![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond een duif zonder kop in de tuin. Ik dacht eens zoeken op het internet hoe dat gekomen is. Gelukkig bestaat er artificiële intelligentie en die me meteen duidelijk maakte wat te doen. Toen in "duif zonder kop" intikte stond onze artificiële slimme vriend op de eerste rij om te zeggen wat te doen...
Misschien heeft u ook wel van die voorbeelden waar de artificiële intelligentie advies geeft om niet dom te lijken? AI: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 13 juli 2025 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar tot ge een blinde vink vindt!
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() komkommertijden................................... .................................................. ................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder kommertijden ... kommer en kwel ...
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even denken.
Duif zonder kop in de tuin. Indien geringd, even opzoeken en de eigenaar op de hoogte brengen. Zo vriendelijk zijn we wel. Maar zelfs met een gewonde, geringde duif -met kop- kan ik het antwoord zo vertellen "als ze zo stom is om dat voor te hebben, mag ze de pot in". Na het spijtige overlijden van het beestje bij de juist mensen gemeld te hebben (de eigenaar , en onzelf dus), gaat dat lijkje op de geijkte manier terug de natuur in. Benodigde tijd.
Oftewel, minder lang dan het lezen en beantwoorden van deze posting.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 14 juli 2025 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Blijft een beetje de vraag hoe je je kop verliest. Steenmarter? Waarom doet die dat? Maar dat is geen K&K vraag schat ik. Laatst gewijzigd door Bach : 14 juli 2025 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas zullen er mensen zijn die bij gebrek aan enige eigen kennis, gaan vertrouwen op AI resultaten bekomen met een zoekprogramma. De AI "raadgevingen. Niet lijdende duif laten liggen. Indien de tuin groot genoeg is, prima. Zeker als er wilde dieren kunnen geraken, vossen, kraaien en nog een paar stads-gewone roofdieren/aaseters weten er weg mee. Indien niet groot genoeg. De vliegen zijn een feest. Indien de "hulpverlenend persoon" een IQ gelijk aan de schoenmaat heeft.. Dat diertje moet toch gruwelijk afzien zonder kop nietwaar. We bellen de dierenambulance... Stel u voor hoe de telefonist bij de dierenambulance reageert? Maar als ik er een smilie bij zou doen, wordt het dan grappiger?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo eentje waarvan “vinkeniers/vogelliefhebbers” met een hete naald zijn oogjes hebben uitgestoken om beter suskewiet te zingen?
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dierenambulance, is dat iets van Nederland misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt de raad om de dierenambulance te bellen als de koploze duif gewond is of lijdt of hoe je ze niet aan moet raken als ze nog leeft... En dan nog beginnen er mensen over het ingeven van de ringnummer... Raar. Ik veronderstel dat het AI antwoord niet gelezen is of dat men over een heel apart gevoel voor humor beschikt. Soit, ik vond het antwoord ook zo hilarisch dat ik eigenlijk eerst wou vragen of dit wel degelijk een echt AI-antwoord was...
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Kan je ook eens vragen wat je moet doen als je een mens zonder hoofd, in je tuin vindt?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ChatGPT zei: Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ChatGPT zei: Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Volgens aria
Uitleg: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een pessimist is het glas halfleeg.
Voor een optimist is het glas halfvol. Voor een technieker is het glas dubbel het volume van wat op dat moment nodig is.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat u die mensen of organisaties in het ongewisse?
![]() |