![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is al 't een en 't ander geschreven over de vrije nieuwsgaring, sinds E. Musk, "free-speech-absolutist" twitter overnam, en het platform op korte tijd winstgevend (of minstens, minder verlieslatend) maakte, door vooral "content-moderators" buiten te gooien, en het nadien om te dopen naar "X."
Hier op ons eigenste forum weten wij al veel langer dat als collectivisten in hun waan worden bestreden middels het vrije woord, dat zij dan vrij snel neerdelen in de hellische gekrochten van ad hominem, kromme logica en valse vergelijkingen. Collectivisten gebruiken geen argumenten om hun punt te maken, maar scheldwoorden zoals (snip) "conspiracy theories, racism, far-right ideas and misogynistic rhetoric. X is a platform that no longer serves the public interest at all, but the particular ideological and financial interests of its owner and his political allies.” (snip) In de oude media werd er naar hartenlust gecensureerd, om de ideologische en financiële interesses van hun eigenaars te vrijwaren, noteren we daarbij. Een erg Goebelsiaanse uitspraak van Maja Sever, de EFJ-voorzitster, dus, hierboven. De "european federation of journalists" kan tegen zoveel ongecensureerde vrijspraak niet meer op, en dus grijpen ze naar de reeds achterhaalde techniek van schelden, om hun "vertrek" van X aan te kondigen. https://www.zerohedge.com/political/...g-elon-musks-x De pershoeren blijken nog steeds niet te begrijpen dat zelfs tot in de minst intelligente lagen van de bevolking is doorgedrongen dat het schelden niet meer werkt. Holle woorden en frasen zoals "racisme" "samenzweringstheorie" "extreem-rechts" "mysogenie" schieten EINDELIJK hun doel voorbij en weerhouden niemand er nog van om hun democratisch recht te doen gelden, en nog meer, hun recht op vrije nieuwsgaring, en hun recht op vrije meningsuiting. Ik zou zeggen, piss off, gij smerige censureerders, en kom niet meer terug. Wat denkt U ervan?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()