![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er stond een vliegtuig vast op Zaventem. Technisch defect.
Aan boord 16 (zestien!!) Belgische sterrenchefs. Allemaal op weg naar Tokyo. En niet voor de lokale horeca-beurs ofzo, nee... Voor een evenement van de Belgische ambassade aldaar!! Iemand ooit naar een feestje van de Belgische ambassade in Tokyo geweest? Ik veronderstel dat dat daar een bacchanal van jewelste moet zijn. Heeft er iemand een idee wat daar te doen was en waarom ik geen uitnodiging heb gehad? Een kopietje van het factuur zou misschien ook wel verhelderend kunnen zijn.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lacist.
Als ik Lukassen mag geloven en als het er bij de Belgische administraties zo aan toe gaat als bij de Europese dan monden die feestjes uit in regelrechte drugsorgieën.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 13 januari 2025 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok maar wat in het rond.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja uit elke taalgroep n e sjef en en souschef, en patisier en dan om inclusief te zijn nog wat vrouwen er bij... ja het valt nog mee.
Als entree Ego op een bedje van eegoos begeleid met aangepaste bieren en wijnen. Uiteindelijk hebben ze allemaal zoveel honger dat ze naar de sjinees gaan om ne nazi geuring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan valt het mee, ik dacht dat het over een feestje ging...
![]() |