economie.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet de economie niet linken aan iets waar je trots in kan leggen. Aah, ja dan hoeft het ook niet meer voor mij. Tsjonge, jonge.
Het doel heiligt de middelen. Je kan hier eens een ijsje eten of een pintje drinken in België. Tot zover het nalatenschap. Zou wel cool zijn hé; zo'n zak met geld op tafel kunnen leggen. ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, stukje pretentie. Och, dat is allemaal wat te laag voor mij; er is geen nalatenschap in België. Je moeders kelder kan ook nog.