![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgium to mark anniversary
of Auschwitz liberation 11 January 2005 BRUSSELS - Belgium is to commemorate the Nazi genocide of Jews on 27 January, the 60th anniversary of the liberation of the Auschwitz death camp. More than one million people were murdered in the camp in southern Poland before it was liberated by the Red Army. At the request of Belgium's Jewish community, the government announced 27 January would be "a day commemorating the genocide perpetrated by Nazi Germany." The camp has become the symbol of the Holocaust and the Nazi regime's genocide of European Jews. Between 1940 and 1945, one million men, women and children from 20 countries were killed in horrific circumstances within the camp's walls. Meanwhile, a 1995 law making holocaust denial illegal is due to be extended to cover other crimes of genocide recognised by the international tribunal. The change in the law will form part of a legal package to tackle racism on the internet. [Copyright Expatica 2005] --------------------------------------------- Vraagje: gaan er behangers deelnemen aan enige plechtigheden?
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 13 januari 2005 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat weet ik niet .
Het is als ieder voor zich die moet uitmaken of hij al dan niet deelneemt aan de plechtigheden. Zelf vind ik het belangrijk om de holocaust te gedenken , het ging hier toch wel om een mechanische genocide op Joden maar ook op de Roma en mensen met een andere mening. Daarom en daarom alleen getuigd het van weinig smaak van de Guy om het fascisme te minialiseren door de term te gebruiken voor de oppositie
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schilders misschien wel ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() *knip*
Negationisme is bij wet, en bijgevolg ook op dit forum verboden.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig weer een flamingant, die negationist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wanneer zullen de slachtoffers van de repressie eens worden herdacht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() en in engeland blijkbaar ook
![]()
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want ik heb geen zin in uw leugens en verdraaiingen. Dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Seba : 13 januari 2005 om 20:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, door uit de context te rukken. Maar goed, citeer ne keer slimme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vreemd ![]() nog geen enkele reactie van het Bubbelclubke hier op, maarja, het is een eerbiedwaardig (sic) lid van een koningshuis en dan zal dat toegelaten zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Stillekes aan verdwijnt WOII en zijn gebeurtenissen in de geschiedenis. Er zijn nu kinderen die niet weten wat Auschwitz heeft betekend, laat staan waar dta het ergens ligt. En de herdenkingen op bv 11 november trekken ook al minder en minder volk. Nu die prins weer die het niet al te surieus op neemt.
Langs ene kant is het wel wat erg, want mensen zouden niet in hun fouten mogen hervallen. Dit gebeurt vaak als mensen beginnen te vergeten. Langs de andere kant is het weer een bevrijding, al die anne frank tentoonstellingen die ik moest bezoeken kwamen mijn oren uit. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De herdenking van 11 november, die werd opgefleurd door de vreugdevolle toejuichingen van de massaal aanwezige BUB'ers, trok dit jaar meer volk dan vorig jaar. Misschien door de aanwezigheid van de BUB
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Stop toch eens met dat opvrijen van die koshere parasieten!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij moet later trouwens symbool staan voor iedereen in Groot Brittanië. Als hij nu nen Duitse punthelm van 14-18 had aangedaan had je nog kunnen zeggen ondanks de ongelooflijke slechte smaak tav de miljoenen gesneuvelden maar een partijband met hakenkruis? Nope! Dom dom dom!
![]() |