![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het doen moest de uitslag vóór 4u gekend zou zijn maar volgens mij gaat er zelfs om 12u geen beslissende uitslag zijn.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans bestaat blijkbaar dat het zelfs dagen gaat duren...
Ik ga er vanuit dat ik ten gepaste tijde wel zal horen wie het gehaald heeft. Volgens mij wordt het zelfs moeilijker om er in te slagen dat niet ergens te horen.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De VS gaat nog een regering hebben voor België waar we voor zijn gaan stemmen toen het nog geen zomer was.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de VS stemmen ze op A of B.
Eén van de twee wint. Klaar. Hier stemmen we op A,B,C,D,E,F, G en Z. Wie er wint speelt weinig rol. Wie er met de anderen een deal kan sluiten en zo meer dan de helft van de zetels bijeen kan harken, die wint hier. Maar een deal sluiten... dat is natuurlijk niet gemakkelijk als je vooraf je aanhang dingen wijs gemaakt hebt waar je je bij een deal niet aan gaat kunnen houden. En zo duurt het hier wat langer. Maar ach, van een beetje geduld is nog nooit iemand doodgegaan eh?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 november 2024 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarjuist op CNN. Ik denk dat het over Michigan ging. Ze verwachten ‘zeer vlug’ resultaten, misschien zelfs op de middag morgen.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga mijn nachtrust niet laten om dit circus te bekijken.
Dit spelletje van IKKE , IKKE kan nog dagen duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er geen uitslagen zijn en enkel maar wat gepraat over wanneer ze misschien gaan komen is er ook niks aan. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Speciaal 2 dagen congé voor genomen
![]() - popcorn: check - bier: check - red bull: check - chips: check - whisky: check - gin: check - frituurhapjes: check - vrienden: check en ondertussen nog wat muziek die ik naar mijn democratisch gezinde Harris-fanboys stuur om ze een hart onder de riem te steken. Deze keer heb ik me van mijn meest subtiele kant laten zien ![]() https://www.youtube.com/watch?v=MtgQ2Eqpxzo
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 5 november 2024 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Is allemaal de schuld van de NVA.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga het ook niet doen, om dezelfde reden die jij aangeeft. Urenlang zitten kijken naar reporters die zichzelf eindeloos zitten te herhalen omdat er geen doorbraak binnenkomt is het me niet waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees het morgenvroeg wel in de internationale pers. Als er dan al iets bekend is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 5 november 2024 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() En zelfs dan zullen ze nog veel sneller een regering bij elkaar hebben dan in België. Zoek de fout...
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Vodka bij Amerikaanse verkiezingen? Ik wist wel dat tovaritsj Poetin er voor dat gemanipuleer tussenzat!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Alnaargelang de situatie als overwinningsgeschenk of als troostprijs.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |