![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat de grootste kwaliteit in een vrouw. Zelfs dat kunnen ze niet klaarspelen tegenwoordig. Onbewuste programmatie in je primatenbrein. Van wie is dat kind?
Romantiek. Ze geven het niet terug. Bescherming. Ze geven het niet terug. Bronnen van welvaart. Ze geven het niet terug. Tja... Zo werkt de wereld nu éénmaal. Als je niet met de wereld wilt dealen, blijf in je grot. Houd je hand omhoog tot al het bloed eruit gaat. Ga op je kop staan, euh. Zulke crap...
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw titel luidt: "onschuld; heu". Wat hoopt u voor reacties hierop te krijgen? Ik zal toch een poging wagen: onschuld; beuh. En nee; ik ga niet op mijn kop staan! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |