Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2024, 18:34   #1
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard In the mood en mood swings.

Vanmorgen besloot ik naar de kapper te gaan nu moet u weten mijn kapper dat zijn eigenlijk twee zussen van Oost Europese afkomst die samen een salon runnen waar men zonder afspraak terecht kan. Mij op het lijf geschreven dus en dit omdat ik vind dat geen enkele kapper de pretentie mag hebben om mij te verplichten een paar weken op voorhand een deal met hem/haar te maken voor wanneer ik mijn geld mag brengen.
Om 1 of andere reden kom ik steeds terecht bij de kleinste van de twee zussen een pittige dame dat mag ik wel zeggen, toen ze me aan de wastafel uitnodigde zag ik onmiddellijk, ze was in de mood". Ze waste mijn haar, wassen is eigenlijk niet het juiste woord ik kreeg meer een hoofdmassage daarna wreef ze men haren zorgvuldig handdoek droog waarna ik mocht plaatsnemen in de kapstoel. Tijdens het kappen krijg je dan zoveel aangename aanrakingen dat het echt een genot is je door haar te laten kappen, ze komt soms met haar buikje tegen je ellenboog geleund of met haar been tegen het uw staan, ze scheert donshaartjes weg knipt de haartjes uit je oren enz. Je begrijpt als ze "in de mood" is het een genot u door haar te laten behandelen, echter:
Als ze niet "niet in de mood" is wordt alles heel zakelijk en snel afgehandeld je komt dan van de wasbak naar de kaptafel met amper afgedroogd haar het water loopt in je kraag over je ruggengraat, na de zeer afstandelijke kapbeurt kom je dan een beetje ontgoocheld uit je stoel gekropen betaald. Eenmaal buiten vraag je u af wat is dat toch met die vrouwen en hun "mood"swings".
Persoonlijk denk ik dat ze hun emoties van buiten het salon mee naar het werk brengen.
En nee ze is te jong voor menopause.
Oud 17 december 2024, 19:12   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Als ze te jong is voor de menopauze heeft ze mogelijks soms last van een maandelijkse moodswing. Ofwel ligt het aan u en durft u van tijd tot tijd wel eens ferm uit uw bek of poriën te stinken.

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2024, 14:47   #3
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Kapsalons zijn strontduur !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2024, 15:04   #4
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=ECad4Noef4w

Oud 18 december 2024, 15:12   #5
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=3gsWt7ey6bo

Dat was echt wel "Fresh" in den tijd. Kastanjes. Zoals dauwdruppels. Fris.

Zwarts. Je hoort er niet bij, hé. Bruintje de Beer.
Oud 18 december 2024, 15:17   #6
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mooi Bruin...
Oud 18 december 2024, 15:23   #7
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=XmIW_hOXe9Q

"Shere Khan en Kaa."

Ga eens naar de kapper....
Oud 18 december 2024, 16:18   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

K ga om de twee weken bij de kapper. Maar haar tetten moet ik toch niet in mijn nek hebben al heb ik ze al in mijn mond gehad. t is dan ook mijn ma van 92….
En ze loopt lastig als ik zelf de tondeuse gebruik en het door haar niet laat doen.
Oud 18 december 2024, 18:37   #9
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=IvpNCw2D6C4

Tony's First Therapy Session

Pffft. Zucht. Pfft. Zucht.
Oud 18 december 2024, 18:50   #10
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=uGTXF7cyJ6w

Aah ja nu kan ik het zeggen. Die kale; nog 5 jaar en dan kan die naar Pattaya.
Oud 18 december 2024, 18:56   #11
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ach, mehr fluchtlinge. Alle sind slampfe.
Oud 20 december 2024, 17:57   #12
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
K ga om de twee weken bij de kapper. Maar haar tetten moet ik toch niet in mijn nek hebben al heb ik ze al in mijn mond gehad. t is dan ook mijn ma van 92….
En ze loopt lastig als ik zelf de tondeuse gebruik en het door haar niet laat doen.

Amai, châpeau voor uw ma!!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2024, 18:07   #13
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Vanmorgen besloot ik naar de kapper te gaan nu moet u weten mijn kapper dat zijn eigenlijk twee zussen van Oost Europese afkomst die samen een salon runnen waar men zonder afspraak terecht kan. Mij op het lijf geschreven dus en dit omdat ik vind dat geen enkele kapper de pretentie mag hebben om mij te verplichten een paar weken op voorhand een deal met hem/haar te maken voor wanneer ik mijn geld mag brengen.
Om 1 of andere reden kom ik steeds terecht bij de kleinste van de twee zussen een pittige dame dat mag ik wel zeggen, toen ze me aan de wastafel uitnodigde zag ik onmiddellijk, ze was in de mood". Ze waste mijn haar, wassen is eigenlijk niet het juiste woord ik kreeg meer een hoofdmassage daarna wreef ze men haren zorgvuldig handdoek droog waarna ik mocht plaatsnemen in de kapstoel. Tijdens het kappen krijg je dan zoveel aangename aanrakingen dat het echt een genot is je door haar te laten kappen, ze komt soms met haar buikje tegen je ellenboog geleund of met haar been tegen het uw staan, ze scheert donshaartjes weg knipt de haartjes uit je oren enz. Je begrijpt als ze "in de mood" is het een genot u door haar te laten behandelen, echter:
Als ze niet "niet in de mood" is wordt alles heel zakelijk en snel afgehandeld je komt dan van de wasbak naar de kaptafel met amper afgedroogd haar het water loopt in je kraag over je ruggengraat, na de zeer afstandelijke kapbeurt kom je dan een beetje ontgoocheld uit je stoel gekropen betaald. Eenmaal buiten vraag je u af wat is dat toch met die vrouwen en hun "mood"swings".
Persoonlijk denk ik dat ze hun emoties van buiten het salon mee naar het werk brengen.
En nee ze is te jong voor menopause.
Vreemd dat u nog nooit gehoord hebt over jonge vrouwen die door omstandigheden in de vervroegde menopauZe komen.

Mijn ex-buurvrouw was 27j toen ze in de menopauze kwam.
Oorzaak? Baarmoeder moeten laten verwijderen wegens kanker.
Na haar operatie kwam ze in de menopauZe terecht en zo zijn er duizenden jonge vrouwen die dit meemaken.

Verbazend hoeveel mensen - vooral mannen!- hier geen enkel besef van hebben.
Oud 20 december 2024, 18:31   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De laatste keer ik bij een kapper ben geweest was 28 augustus 1992.

En ik prijs mezelf gelukkig dat we de menopauze van Babeth eigenlijk niet gemerkt hebben.

Ook waren haar maandelijkse straf van god geen enorme ramp. Het beperkte de opties gewoon .
Oud 20 december 2024, 18:48   #15
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Albeir en ik gaan nooit bij de kapper
Oud 20 december 2024, 19:40   #16
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Vreemd dat u nog nooit gehoord hebt over jonge vrouwen die door omstandigheden in de vervroegde menopauZe komen.

Mijn ex-buurvrouw was 27j toen ze in de menopauze kwam.
Oorzaak? Baarmoeder moeten laten verwijderen wegens kanker.
Na haar operatie kwam ze in de menopauZe terecht en zo zijn er duizenden jonge vrouwen die dit meemaken.

Verbazend hoeveel mensen - vooral mannen!- hier geen enkel besef van hebben.
Het zijn 2 zussen Noorske en de 1 moet niet onder doen voor de ander qua moodswings, ik denk dat het eerder met hun afkomst te maken heeft, het zijn nml. 2 fiere maar streng uitziende vrouwen van Oost Europese afkomst.
Ik kom daar al jaren en het valt me soms op dat ze echt moeite moeten doen om vriendelijk te zijn tegen hun mannelijke klanten.
Oud 20 december 2024, 20:36   #17
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn 2 zussen Noorske en de 1 moet niet onder doen voor de ander qua moodswings, ik denk dat het eerder met hun afkomst te maken heeft, het zijn nml. 2 fiere maar streng uitziende vrouwen van Oost Europese afkomst.
Ik kom daar al jaren en het valt me soms op dat ze echt moeite moeten doen om vriendelijk te zijn tegen hun mannelijke klanten.
Hoe zou dat komen?

Heel 'toevallig' omdat ze regelmatig lastiggevallen worden door sommige mannelijke klanten?
Lastigvallen hoeft niet per se lichamelijk te zijn (alhoewel bijna elke vrouw ooit lichamelijk ongepast betast werd, zelfs jonge meisjes)...

Lastigvallen is vooral verbaal door gorilla-mannetjes die anno 2024/ 2025 nog steeds over vrouwen denigrerend en kleinerend praten en schrijven.
Zolang het hun vrouw, zus, dochter niet betreft vinden ze dat normaal.
Oud 20 december 2024, 20:42   #18
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ze te jong is voor de menopauze heeft ze mogelijks soms last van een maandelijkse moodswing. Ofwel ligt het aan u en durft u van tijd tot tijd wel eens ferm uit uw bek of poriën te stinken.
Oud 20 december 2024, 20:44   #19
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Praat/ schrijft u altijd zo kinderlijk?
Oud 20 december 2024, 21:31   #20
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Hoe zou dat komen?

Heel 'toevallig' omdat ze regelmatig lastiggevallen worden door sommige mannelijke klanten?
Lastigvallen hoeft niet per se lichamelijk te zijn (alhoewel bijna elke vrouw ooit lichamelijk ongepast betast werd, zelfs jonge meisjes)...

Lastigvallen is vooral verbaal door gorilla-mannetjes die anno 2024/ 2025 nog steeds over vrouwen denigrerend en kleinerend praten en schrijven.
Zolang het hun vrouw, zus, dochter niet betreft vinden ze dat normaal.
Er wordt daar niemand lastig gevallen hoor, het is een gewoon kapsalon. En ik denk niet dat ze lange tenen zoals sommigen hier

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 december 2024 om 21:34.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be