![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- worden sommige wijken overspoeld met illegalen omdat er huisjesmelkers zitten - of rijzen de huisjesmelkers de pan uit omdat er een grote toevloed van illegalen bestaat? Want wat wil Groen! nu?: de huisjesmelkers aanpakken (ok!) en dan de illegalen in nieuwegebouwde sociale woningen onderbrengen? Waarom dan niet ineens gewoon de grenzen wagewijd openzetten en zich toespitsen op het bouwen van hopen sociale woningen? "Illigaal" is bij mijn weten toch nog steeds: "niet gerechtigd om in Belgie te verblijven"? Denkt Groen! nu echt dat de illegalen netjes naar huis zullen gaan omdat ze geen huisjemelkers meer vinden? Of vermoedt Groen! dat die illegalen dan wel in kraakpanden of op straat zullen gaan slapen? Nee, ik kan me niet vinden in dit voorstel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen dronken rijden maar verzet mij tegen alcoholcontroles.
![]() Rare gasten die groenen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben tegen milieuvervuiling dus ik wil enkel herbruikbare verpakking (die meer nadelige effecten hebben op het milieu)..................
Rare gasten die groenen. Dat die eigenlijk nog stemmen kunnen ronselen, wil toch zeggen dat er nogal wat naïeve Belgen zijn.
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil betaalbare woningen voor iedereen, dus ik trek de stekker uit de kerncentrale (wat betekent dat huizen moeten voorzien zijn van (dure) warmtebesparende voorzieningen)
Rare gasten die groenen.