![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() DemoCrates wrote:
> Snif snif... 't Stinkt hier naar dogmatische denken! |
![]() |
#2 |
|
![]() On Fri, 21 Jan 2005 21:40:07 +0100, "WAPP!" <nawppp@driaoiop!py.commm> ,
wondering whence the lambs and piglets bleated and squealed, wrote: >Het wordt lekker rechts hier.... >Linkse rakkers worden ineens rechts. >Maar ja, zoals altijd weer te laat !! >Dit hadden jullie 30 jaar terug al moeten doen. Foutje! Echte Linkse gekken komen nooit tot de jaren des verstands zoals een kleine rondleiding door deze ng leert. Dit soort "mensen", die er niet voor schromen om hun eigen vlees en bloed op te offeren aan hun waanideeën, is dermate verblind door "de Linkse leer" dat praktisch iedere hulp tot niets leidt. Deze lieden vergeten zelfs de "heilsdaden" van hun goden die in de vorige eeuw verantwoordelijk waren voor de massa-moord op bijna 100 miljoen mensen. Een soort collectieve amnesie zogezegd. Overigens geldt nog steeds het gezegde: "Hoe meer je Links leert kennen, hoe rechtser je wordt".... D. ================================= Dé website voor mensen die wél nog prijs stellen op objectieve informatie http://www.democrates.net ================================= |
![]() |
#3 |
|
![]() DemoCrates schreef op 22-1-2005 0:11:
> Foutje! Echte Linkse gekken komen nooit tot de jaren des verstands zoals een > kleine rondleiding door deze ng leert. Oef ben ik blij dat ik bij de gekken hoor. Of ik nu links, appelgroen of wat ook ben intreseert me niet eens. Maar zo "verstandig" worden lijkt me echt iets verschrikkelijk. > Dit soort "mensen", die er niet voor schromen om hun eigen vlees en bloed op te > offeren aan hun waanideeën, is dermate verblind door "de Linkse leer" dat > praktisch iedere hulp tot niets leidt. Mijn broer moet ik je al niet voorstellen zeker, is anders al een mooi offer van eigen vlees en bloed aan waanideeen. Niet ver van waar hij stierf woonde ander heerschap dat onlangs zijn eigen kinderen opofferde aan zijn denkbeelden dit kort nadat hij zijn zuster de dood had ingejaagd. Dit zijn al 2 vben van eigen bloed dat door facisten is vergoten. En hoeveel vben heb jij van 'de Linkse leer' (wat dat ook mag zijn) > Deze lieden vergeten zelfs de "heilsdaden" van hun goden die in de vorige eeuw > verantwoordelijk waren voor de massa-moord op bijna 100 miljoen mensen. Je bedoelt zeker niet die met zijn snorretje. Er speelt een film in de cinema waar je naar verluid mooi zou kunnen zien wie er zonder veel bezwaren zijn eigen 'bloed' ombrengt, De Ondergang noemt hij. Zoals hier in Antwerpen juist is onderstreept een heel toepasselijk tittel om een facistisch denkpatroon te omschrijven (Het eigen bloed was bij vb 3 zelfs heel eigen). Het Russisch communisme, kanidaat 2, heeft praktisch geen aanhang meer, dus zeker figuren als Stalin (een goede vriend van de vorige), die niet eens de bedenkers van het de USSR waren, hebben zeker geen aanhang. Nr 3, Mao die er ook wat van kon, is zelf in China al in slechte papieren en hier nog nooit populair geweest Je hebt dan nog de goden van het Europees kolonialisme en Amerikaans kapitalisme met hun miljoenen doden (zeker niet de minste). Die zal je vermoedelijk dus bedoelen want die doden vergeet men nog al geregeld. Zeker als het over de slachtoffers gaat die er vandaag nog zijn, een dode in 20e eeuw kunnen we nog verdragen, maar vandaag zijn we toch niet schuldig of toch? Maar over het algemeen noemt dat wel niet links. > Overigens geldt nog steeds het gezegde: > > "Hoe meer je Links leert kennen, hoe rechtser je wordt"... Dat bewijst juist de zwakte van 'rechts'. Als je moet teren op hoe slecht de andere wel is wat voor goed is er dan? Dat is trouwens een methodiek die Hitler heeft beschreven, bij het verspreiden van een ideologie komt het volgens hem op aan om de tegenstanders slecht af te schilderen en te ontmoedigen. Een positief iets doet er niet toe als de andere maar slecht is. Dat is juist het grote verderf, er is gewoonweg geen ruimte voor iets positief enkel ruimte voor ondergang. -- Hoeveel doden voor men door had dat Hitler dood was? Hoe diep is de Schelde? |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sat, 22 Jan 2005 21:09:37 +0100, Emmanuel Paulus <[email protected]> ,
wondering whence the lambs and piglets bleated and squealed, wrote: >DemoCrates schreef op 22-1-2005 0:11: > >> Foutje! Echte Linkse gekken komen nooit tot de jaren des verstands zoals een >> kleine rondleiding door deze ng leert. > >Oef ben ik blij dat ik bij de gekken hoor. Of ik nu links, appelgroen of >wat ook ben intreseert me niet eens. Maar zo "verstandig" worden lijkt >me echt iets verschrikkelijk. Nee hoor. Het is een prachtige belevenis voor ieder menselijk wezen, dat nog zélf na kan denken, om te ervaren dat zijn gedachten hem terug gevoerd hebben tot de werkelijkheid. Bepaart een hoop teleurstelling en frustratie....... D. ================================= Dé website voor mensen die wél nog prijs stellen op objectieve informatie http://www.democrates.net ================================= |