Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2025, 06:35   #1
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard "Ik heb geen idee waarom mijn zoon die ik Jihad heb genoemd dit zou gedaan hebben"

https://nypost.com/2025/10/03/world-...t-7-slaughter/

Citaat:
The father of the knife-wielding terrorist behind a deadly UK synagogue attack allegedly praised the deadly Oct. 7 slaughter as a “miracle” — and called Hamas murderers “God’s men on earth.”

Jihad Al Shamie’s surgeon dad, Faraj Al Shamie, posted a slew of posts on Facebook in support of the deadly 2023 attacks on the Jewish state, the Telegraph revealed — including one in which he described the atrocities as a “miracle by all standards.”

The posts emerged just hours after the dad fired off a statement distancing himself from the carnage his son — whom he had named Jihad — inflicted Thursday as the Heaton Park Hebrew Congregation Synagogue in Manchester celebrated Yom Kippur
Ze denken echt dat wij achterlijk zijn.

Enfin, wat betreft die ter linkerzijde zullen ze wel gelijk hebben.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2025, 07:37   #2
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
https://nypost.com/2025/10/03/world-...t-7-slaughter/

Ze denken echt dat wij achterlijk zijn.

Enfin, wat betreft die ter linkerzijde zullen ze wel gelijk hebben.
Nee, het is centrumrechts dat achterlijk is. De linkerzijde organiseert dit soort slachtpartijen door daders en potentiële daders steeds maar weer uit de wind te zetten.

Maar wel jaarlijks duizenden mensen opsluiten omdat ze kritiek hebben op het asielbeleid.

Keir Starmer en de Tories zijn medeplichtig.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 oktober 2025 om 07:50.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2025, 07:48   #3
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

--

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 oktober 2025 om 07:50.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2025, 08:36   #4
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
De linkerzijde organiseert dit soort slachtpartijen door daders en potentiële daders steeds maar weer uit de wind te zetten.
Het is wel een vraag waarom de linkerzijde dat doet. Enerzijds is het inderdaad een manier om aan stemmen te komen, maar anderzijds is het een soort van ponzi spelletje dat vroeg of laat slecht gaat aflopen he. Nu schatten zij misschien dat het hun carriere nog wel zal uitzingen, maar voor de jongeren onder hen heb ik daar toch mijn twijfels over.

Ik kan goed die van het eerste uur begrijpen, die dachten dat dat soort crapuul ideaal was om de katholieken aan te pakken, en een basis kon vormen om aan deugdpronken te doen. Maar tegenwoordig begrijp ik de niet-makak linksen niet echt, dat gaat toch in hun gezicht ontploffen he. Of zitten zij vast in een speltheoretisch karteldenken ? Waar ongeveer iedereen het eens is dat het moet stoppen, maar de eerste die het durft te zeggen, gestenigd wordt ?

Het doet een beetje denken aan het antinucleaire van de groenen, dat enorm in hun bakkes aan het ontploffen is. Voor de oude zakken van mijn generatie heeft het gediend, daar hebben die veel carriere mee binnengedaan, maar voor nieuwere generaties is het een beetje riskant om daar nog mee mee te doen he.

Uiteindelijk wint de rationele werkelijkheid he. Soms kan het lang duren en is het de moeite om als politicus te investeren in de hypocrisie, maar als het verdict nadert is het toch zoals in een ponzi schema niet op tijd willen cashen he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2025 om 08:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be