![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs met een pattatschiller en een lepel geraak je er door.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die muur was gewoon helemaal in orde. We hebben er de inspecteur uit "The Shawshank Redemption" er nog naar laten kijken.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 december 2024 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettemin wens ik toch een eervolle vermelding te maken voor dat "botermes"....
Vermoedelijk nog een exemplaar uit een Staatsaankoop uit 1957 of zo... Ik heb "moderne botermessen" die niet eens door boter die net uit de frigo komt geraken..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik gebruik nog altijd de lepel die we bij onze gamelle kregen op onze eerste dag in het leger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet bijster slim om te proberen ontsnappen bij een straf van 15maanden.
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg altijd; straffen tot drie jaar, die kan je doen. Eens ze daar ver over gaan, 15, 20 en dertig jaar, ontsnappen is de boodschap. Voor 15 maand een leven lang op de vlucht gaan is idioot.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het nadeel aan het gegeven dat er in de Belgische gevangenissen geen refters zijn om in te gaan eten.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moest daar nog een 14 tal dagen verblijven en dan was hij vrij. Meneer vond er niet beter op s'nachts te gaan lopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |