![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Maxima verkiest feestvieren boven uitvaart Paus | |||
Prima |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Schandalig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Interesseert me niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Koningin Maxima is Katholiek én Argentijnse, maar verkiest feestvieren in Doetinchem boven de uitvaart van de Paus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook Katholiek en ga ook niet naar de uitvaart.
Is dat nu wereldschokkend nieuws? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach, u bent geen koningin en Argentijn vermoed ik.
Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 25 april 2025 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden wel de broer van de koning met zijn vrouw kunnen sturen, want niemand van het koningshuis is wel erg mager. De ambtenaar Schoof zal daar niet veel indruk maken tussen de staatshoofden en hoogwaardigheidsbekleders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kan Willempie zich gewoon met toiletpotwerpen bezig houden. Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 25 april 2025 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het is Willy zijn feestje dus dat hij daar aanwezig moet zijn en dus niet bij de begrafenisfeest van de paus kan zijn kan ik nu wel begrijpen. Zeker omdat Nederland nu niet zo bijster katholiek is.
Nu ja het volgende zou ook niet goed bij de goegemeente vallen, maar hij had bvb wel even met zijn madame naar Rome kunnen vliegen, 2 uurkes op, 2 uurkes af, kom zijn dagschema even aanpassen en vragen aan het Vaticaan of ze hem er even tussen konden nemen. Ik kan wel begrijpen dat ge die mens geen 5 uur in de rij kunt laten staan. Nu vind ik het eerlijk gezegd van een veel slechtere smaak getuigen van "gelovigen" die nog een selfie maken met de dode zijne heiligheid. Dan den big boss van Nederland die moeilijk kan gemist worden op zijn eigen feestje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de doden de doden begraven.
Alexander is jarig en dat is het feest voor de levenden... ![]()
![]() |
#9 |
|
![]() Het Nederlandse koningshuis heeft helemaal niets met de katholieken, dat blijkt nu wel weer dat er niemand naar de uitvaart van de paus gaat. Bij het huwelijk van prinses Irene kwamen haar ouders ook niet naar Rome.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Het is hier weer de Calvinistische kruideniersmentaliteit van het Nederlandse koningshuis en van deze regering die weer eens wordt bevestigd. Dit is het enige koningshuis die geen vertegenwoordiger stuurt naar deze uitvaart . We zijn een arm volk met deze slechte bestuurders.
Laatst gewijzigd door cato : 26 april 2025 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |