![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Waalse vakbonden dienen stakingsaanvraag in voor 14 november.
Nu vraag ik me af, gaat er iets van te merken zijn?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt gaan ze zo'n sandwichding rond zich hangen met de tekst: "Ik staak", zo valt het op dat ze staken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed punt.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge niks doet moet ge veel laweit maken dan peizen de menschen da ge iets doet.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de week staakte het zwembadpersoneel in Antwerpen weer. Dat personeel staakt tien keer zoveel dan het NMBS personeel. Geen idee waarom deze keer werd gestaakt. Of het moet een bug in het sms systeem zijn geweest want ik vind er nergens iets van terug.