![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Gisterenavond nog eens naar Paul De Leeuw gekeken op Ned 3. De man maakte constant grapjes over Marokkanen. Hieronder enkele voorbeelden:
Een neger die in de gevangenis had gezeten kwam vertellen dat hij goed gezien was bij de Marokkanen daar. Paul De Leeuw: "speelde jij misschien de geit?" Een andere Marokkaan (de Marokkaanse Frans Bauer dixit De Leeuw) zei dat hij volledig geïntegreerd was (wat ook zo leek volgens mij). Paul De Leeuw: "jullie Marokkanen zijn pas geïntegreerd als jullie allemaal terug naar Marokko gaan". Paul De Leeuw ging in een sketch zogezegd op bezoek in de gevangenis. De deur van de cel ging open en wie kwam er tevoorschijn? Jawel ..... een Marokkaan! Geeft Paul nu niet de indruk dat alle Marokkanen misdadigers zijn? Zou zulke humor ook in België ongestraft op de buis kunnen verschijnen? Ik denk het niet, Paul zo al lang het CGKR en andere linkse groeperingen op zijn dak gehad hebben. Bij ons werd hem al lang het zwijgen opgelegd. Niettemin toch goed gelachen gisterenavond met deze schitterende humor. Vandaag kijk ik weer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat zoiets kan ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Achja, Nederland is veel toleranter tegenover die zaken... Je ziet wat ze er mee bereiken...
Paul De Leeuw, djeez... Bhairav: heb ik je m'n nummer nou al gegeven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Paul De Leeuw die spijtige "cliché's" hanteert om te laten zien hoe belachelijk ze wel zijn. heeft hij ook meer dan genoeg gedaan met holebi's en mensen met een handicap. misschien te moeilijk voor sommigen?
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() *
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 14 januari 2005 om 03:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat moet ik met uw nummer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size] [size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size] Laatst gewijzigd door Horus : 14 januari 2005 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
kijk maar wat er met Herman Brusselmans zijn column over de VTM-presentatrices "in den tijd" gebeurd is. ![]() alhoewel bijvb. Kamagurka er dan weer wél mee weggeraakte toen hij verkleed als Dutroux op Humo's Pop Poll verscheen. we hebben idd. nog een lange weg af te gaan.
![]() |