![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg mij al af, hoe zit het met het toerisme in de USA
https://www.demorgen.be/nieuws/toeri...ppen~b1de65ba/ En het wedervaren van deze Franse wetenschapper, zal dat wel geen goed doen : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/03...che-berichten/
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Europese witneusjes moeten beseffen dat hun bijna-goddelijke status nu wel gedaan is.....
![]() Sommige dingen aan die Trump/Musk era vind ik helemaal niet zo slecht. Eerlijk gezegd zou ik onze border control in de Eu ook zo willen zien werken.... Waar gehakt wordt vallen spaanders,NIEMAND moet denken het recht te hebben zomaar wat rond te huppelen en zelfs dan bepaalt de grensbewaking wat er kan en niet kan.Bemerk dat het hier geen corruptie betrof maar gewoon ingrijpen bij de minste twijfel........ Je papieren zijn in orde of ze zijn niet in orde,je gedrag(ja,ook op sociale media) is in orde of niet in orde,je natie wordt vertrouwd of niet vertrouwd..... Dat is het verschil tussen een hotelbed of een brits in een cel.... Laatst gewijzigd door kelt : 22 maart 2025 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat uw papieren in orde moeten zijn, uiteraard. Dat zou de nodige EN VOLDOENDE voorwaarde moeten zijn. Al de rest verlaat het principe van een rechtstaat, en installeert een arbitrair absolutisme. De Franse Glucksman had gelijk dat ze symbolisch het vrijheidsbeeld moeten teruggeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om onze vrijheid en recht IN EIGEN LAND te blijven garanderen gaan we misschien inderdaad eens iets aan de buitengrenzen moeten doen.... We hadden "Trump" niet eens nodig. ![]() Vraag anders ook maar aan de Oekrainers.Wie aan de buitengrenzen onvoldoende sterkte projecteert wordt overlopen.....Bij ons in het "moderne westen" gaat het schijnbaar vredevoller,maar evenzeer.....onvermijdelijk.... Laatst gewijzigd door kelt : 22 maart 2025 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De relatie met 90% van de wereld is. Anyway... geen problem toch: Rusland is de nieuwe best allied community for today's US Arsehole's Oligarchy amazing leadership! (Hopelijk wordt aan boord van elke vliegtuig komende van 't land van Nonkel Samuel serieus met fly-tox gespoten voor ze landen trouwens.) Ook ginder kruipt nogal wat ongedierte rond, vandaag de dag. Maar dit ter zijde. ![]()
![]() |