Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2022, 14:25   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking Studie: Rusland inlijven (GROOT) Europese Unie of vredesakkoord lange termijn??

ONderwerp:
Studie: Rusland inlijven (GROOT) Europese Unie of vredesakkoord lange termijn??

Analyse

1) De Europese Unie is nu een Grote Schulden Unie geworden, en alle lidstaten zijn gehavend erdoor, schuldenlast is nu fataal omdat de euro gedevalueerd is tov de USdollar door de slimmere rentepolitiek van de amerikaanse FED tov de ECB. Dus deskundigheid ECB is teleurstellend, met een vrouw aan de macht.

2) Kan de wilde, woeste, ontembare, doch superintelligente Russische IJSBEER vreedzaam ingelijfd worden door de GROOT Europese Unie? Het BEEST binnenhalen?? Machtsstrijd logischerwijs en de Russische Beer zal zeker de helft van de Europarlementariers lekker opvreten met mes en vork.

3) ONMOGELIJK plan, of heeft iemand een optie die kan werken?? Geef het door aan Thierry Baudet zou ik zeggen, hij is een POETIN knuffelaar.

4) Voordeel GROOT Europa met Rusland en alle ex sovjet staten erin, is wel dat er een gigantisch techno en economisch machtsblok ontstaat dat in een klap sterker en groter is dan het megalomane USA dollarblok. En dit willen de Yankees absoluut niet, dus daarom daagden zij Rusland uit om Oekraine te bombarderen denk ik. Alle Amerikaanse media schreven over een Russische aanval en hoopten dat ook van harte om Europa te verzwakken. Nu is de USdollar sterker geworden dus de Yankees zijn dolgelukkig.

5) Deze hele oorlog in Oekraine gaat om de macht en hegemonie van de USdollar denk ik. America First Policy, is wat Yankees willen. Een verzwakt en verarmd Europa is het lik-, bef- en schoothondje van de Yankees.

6) Ik geloof dat er nog geen topic was over GROOT Europa met Rusland erin en alle voormalige Sovjet splinter staten, incl evt Taiwan.

7) Natuurlijk moet een GROOT Europa als Avondland, absoluut Puur Raciaal Germaans en blank Arisch zijn, met harde immigratie wetten tegen de gekleurden en zwarten en overige niet ariers. Hardere asielwet zonder het recht op gezinshereniging en met evt verplichte sterilisatie van elke niet arische M/V die hier wil naturaliseren en ongenadig verplicht wordt tot genetische en seksuele assimilatie, vanuit hard Biologisch wetenschappelijk oogpunt, en om een zwarte onderklasse dus te verhelpen. Huidige zwarte onderklasse moet min of meer HUMAAN verplicht worden tot remigratie denk ik nu, om hen gelukkiger te maken. MI is alles Technisch mogelijk nu met de geavanceerde Europese Technologie dus er is hoop denk ik en het lijden en stille verdriet van al die tientallen verarmde, en kansloze niet blanke/ ariers is echt zielig om aan te zien, ik ken hen persoonlijk in mijn buurt, Delft Zuid, kruithuisweg. Helaas is Evolutie keihard darwinistisch, NO MERCY, the WEAK must perish, SUFFER and die. The winners take it all.

-------------------------- visie van patrickve.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk niet dat Oekraine uiteindelijk bij de EU komt, want Oekraine zal op den duur niet meer bestaan he. Dat moet heel heel heel traag door de Russen opgepeuzeld worden, op zulke manier dat de Russen daar enorme middelen aan verliezen, en uiteindelijk een totaal ik kipkap "bevrijd" land hebben waar ze enkel maar gigantische kosten aan hebben.

Al die gesticulatie is enkel maar om het vuur brandende te houden. Wat we zeker niet willen is dat Oekraine uiteindelijk een vrede vindt met de Russen, een stuk afstaat, en inderdaad voor de rest op onze kosten komt leven. Dat moet een mop zijn voor de Russen he. Maar binnen 20 jaar of zo he.

Met een beetje chance is die "overwinning" van de Russen uiteindelijk hun economische zwanezang dan he.

haha Rusland in De europese unie haha de wilde russische ijsbeer temmen, nooit gelukt

is er toch een diplomatieke optie om Rusland in te lijven bij de Europese Unie?

---------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 16:57   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Rusland dat al eens aangevraagd heeft om met onze ballen te rammelen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 18:53   #3
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Het zou toch duidelijk moeten zijn dat het idee van "leven" van de Slavische Russen anders is dan het onze. Samen werken??? .... er zijn al zoveel problemen met de Hongaren die nochtans lang en geheel vormden met de Oostenrijkers.

Volgens mijn bescheiden mening had het "westen" nooit mogen afstappen van de regels en gedrag patronen tijdens de koude oorlog ten aanzien van Rusland.

Het immense kwa grondgebied Rusland is immers groot genoeg, heeft Olie, Gas en ertsen om zelfstandig te functioneren dat bewijst Poetin nu weer.

Dat het grootste deel van de Russische bevolking moet overleven net boven een derdewereld toestand is het doelbewuste streven van Poetin en zijn vip's.

Wel had men >> handels porten << wagenwijd open kunnen zetten met Rusland en toch heel streng kunnen blijven controleren zonder onze gezonde argwaan tegen Rusland los te laten.

Zeker Zonder onze militaire houding te wijzigen. Van uit het uitganspunt waar ik mij steeds op baseer: luister niet naar woorden, kijk naar de daden!!!

Voor handel, OK, alles kan niets moet uitgangspunt met opbouwende dialoog.

Het "westen" lees onze politici zijn veel te gemakzuchtig geweest, zowel voor Rusland als voor China. Punt uit

Waardoor EU nu in een zeer zwakke positie is te recht gekomen, zo zwak dat de EU overal genegeerd word. Nog net even aan de koffie tafel kan op foto OM de foto op zich op te vrolijken voor pers en TV.

bv nu heel duidelijk weer Poetin, Erdogan en Iran gaan beslissen wat er gaat gebeuren met Syrië!!! Of Poetin en Erdogan beslissen of Oekraïens graan kan / mag vervoerd worden met scheppen om hongersnood in de wereld / Afrika te vermijden!!!!!!

Zoals STEEDS de laatste tijd komt de EU niet meer aan het woord in het wereld gebeuren. Er rest alleen nog gereutel in onze plaatselijke pers en TV waar wereldwijd niet meer naar geluisterd word.
Zelf in de VN met de voorkeurstemmen Frankrijk, Engeland komen niet meer aan de bak om onze stellingen te verdedegen.

Naar het oude continent met grootheidswaanzin gedrag zielig twistende eigen zak vullende leden word niet meer geluisterd op wereld vlak, en nu het geld ook op is, er alleen nog massa's schulden zijn die meestal niets van waarde of koopkracht hebben zeker niet meer.

EU zal naar het rusthuis gestuurd worden.... als Poetin EU die rust gunt tenminste. Waarschijnlijk zal Poetin ook hier de verschroeide aarde techniek gebruiken om de EU totaal economisch kapot, de € waardeloos te maken wegens schulden en Geen grondstoffen met implosie van onze industrie......

Als Trump in 2024 weer over de VS dicteert waar veel kans toe is, kan de EU zelfs meteen de doodskist bestellen volgens mij.

En Trump en Poetin zullen gezamenlijk zingen "EU zal voor ons geen komiskes meer doen"
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 juli 2022 om 19:02.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 21:18   #4
dewanand
Minister-President

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Vandaag, 19:53 #3
epicurist_dirk
Staatssecretaris

ok ok dus EU is bezig eigen doodskist te timmeren??
hoeveel europeanen moeten er dan in kunnen liggen??

Oud 16 juli 2022, 22:28   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Vandaag, 19:53 #3
epicurist_dirk
Staatssecretaris

ok ok dus EU is bezig eigen doodskist te timmeren??
hoeveel europeanen moeten er dan in kunnen liggen??
Evenveel als er Joden, zigeuners, landlopers, verzetslieden en andere untermenschen zijn, zeker?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 16 juli 2022 om 22:29.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2022, 21:50   #6
dewanand
Minister-President

Talking meewerken aan massa remigratie plan

ik moet doorwerken

Thierry Baudet moet Groot Europa Doctrine/ Ideaal, Groot Europees Blank Wereldrijk ondersteunen met Rusland erin, en men moet de onderhandelingen nu starten,
maar ik zal het zuiver biologisch moeten bekijken.

RASzuivere Blanke RAS is nu een gehate etnische minderheid op aarde, mondiaal bekeken.

Misschien is Blank zijn niet leuk denk ik nu. Hele wereld haat je omdat je Blank bent.

Oud 20 juli 2022, 21:53   #7
dewanand
Minister-President

Exclamation Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Nu meteen een Vredesakkoord/ Overleg starten denk ik tussen:

1) Europese Unie

2) Rusland, kremlin, poetin de manke

3) Oekraine

blijven doorvechten is collectieve zelfmoord voor alle genoemde partijen

ik zou hierover moeten publiceren denk ik in ezines of magazines.

Oud 14 oktober 2022, 01:32   #8
dewanand
Minister-President

Citaat:
ik moet doorwerken

Thierry Baudet moet Groot Europa Doctrine/ Ideaal, Groot Europees Blank Wereldrijk ondersteunen met Rusland erin, en men moet de onderhandelingen nu starten,
maar ik zal het zuiver biologisch moeten bekijken.

RASzuivere Blanke RAS is nu een gehate etnische minderheid op aarde, mondiaal bekeken.

Misschien is Blank zijn niet leuk denk ik nu. Hele wereld haat je omdat je Blank bent.

ja he miaauw miaauw namastiaauw Forum tijgertjes,

1) het blanke RAS moet zich nu verenigen op deze planeet olv een nieuwe Fuhrer maar geen putin idioterie type, nee hij is seniel.

2) kijk naar miljarden mensaap naties als india en china die nu razendsnel doorgroeien en over 14,1888 jaar al kunnen zij blank europa verpletteren en opvreten als ochtendlunch. De blanke heteromannen in Europa worden nu verder afgespietst door de WOKE en BLM en door hun eigen blanke feministische vrouwen dus dit is het White Genocide Agenda punt en het is toch zorgwekkend.

3) De arme, blanke heteroman wordt nu toch van alle kanten genaaid en ook nog in alle gaatjes.

4) PUNt is: ik moet Thierry Baudet nu benaderen om de hele koers te verzetten mbt poetin en rusland, en om toch te werken aan een GROOT Germaans RIJK, ja Hitler's anale natte vingerdroom he, Oekraine inlijven als graanschuur van zijn Groot Duizendjarig Arisch Apen RIJK hahah haha ook wilde Gorillas dromen hierover ok in de Afrikaanse bossen.

5) Yankee USA heeft altijd een GROOT Europa tegengewerkt en Rusland is altijd in een verdomhoekje getrapt, en nu moeten de Blanke Europeanen opnieuw elkaar afmaken omdat de Yankees dit willen, mbt hun geopolitieke machts belangen.

6) heeft iemand een visie ve Groot Germaans RIJk incl heel Rusland uiteraard zonder kremlin, kgb en poetin? Een flinke Russische Revolutie met burgeroorlogje kan dit realiseren en kremlin, kgb moeten maar helemaal weggeschoten worden.

7) Verovering en permanente militaire bezetting en Inlijving van heel rusland kan alleen met een sterk europees invasie leger van minstens 1,5 miljoen militairen denk ik maar dit is niet haalbaar in dit WOKE en Whigga tijdperk, denk ik.

Oud 14 oktober 2022, 06:54   #9
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2) kijk naar miljarden mensaap naties als india en china die nu razendsnel doorgroeien en over 14,1888 jaar al kunnen zij blank europa verpletteren en opvreten als ochtendlunch. De blanke heteromannen in Europa worden nu verder afgespietst door de WOKE en BLM en door hun eigen blanke feministische vrouwen dus dit is het White Genocide Agenda punt en het is toch zorgwekkend.
Maar jongske, is het Noorden van India dan niet Arisch?
Is Indo-Europees dan zo verschillend van Arisch?
Miauw, miauw of zijn die noorderlingen ook al dravidisch bezoedeld ?
Oud 14 oktober 2022, 07:11   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, dat is de attitude die we ons moeten aanmeten: het doel is het extermineren van de vijand. Een kleinere winst is als we zelf niet geextermineerd worden, maar dat laatste is van kleiner belang. Wat telt is dat de vijand eraan is. Liever een aarde zonder mensen, dan een met mensen op die onze vijanden waren, he. Natuurlijk NOG liever een aarde op waar er nog een paar van ons rondlopen, maar dat hoeft niet. (eindelijk weer een doel in 't leven )

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2022 om 07:11.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2022, 15:46   #11
dewanand
Minister-President

Thumbs down Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
India bestaat uit duizenden PV RASSEN en volkeren, er zijn zo te zien ruim 1600 Talen in heel India, incl Engels, hele bontgekleurde mensen massa daar op straat.

Nu heb ik een hardere, abstracte definitie vh begrip Arisch ontwikkeld, maar ik heb het ook verder uitgewerkt met wat wiskunde. De nieuwe begrippen zijn mooier en exacter.

Er is Evolutie OMHOOG en Evolutie OMLAAG geloof ik. Hangt ervan af welke evolutionaire parameters je in beschouwing neemt, denk ik nu.

vb Evolutionaire parameters in een specifieke Natie en Volk:
1) LUL lengte
2) Neukvaardigheid vd heteromannen

Er is altijd een keiharde PIK en LUL competitie tussen heteromannen dus logischerwijs moeten lullen OMHOOG evolueren naar grotere lullengte en een betere LUL neukvaardigheid, omdat alle jonge, krasse vruchtbare meiden hiernaar verlangen van nature. OF dit Arische parameters zijn betwijfel ik, vertel het maar hoe je dit vind.

Oud 14 oktober 2022, 15:53   #12
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht

hedendaagse india is toch voor 80 procent INdo Europees, getint, en flink gemixt met blanken denk ik:

https://www.dreamstime.com/photos-im...rl-indian.html

Zuid INDia, Tamil Nadu heeft echte PIKzwarte Meiden met INdo Europese gelaatstrekken, en Telegu is hun taaltje met een ander heel oud geschrift dan Devnagri.

Oud 14 oktober 2022, 16:25   #13
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
India bestaat uit duizenden PV RASSEN en volkeren, er zijn zo te zien ruim 1600 Talen in heel India, incl Engels, hele bontgekleurde mensen massa daar op straat.

Nu heb ik een hardere, abstracte definitie vh begrip Arisch ontwikkeld, maar ik heb het ook verder uitgewerkt met wat wiskunde. De nieuwe begrippen zijn mooier en exacter.

Er is Evolutie OMHOOG en Evolutie OMLAAG geloof ik. Hangt ervan af welke evolutionaire parameters je in beschouwing neemt, denk ik nu.

1) LUL lengte

Er is altijd een keiharde PIK en LUL competitie tussen heteromannen dus logischerwijs moeten lullen OMHOOG evolueren naar grotere lullengte en een betere LUL neukvaardigheid, omdat alle jonge, krasse vruchtbare meiden hiernaar verlangen van nature. OF dit Arische parameters zijn betwijfel ik, vertel het maar hoe je dit vind.
ja, om zoiets moet ik dus lachen (gevoel voor humor is er in alle soorten zo blijkt).
Ook nog kleine suggestie ivm parameters
Volgend op Neukvaardigheid vd heteromannen zou je als derde punt Neukwaardigheid (is maar één letter verschil) vd heterovrouwen kunnen toevoegen, de heer Berlusconi maakte (als ik me dat goed herinner) daar reeds een opmerking over toen hij Muti Merkel voor zich uit zag schrijden (politiek op middelmatig niveau )
Oud 14 oktober 2022, 17:41   #14
cato

Standaard

Citaat:
Nu meteen een Vredesakkoord/ Overleg starten denk ik tussen:

1) Europese Unie

2) Rusland, kremlin, poetin de manke

3) Oekraine

ik zou hierover moeten publiceren denk ik in ezines of magazines.
Het hoogst haalbare voor Poetin en passend in zijn traditie , is een bevroren oorlog.
Het probleem is dat Oekraïne dit niet zal accepteren , ondanks dat het de beste optie is voor Oekraïne.
Minder land en minder doden en meer welvaart voor de bevolking, zou een betere optie zijn , dan een jaren lange oorlog.
Niemand weet hoe het zal gaan het komend jaar ,een nucleaire oorlog of een gewapende vrede.

Laatst gewijzigd door cato : 14 oktober 2022 om 17:56.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2022, 20:25   #15
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Het hoogst haalbare voor Poetin en passend in zijn traditie , is een bevroren oorlog.
Het probleem is dat Oekraïne dit niet zal accepteren , ondanks dat het de beste optie is voor Oekraïne.
Minder land en minder doden en meer welvaart voor de bevolking, zou een betere optie zijn , dan een jaren lange oorlog.
Niemand weet hoe het zal gaan het komend jaar ,een nucleaire oorlog of een gewapende vrede.
Maar ONS voordeel is wat telt, en het zich totaal uitputten in een loopgraven oorlog van Rusland is voor ons het belangrijkste. Oekraine mag daarvoor helemaal in rook opgaan, he. Wij moeten nu gaan tot de desintegratie van Rusland zelf, en dat kan pas als die helemaal erdoor zitten. Rusland is groot, ze zijn koppig daar, het gaat dus lang duren, en er moet heel veel kanonnenvlees door de molen gedraaid worden. Zolang wij het met Oekrainers kunnen doen, en zelf niet teveel volk opsturen, is dat prima als investering. Ik schat op minstens 10 jaar. Irak is bijna 20 jaar geweest, Afghanistan ook. Het is dus goed mogelijk om de Russen zolang bezig te houden. Tegen dan zitten ze op het bot.
Oud 14 oktober 2022, 23:32   #16
cato

Standaard

Citaat:
Maar ONS voordeel is wat telt, en het zich totaal uitputten in een loopgraven oorlog van Rusland is voor ons het belangrijkste. Oekraine mag daarvoor helemaal in rook opgaan, he. Wij moeten nu gaan tot de desintegratie van Rusland zelf, en dat kan pas als die helemaal erdoor zitten. Rusland is groot, ze zijn koppig daar, het gaat dus lang duren, en er moet heel veel kanonnenvlees door de molen gedraaid worden. Zolang wij het met Oekrainers kunnen doen, en zelf niet teveel volk opsturen, is dat prima als investering. Ik schat op minstens 10 jaar. Irak is bijna 20 jaar geweest, Afghanistan ook. Het is dus goed mogelijk om de Russen zolang bezig te houden. Tegen dan zitten ze op het bot.
10 jaar Oorlog zal Oekraïne wel kunnen voeren.
Dit hoeft niet het beste te zijn voor de economie en de welvaart van het land en voor de bevolking.
ze kunnen alles inzetten op zoveel mogelijk land terugveroveren en dat gaat jaren duren en ze kunt zich inzetten op de snelle groei van welvaart en vrede voor de bevolking.
Het is aan Oekraïne zelf om deze keuze te maken.

Nederland heeft na de opstand tegen Spanje, een groot deel , nl het Zuiden aan Spanje moeten laten
en het heeft heeft 80 jaar geduurd ,voordat de vrede van Munster werd gesloten.
Toch kwam Nederland met een veel kleiner land in een Gouden eeuw tot grote welvaart.
Zonder een bestand in de oorlog was dit nooit gebeurd.

Laatst gewijzigd door cato : 14 oktober 2022 om 23:39.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2022, 05:02   #17
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
10 jaar Oorlog zal Oekraïne wel kunnen voeren.
Dit hoeft niet het beste te zijn voor de economie en de welvaart van het land en voor de bevolking.
Maar dat hoeft ook niet. Het moet voor ONS beter zijn, niet voor hen. Wij moeten handelen in ONS voordeel. En aangezien Rusland zich bevestigd heeft als zijnde onze vijand die ooit onze economie en ons welzijn, en onze vrijheid zal komen afnemen, is het in ONS voordeel dat Rusland vernietigd wordt, en daarvoor kunnen we Oekraine GEBRUIKEN.

Natuurlijk is het altijd een risico. Maar kom, zonder dat risico te nemen zouden we binnen 2 of 5 jaar toch een oorlog BIJ ONS hebben, die is veel en veel nefaster voor ONS welzijn dan de prijs om de oorlog gaande te houden in Oekraine tot Rusland door de knieen gaat.
Oud 15 oktober 2022, 07:06   #18
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) LUL lengte

Off topic, maar mss interessant voor jou : https://www.goodreads.com/book/show/...onism_In_India
Oud 15 oktober 2022, 07:12   #19
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik schat op minstens 10 jaar. Irak is bijna 20 jaar geweest, Afghanistan ook. Het is dus goed mogelijk om de Russen zolang bezig te houden. Tegen dan zitten ze op het bot.
Of hebben ze ondertussen economisch en militair bijgeleerd en zitten wij erdoor.
Oud 15 oktober 2022, 07:19   #20
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er zal nog meer dan werk genoeg zijn de Europese Unie te hertimmeren.We schijnen al vergeten te zijn dat er nog niet zo heel lang gelden een groot,soms wat lastig,maar economisch heel belangrijk stuk van af gevallen is..Dat doet mij,zijnde een West-Europeaan van aan de Westelijke kusten van Eurazie zelfs wat pijn mag het?

Met het intreden van Oekrine gaan we opnieuw een groot en zeer zeker LASTIG stuk erbij krijgen dat tevens alle mogelijkheden heeft om een economische motor in de EU te worden(de republiek was eigenlijk op weg om behalve leverancier van allerlei voedings- en grondstoffen ook een manufacturing giant te gaan worden)

We kunnen ons eigenlijk geen enkele uitbreiding (behalve wat kleine Zuid-Europese landjes hier en daar) permitteren totdat en voordat de EU eens helemaal herdacht is....

Poolse en Hongaarse politici mogen dan graag door poco's alhier met pek en veren besmeurd worden,ze hebben niet helemaal ongelijk,en we zien nu ,naar aanleiding van de gebeurtenissen in Oekraine,een duidelijke "Slavische as" vormen(met Hongarije een beetje als niet Slavisch specialleke en Roemenie toekijkend)..Dat is GOED!
En iemand in Moskou zal niet nalaten te poken waar het zeer doet.....de "Europese buraucratie" dat denkt dat ZIJ,en niet al die verschillende volkeren met hun direct VERKOZEN politici iets te zeggen moeten hebben over ongeveer alles....

De Oekrainers worden ons nieuwe "Britten"..

Het is NODIG.HEt conflict heeft aangetoond waar wij,verwende West-Europeanen nu eigenlijk staan als het eens SERIEUS moet zijn......We hebben geld en dat is dan ook alles...Nog een geluk dat ons neven van over het water er zijn voor ons .

Nog eens,"De Russische Federatie",of zelfs stukken er uit,horen definitief NIET bij Europa......er is genoeg te doen.

Laatst gewijzigd door kelt : 15 oktober 2022 om 07:22.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be