![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Gaat de uitvinder van 'to kak or not to kak, that is the question' nu nog
replyen of hoe zit dat? We weten allemaal dat hij zodanig gestoord is dat hij dwangmatig *alle* postings moet beantwoorden, maar het blijft toch altijd een beetje raden welke van z'n drie stopwoordjes het onnoezel menneke zal gebruiken om zogezegd z'n verlies in te perken. Werkelijk, die vent is zodanig compleet ziek dat het wat medelijden opwekt bij me. Het doet soms wat pijn bij me als ik zie hoe mensen van zijn leeftijd en positie onbewust zijn van het feit dat ze zichzelf zo belachelijk zie maken... In Nieuw Zeeland zal ik even nadenken of er geen manier is hoe ik hem kan helpen. Ik zal mijn oplossingen dan ook vanuit NZ op deze ng plaatsen. |
![]() |
#2 |
|
![]() "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message
news:41f003b2$0$2023 > Ik zal mijn oplossingen dan ook vanuit NZ op deze ng plaatsen. > Ik was al bang, V, dat we je spirituele posts enige tijd zouden moeten missen. Niet, dus - 1 pak van mijn hart, jongen. Jeanine, geef me nog nen Tripel! u. |
![]() |
#3 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message > news:41f003b2$0$2023 > > > Ik zal mijn oplossingen dan ook vanuit NZ op deze ng plaatsen. > > > > Ik was al bang, V, dat we je spirituele posts enige tijd zouden moeten > missen. > Niet, dus - 1 pak van mijn hart, jongen. > Jeanine, geef me nog nen Tripel! > u. Ik kan deze ng toch moeilijk overlaten aan de machten van het kwaad hé nonkel.... Deze ng levert het bewijs dat er banden bestaan tussen het Vaticaan en de sekstoerisme-industrie |
![]() |
#4 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Jeanine, geef me nog nen Tripel! Onmogelijk, die zaak is altijd gesloten. Volgens mij is Jeanine op bezinning naar Nieuw-Zeeland of de Filippijnen. Krokke8aas |
![]() |
#5 |
|
![]() "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message
news:41f0b221$0$2027 > Ik kan deze ng toch moeilijk overlaten aan de machten van het kwaad hé > nonkel.... Deze ng levert het bewijs dat er banden bestaan tussen het > Vaticaan en de sekstoerisme-industrie > Da's niks nieuws, beste jongen. Seks is tenslotte door de opdrachtgever vh Vaticaan himself in de menschen geïmplanteerd - krijg je er alleen maar uit door, zoals uncle, intensief aan zenmeditatie te doen. Maar het resultaat, wat 'n Verlichting: gedaan met je pik achterna te lopen, en eindelijk 's tijd om je met serieuze dingen bezig te houden - zoals het volgende besturingssysteem van BG bv. En dat de procreatie dan ook stopt? Who cares: après moi le déluge - enne binnenkort worden baby's toch verwekt in 'a long glass tube'. u. |