![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Amerika rouwen de conservatieven en vieren linkse niksnutten en Democraten feest, na de moord op Charlie Kirk: 'Mijn hele leven heb ik Israël verdedigd'. Ondanks vroege twijfels steunde Turning Point Trump enthousiast nadat hij in 2016 de GOP-nominatie had binnengehaald. Kirk diende als persoonlijke assistent van Donald Trump Jr., de oudste zoon van de president, tijdens de algemene verkiezingscampagne.
Kirk, een evangelische christen, was openlijk pro-Israël en debatteerde vaak over de oorlog in Gaza met studenten en anderen in video's die online werden gedeeld. Kirk's Turning Point USA heeft banden onderhouden met pro-Israëlische organisaties en ontving regelmatig pro-Israëlische sprekers op haar conferenties. Kirk zelf reisde naar Israël en prees het beleid van Trump met betrekking tot de Joodse staat, inclusief de verhuizing van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem in 2018. Na een bezoek aan de ceremonie van het doorknippen van het lint van de ambassade en opnieuw in 2019, beschreef Kirk zijn bezoeken aan het land als een eye-opener. Hij vertelde een menigte in een bar in Jeruzalem tijdens zijn tweede reis: 'Ik ben erg pro-Israël, ik ben een evangelische christen, ik ben een conservatief, ik ben een Trump-aanhanger, ik ben een Republikein, en mijn hele leven heb ik Israël verdedigd.' Source The Times of Israel Zie ook: Lefties Losing It: The left is celebrating Charlie Kirk’s murder https://www.youtube.com/watch?v=dy3f...ist=LL&index=1
"Islam is the sword the left is using to slit the throat of America." Charlie Kirk social media post, 8 September 2025 Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2025 om 13:09. |
![]() |
![]() |