![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Brussel- Ondanks de vraag van SPa-senatrice Fatma Pehlivan eerder deze week heeft de moslimexecutive beslist dat er géén algemene oproep komt om tijdens het islamitische offerfeest geld te storten voor de slachtoffers van de vloedgolf in Zuidoost-Aziê. De moslimexecutive wil niet ingaan op de vraag wegens interne tegenstellingen. "Het is voor mij onbegrijpelijk wat die tegenstellingen dan wel kunnen zijn." reageert Pehlivan. De moslimexecutive heeft wel beslist om het offerfeest uit te stellen, van 20 naar 21 januari.
Bron HLN 14-1-2005 Nu vraag ik mij ook af wat die 'interne tegenstellingen' zouden zijn, was het niet de plicht van iedere moslim om zijn/haar broeders in nood te helpen? Of is de moslimexecutive bang dat er misschien moslimgeld zou gaan naar christelijke slachtoffers? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 14 januari 2005 om 23:14. |
![]() |
![]() |