![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Efteling stopt verkoop kinderboekje na klacht over ‘uiterlijk Aziatische poppen’.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250124_95981827 Islam. Sultans, woestijnen en marktkramer geluiden. Afrika. Oerwoudgeluiden, krijgers en ontdekkingsreizigers. China + Japan. Konijnen tanden en spleetogen. Och, de kinderen vinden de pot met snoepjes wel ze. Die kruipen op de kast, die vinden wel een ladder. Blanken. Het monopoly mannetje, dollars, veel geweren. "Zijn we allemaal Joden geworden?" Het ultieme stereotype over de blanke, homerun... https://www.youtube.com/watch?v=YV4oYkIeGJc Disturbed - Land Of Confusion
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou nogal gas moeten geven ze als hem terug was.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste keer dat ik in de Efteling was , ik was toen 12 jaar jong !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De efteling wil af van fysieke en typerende kenmerken van aziaten - spleetogen - en typerende afrikanen - negers in het oerwoud, om woke te zijn? ![]() Daarom stopt Efteling de verkoop van het kinderboekje. Dat boekje was immers nog van in de tijd toen chineeskes nog spleetogen hadden en zwarte negertjes in het oerwoud krijgertje speelden? Alsof chinezen nu geen spleetogen meer hebben en er in het afrikaanse oerwoud geen negers meer wonen.... ![]() Zijn aziaten en afrikanen nu niet beledigd dat hun typerende kenmerken, waaraan zij herkenbaar zijn, verwijderd worden? Is dat niet racistisch van de efteling om er allemaal blanken van te willen maken?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk gaat het niet over mij , maar ....
ik ben al reeds van de jaren 70 aldaar niet meer geweest !! [sarcasm] Fantasie & plezier zou moeten worden verboden !! Al die sprookjes dumpen , de mens vernielt toch zichzelf !! [/sarcasm]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 januari 2025 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen die klaagt over woke-gedoe van bedrijven of pretparken nu al eens zou beginnen met weg te blijven bij die bedrijven of pretparken zou het rap gedaan zijn met die woke-zever.
Maar nee, iedereen heeft er de mond van vol, is er lekker verontwaardigd over (wat blijkbaar de nieuwe nationale hobby is) en geeft van zijn gat op sociale media. Maar zodra het zonnetje schijnt staan diezelfde mensen allemaal weer lekker aan te schuiven aan de inkom. Staat de bedrijfsvoering van Efteling u niet aan: blijf er dan weg.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Van woke is daar gelukkig nog niet veel te merken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 januari 2025 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vanille is saai maar iedereen lust er wel pap van.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees wat origineler, blanke. Wat meer initiatief. Kom op; zeg.
Zeg, die Hollanders. ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=R76s1i8xBbk
We gaan het op saai houden. Iedereen lust er wel pap van.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoo, kunnen we ze nu eens eindelijk eens in de oven steken. Die vervelende blanken.
![]() Geduld, mijn Afrikaanse en moslim vriendjes. Ze weten al niets meer over passie, hun zieltje volgt snel. Aah, eindelijk. Zijn we er vanaf. Zeik blanken. ![]()