![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorzitter Eva De Bleekere heeft bevestigd: open VLD krijgt een nieuwe naam. Iemand een ideetje ?
![]() BEL: Belgicistische Ex-Liberalen PFGK: Partij van het Francofone Groot Kapitaal PVO: Partij Voor de Ongelijkheid EIK: Enkel Ik Vrij MBB: Migranten Boven Belgen SM: Schulden Maken BBB: Blauw Blauw Blauw
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 januari 2025 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VII
Voor Ieder Iets En als slogan : En als je dat niet gelooft vertellen we wel iets anders.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook D66-Vlaanderen heeft wel iets: het zou de ware extreemlinkse, ondemocratische aard van de zichzelf Vlaamse liberalen noemende partij benadrukken.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 januari 2025 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bont en blauw
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de tijd van de PVV zaten ze volgens mij rond de 11 ?* 12% (de laatste jaren toch), was dat in Vlaanderen of in België, dat weet ik niet meer.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 19 januari 2025 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() vrije val
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MR-PVV. Partij voor Vrijheid en Vooruitgang.l
Ik hoop dat de fusie met MR snel doorgaat.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 januari 2025 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DCP, niet de afkorting van decapiteren maar van De Combi Pissers.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 januari 2025 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() DBZ De Blauwe Zakkenrollers
DE NEPOTISTEN , enkel familieleden toegelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "WMV"
Weg met Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() DEB: Dweilen En Bezems.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou inderdaad niet slecht zijn. MR is veel meer dan OVLD gefocust op het economisch liberalisme en het in toom houden van de bemoeizieke (linkse) overheid. Bij OVLD kwam dit zelden aan bod, die staken veel meer energie in vrijzinnige standpunten rond abortus, euthanasie enz.
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() https://forum.politics.be/showthread.php?t=272631 AMDKO: Alexanderen Met De Kraan Open LOLMAO: Liberale Onnozele Lachwekkende Ministerpostjespakkende Analfabete Onkundigen ZZB: Zelfstandigen Zwaarder Belasten WMA: Werkende Mensen Afstraffen
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |