![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de jeugd (<25j) bezig hoor en volg op sociale media merk ik een grote betrokkenheid naar milieu en vervuiling toe.
Een tropische schildpad met een rietje in zijn neus is voldoende om de sociale media overstag te laten gaan. Iemand betrappen op het weggooien van een sigarettepeuk of een kauwgom en de verontwaardiging kent geen grenzen. De jeugd dus heeft blijkbaar een grote afkeur van alles wat naar vervuiling ruikt. Dat lijkt mij weinig geloofwaardig. (<---- !!!!!!!!!!) Kijk gewoon even naar foto's van een kampeerterrein na een groot festival en stel u vragen bij de milieu-vriendelijkheid van onze jeugd. Voila. En nu mag de hel losbreken. Nu mogen de figuren die de poeiersoep-draad persé om zeep moesten komen helpen hier ook van hun gat komen maken. Ze mogen komen beweren dat ik zeg dat geen enkel jeugdig persoon zich met milieu bezig houdt. Dat ik beweer dat elk jeugdig figuur een vervuilend varken is. Go!!! Nu hebt ge uw kans!!! Ik geef u de pap (of poeiersoep zo u wil) in de mond!!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 19 maart 2025 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat niet iets dat des jeugds, is...
Niet concequent zijn met uw millieu gedachten , en als ge ergens zijt het zwijn uithangen en dus maar uw afval dumpen waar ge het kwijt kunt. Terwijl wij de ietwat ouderen gewoon ons leeg flesje desnoods van de berg mee naar beneden sleuren om het daar in de vuilbak te doen en het lege verpakinske van god weet wat dat daar een of andere snoodaard heeft gegooid gaan oprapen om het alsnog in de vuile bak te flikkeren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik bedoel wel degelijk het door ons gesorteerde huisvuil, PMD, groen en restafval gaat allemaal in dezelfde verbrandingsoven.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zit nu vooral te wachten op figuren die komen vertellen dat ik (of jij) heb beweerd dat elke jongere een gortig zwijn is.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor't zelfde geldt zouden ze voor elke fractie een andere oven gebruiken.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna lachen ze ons nog vierkant uit ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kleine parkings, bermen, picknick plaatsen, bossen zijn betere plekken , omdat daar geen organisatie in spel is. Poeiersoepslurpers gooien de meeste rotzooi achter de rododendrons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat alles zoveel beter ging worden onder een volledig onafhankelijke Vlaamse regering...
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is in horizontale collagevorm tot uiting gebrachte jongerencultuur... men heet het ook in het Chinees: Je m'enfou Laatst gewijzigd door kelt : 19 maart 2025 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De meeste Belgen maken hun rietjes zelf!" }-)
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ingedeeld volgens ernst schadelijk voor de gezondheid. blijvend hinderlijk storend. tijdelijk hinderlijk storend. ( uw voorbeeld is de laatste categorie) Ik denk dat het niet realistisch is een festival zonder afval en voor de opruimploeg maakt de hoeveelheid dan ook niet zo veel uit, die is geconcentreerd op het terrein erger is de entropie van vervuiling, bvb blikjes in het lange gras van een hooiweide langs een fietspad, de koe die dat hooi eet krijgt een maagbloeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poeiersoep wordt uiteindelijk altijd gezeik, als je er goed over nadenkt
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 maart 2025 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als ik door de stad loop en ik zie daar een stadswerker die vuil opraapt kan ik gerust mijn rommel op de straat gooien. Want voor de arbeider maakt het niet uit hoeveel hij op moet ruimen. En aangezien mijn rotzooi maar tijdelijk is, is het ook niet echt ernstig. En de entropie is ook nog eens laag. Waarom plaatsen ze in steden eigenlijk vuilbakken? Da's volgens uw zienswijze gewoon pure onzin. Maar 't is natuurlijk ook maar een zienswijze. Ideale manier om ongeoorloofd gedrag goed te praten "het is niet erg want het wordt toch opgeruimd".
![]() |