![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Anne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 21 Jan 2005 16:56:20 -0000, [email protected] (Koen > Godderis ) wrote: > > >fic wrote: > > > >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "Bart Van Hemelen" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> > > On Fri, 21 Jan 2005 12:51:55 +0100, "Koen Godderis" > >> > > <[email protected]> wrote: > >> > > > >> > > >Ik neem helemaal geen loopje met de waarheid. Het staat me vrij de > >> zaken > >> > te > >> > > >bekijken vanuit m'n eigen bril. Dat is democratie. > >> > > > >> > > Nee, da's slecht Vlaams. > >> > > > >> > > >Ik weet het, democratie, > >> > > >dat is iets waar sommige mensen zoals Karel Degucht, Guy Verhofstadt en > >> > > >Steve Stevaert koude rillingen van krijgen. > >> > > > >> > > Misschien eens kijken naar de 100% gemanipuleerde verkiezingen van de > >> > > voorzitter van het Vlaaemsche BloKKK voor je een ander gaat > >> > > onderhouden over democratie. > >> > > > >> > > >> > Ik ben een mengeling van CD&V, Vlaams Belang en rechtse VLD als je m'n > >> > politieke overtuiging wil kennen. Gelieve mij dus niet steeds in een > >> > bepaalde politieke hoek te duwen. > > > >> De pot verwijt... > >> Duw jij dan niet iedereen die jouw strekking niet volgt, in dezelfde hoek? > >> DDR, Kremlin, extreem-links, .... > > > > > >> >Ik neem het uiteindelijk niet zozeer op > >> > voor het Vlaams Belang, maar voor de democratie in het algemeen. En de > >> > domcratie zegt mij dat iedereen z'n politieke overtuiging verdient. Ook > >> het > >> > Vlaams Belang. > >> > > > > >> Democratie leert mij ook dat de meerderheid beslist. Als 4 miljoen Vlamingen > >> *tegen* jouw belang stemmen, waar staat dat belang dan? > >> Maar jij wilt per se dat het belang overal kan in mee beslissen. Waar haal > >> je dan 't lef om 't woordje democratie in je mond te nemen? > > > > >Er stemmen enkel 4 miljoen mensen tegen het Vlaams Belang in jouw > >bekrompen geestje. > > Er stemmen maar 1 miljoen mensen voor het Vlaams Belang, dat is niet > de meerderheid, en volgens sommige bekrompen geesten zijn de overige > allemaal extreem linkse hamer en sikkel aanhangers, komt het woord > 'demoniseren' en 'in hokjes plaatsen' niet bekend voor ?. Bovendien > zijn hun meningen (de niet VB stemmers) nietszeggend of nog erger, ze > kunnen maar beter zwijgen, vrijheid van meningsuiting is 1 mening, > hun mening. > Wat jij hier doet is typerend, je zit tegelijkertijd democratie en > recht te roepen en zelf doe je niets anders dan iedereen die je niet > aanstaat aan te vallen met stupide uitspraken als dat je ze voor het > gerecht zal dagen (ineens is het de rechtspraak wel goed), terwijl je > zelf de VRT top al herhaalde malen beschuldigd hebt van pedofilie. > Als het over het VB gaat roep je "onschuldig tot de schuld bewezen > is", maar zelf hou je je er niet aan, net zoals de rest van de klik. > > Anne > Waaauw, sterk staaltje van demonisering Anne en vooral veel stemmingmakerij. Zo kennen we extreem-links. Als ze het niet kunnen halen met woorden beginnen ze maar wat wild om zich heen te schoppen niet in het minst voorzien van de nodige argumenten. Bepaalde figuren pikken het niet dat ik het sinds kort telkens over de extreem-linkse VRT heb. Awel ik pik het ook niet dat men het over het extreem-rechtse Vlaams Belang heeft in hun journaals. Men heeft het ook niet over de centrum-linkse VLD, de extreem-linkse SPa en Groen ... Ik word niet betaald om neutraal te zijn en mag een specifieke politieke mening hebben. De VRT daarentegen. Bij de VRT mogen ze alleszins dimmen inzake stigmatisering van bepaalde rechtse stromingen. Omdat de VRT nu eenmaal van iedereen is. Van alle politieke stromingen. Ja zelfs voor meer dan 1/4de eigendom van het Vlaams Belang en z'n kiezers. En nog iets, die Kathleen Cools, een volgens mij links VRT-seuteke, wou gisteren eens Annemans aanpakken. Eerlijk gezegd nooit zoveel stroop iemand aan de (Annemans-) baard weten smeren. Dat wordt dus voor Cools een bijzonder slechte evaluatie op de VRT. Salonfähig zijn tegen iemand van het Vlaams Belang dat hoort niet en daar staat minstens ontslag op met negateve beoordeling. Een week of 2 ervoor aan Vandeurzen smeken dat ze nooit in coalitie zouden gaan met het Vlaams Belang. En nu het schoothondje spelen van Annemans. Theorie dat extreem-links en links in veel gevallen gelijk staat voor dom en naïef nogmaals bevestigd. Ik hoef al die truttigheid van Cools niet. Dat ze eens normaal doet! Daarvoor betaal ik als belastingbetaler niet. Koen |