![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn geloof gebiedt mij Israël te zegenen en ik ben gewaarschuwd door Jeremia dat het een lastige steen zal zijn om te dragen. Wat toch echt wel blijkt.
Als christen, of iemand die daar toch in gelooft, sta ik echter verscheurd tussen de praktijk en theorie. Hoe kunnen wij een natie zegenen die geen moeite meer doet burgerslachtoffers te voorkomen? Waar drones na bombardedementen de job klaren? En wat is dan het Israël in het licht van het nieuwe testament? Ben ik nu een heiden omdat ik ook voor Palestijnen bid?
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 20 november 2024 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We staan zeer verdeeld binnen onze gemeenschappen en dat zou niet zo zijn als er niet zoveel burgers stierven om soms maar ene mee te pakken.
Niet enkel Palestijnen, maar ook Jordaniërs. We mogen ook niet blind worden om nog ergens een grens te stellen. Laat die dode kinderen de grens zijn. Liederen tijdens Macabi en Ajax werden niet goed onthaald en ik hoop oprecht dat de vertalingen fout ondertiteld werden. Burgerslachtoffers voorkomen moet draconisch afgedwongen worden, ene dode "terrorist" is geen enkel kinderlijk waard, geen enkel.
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer de Bijbel te volgen, das al moeilijk genoeg.
![]() |
#5 | |
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn opmerking.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie=hypocrisie
Of gewoon psychologische lobotomie.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel want de Bijbel benoemt deze niet.
De Bijbel benoemt Israël. Maar wat is Israël anno 2024? Hoe dan ook, de Armageddon zal daar plaatsnemen. Maar ik ben het wel met u eens hoor, dit moet dan een internationale wet worden. Want burgerslachtoffers worden niet meer vermeden - denk ik-. Hoe hard ge ook getroffen wordt als land, spaar de kinderen. Spaar de burgers.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja wij verwarren mannen voor vrouwen en doen aan genitale mutilatie en chemische sterilisatie. Neen dat is eigen aan de democratie, geen cultuur barbaarser dan deze generatie goddelozen.
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genetische mutilatie is voornamelijk een geloofskwestie, , keep the tip, en gooi die clit maar in de vuilbak. Chemische sterilisatie, alleen de pil zou je daar van kunnen "betichten", maar een vrouw in de vruchtbare fase van haar leven die stopt met de pil, kan terug kinderen krijgen. En we zijn toch al met veel te veel. Een beetje intomen is geen slechte zaak. Ga heen en vermenigvuldig u, is geen goed plan meer. De mensheid lijkt meer op een bacterie, die de gastheer probeert te doden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 november 2024 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naaste én vijand. De kwestie hier gaat echter over het feit of Israël erover gaat of niet? En helaas is het antwoord ja, denk ik.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jongen puberteitsblokkers geven is al een vorm van genitale mutilatie want ue stagneert zijn penisgroei. Na de geslachtsoperatie verliezen ze seksueel genot. = mutilatie Die jongeren dat volwassen werden procederen nu massaal en na het censuur staat dat te blinken als een nieuw westers medisch schandaal. TIJD ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christenen besnijden zelfs geen mannen en zouden nooit aan chemische sterilisatie doen anders dan bij veroordeelde roofdieren.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christenen hebben artsen, psychiaters, psychologen, advocaten, rechters, wetenschappers,... Diversiteit die beter werkt dan wat de democratie u als diversiteit verkoopt. Het waren de christenen die de draak van genderideologie exposede en het zijn de christenen die fanatiek vooruit kwamen tegen democraten die aanstuurde op wereldoorlog 3. Gelukkig is Rusland enigszins christelijk en is Amerika weer meer christelijk, en dat met de christelijke landen in Oost Europa is potentie tot vrede. Van deze fascisten hier zal het niet komen....
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En chemische castratie is ook omkeerbaar. De behandeing met 2 bakstenen of de scalpel daarentegenover... Trouwens, wat bedoel u met veroordeelde roofdieren? Als u verkrachters en molesteerders van welk geslacht dan ook bedoeld, tja.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En door die blindheid op massa schaal kunnen ze wat verder dan anders gaan? De Macabi supporters hun provocerende liederen deden er geen goed aan. Vuur met vuur laat alleen as achter.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel spijtoptanten ontdekken vandaag nooit meer seksueel te genieten en onvruchtbaar te zijn, nooit geen borstvoeding meer te kunnen geven,... Ik heb 1 ziekenhuis die dat als verdienmodellen toepassen met onafhankelijke gedoctoreerde artsen geconfronteerd en vroeg hen ook een papier te tekenen dat ze borg staan voor de aangereikte informatie. Rara beide partijen tekende niets!!! Dus kom niet af alsof de religies het probleem van vandaag zijn als de democratie het grootste gevaar sedert de nazi werd. Breek het censuur en toon ook de misdaden van die fascisten hier en vervang hen met iemand die zijn volk geen schade wilt toebrengen om eugenetica edm toe te passen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 21 november 2024 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blablala. Kort door de bocht. Een kleine 2 000 000 000 muzels kunnen toch niet verkeerd zijn, samen met dat kleine hoopje joden, die hun almachtige, onfeilbare onzichtbare en onbewijsbare vriend tot orde roepen: "jamaar, die voorhuid, da't toch een foutje van U". En om het nog wat beter te maken, een paar Afrikaanse stammen deden er nog een schep bovenop, en vonden een aanpassing van de vrouwelijke vormen en schaamstreek noodzakelijk. Cool, vonden een paar tapijtkoppers, laat ons de vrouwen ook besnijden. Op dit moment is het nog wat touwtrekken tussen enkele strekkingen om te zien dat alle vrouwen nu hun clit en/of schaamlippen in de vuilbak moeten kieperen. Wat betreft uw chemische sterilisatie. Het is een enorm verschil tussen de pil (hormonen dus) nemen als vrouw om nageslacht te voorkomen, of als man hormonaal/chemisch de capaciteit tot erectie onderdrukt te krijgen (meestal als straf, en heel soms als fetisj), en effectief door massieve dosissen hormonen een geslachtsverandering te ondersteunen. Hoeveel effectief volledig omgebouwde transgenders zijn er? Een paar 100 000? En ja, in redelijk wat gevallen krijgen die mensen wel spijt van hun beslissing. Spijt komt altijd te laat. En verbazingwekkend dat een lul ombouwen tot vagina niet altijd een succes word (al die zenuwen van de eiken heel in een faux-clit proppen, goed bezig), of van een vagina een lul boetseren, da's beeldhouwen met levend vlees. Valse tieten implantateren goed en wel, maar als de melkklieren/tepel geraakt worden is het ook "pak de papfles maar". (of die nooit gewerkt hebben voor dat doel, wegens man met valse tieten ). Bezint voor ge begint. Om terug naar het eigenlijke topic te gaan (deze draad mag van part naar maatschappij of koetjes en kalfjes) Maar wat ik wel weet, de hospitalen in Gaza , die hadden daar weinig problemen mee. Transgenders zijn nu eenmaal een abominatie in de ogen van Allah. Zo zijn perfect werk in twijfel trekken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 november 2024 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |