![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google warns uBlock Origin and other extensions may be disabled soon
Iets om rekening met te houden? ![]() Iets om van Google af te willen, uw privacy??? In extremis zou je nog kunnen denken: is mijn PC nog wel van mij???? Het is al Google wat de klok slaagt, koop maar eens een nieuwe GSM. Of je moet het gaan blokkeren of een Xiaomi kopen???? Toch zijn er al tal van sites te vinden waar je op dat toestel Google wel kan binnenhalen. Privacy...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 oktober 2024 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dan ben ik geen Internaut meer. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 oktober 2024 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat er E I N D E L I J K eens een draadje is over die vergeten-,of soms zelfs verguisde,maar zo levensnoodzakelijke component in zovele van onze desk- en laptops....de fan....of ventilator...
Wat zouden we moeten zonder...... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 16 oktober 2024 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men is ook steeds meer met radiosignalen bezig omdat die nu kilometers ver kunnen gaan. Je kan ook uw oude telefoon costum rommen, alle tracking is dan weg. GPS eruit hen en ineens de frontcam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens op Ebay naar een Linux Phone.
Wellicht betaal je nog geen 100 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stof is meestal een boosdoener bij pc's
Mijn PC staat open en daar staat nog een ventiltor pal op het innerlijke. Het helpt de grafische kaart bij de iets zwaardere games. Zet men zijn/haar pc af als men gedaan heeft met gamen/werken? Netwerk & instellingen en afzetten de verbinding en pc ook laten slapen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mini pc en cloud gaming met geforce now en/of ps remote. 10 tot 20 euro per maand, maar uw energieverbruik daalt significant en ge moet nooit uw pc upgraden om te kunnen gamen. Je kan 1h gratis per dag met Geforce Now om het eens te proberen. En uw pc moet alleen blijven draaien als ge die als server gebruikt voor iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de PC eens kijken naar de koelribben van de processor, die zitten na een tijdje ook vol stof. Sommige mensen spuiten dat weg met van die spuitbussen die men daar voor verkoopt. Let wel op als die bus ver leeg is spuit je gewoon water. Een borsteltje en de stofzuiger kunnen wonderen doen. Mijn deur van de PC staat open en daar staat een goedkoop coolerje voor gericht op de graka (grafische kaart) 'Water'cooling?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apple heeft ooit workstations gehad met een water/liquid. cooling systeem. dat ding zat dan vol buiskes voor zover ik me kan herinneren. En ik denk dat er ook vloeistof gekoelde crays zijn geweest, maar dat zijn machines die ge niet in uw living wilt hebben tenzij ge een hele grote living hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor AI toepassingen etc. zijn ze er precies weer aan begonnen, liquid cooling.
Met gewoon airco en airflow alleen krijgen ze het dus niet meer getrokken als er honderden processoren volle gas staan te draaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das al lang zenne, veel servers bevinden zich daarom in of aan de zee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén game pc kost duizenden euro' s en gaat hoe lang mee? Om dan wat aan ellentriek te verbruiken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat wel veilig dat cloudgedoe? Is Win Defender een goede virusscanner om met te gamen? Best Realtime uitzetten bij sommige games. Let wel zoals ik eerder schreef, Windows zet dat zelf terug aan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2024 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |