![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hbvl.be/regio/limburg/ha.../78546456.html
Ik denk niet dat dit een typisch Limburgs fenomeen is, ik vermoed dat gasten overal stelen, zowel in cafés, hotels als in restaurants. Is dit als souvenir? Is dit omdat de mensen het nodig hebben, is dit? Wie zal het zeggen. In de Limburgse cafés en restaurants stelen klanten zowat alles: “Van kandelaars tot toiletverfrissers. Zonder schroom” Gebeurt het voor de herinnering, voor de lol, of het zijn het zattemanstoestanden? De drijfveren zijn legio, maar vast staat dat er in de Limburgse horeca heel wat verdwijnt. Zowel op de tafels, als in de toiletten. “Alles wat los hangt, wordt gestolen. Zonder schroom.” In de winkeltassen die naast de tafeltjes staan, stoppen ze soms glazen, koffietassen of het peper-en-zoutstel dat eveneens gewild is. “Ik weet niet waarom, maar het lijkt soms alsof mensen altijd iets mee naar huis willen nemen. Zeker wanneer het bedrukt is met ons logo. Mogelijk zien ze dat als een souvenir.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen zwijgt, ik ook.
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke items die je aan horeca ontvreemd hebt verzwijg jij ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : Vandaag om 17:36. |
![]() |
![]() |