![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=3]
Citaat:
Ongeacht deze rechtszaak en de vrijspraak, viel het me op dat het (werkloze) slachtoffer weldegelijk een serieus crimineel verleden had, maar dat ze blijkbaar toch niet zo'n sukkeltjes waren die door geldgebrek, discriminatie, etc.... in het criminele milieu is terechtgekomen. Mijn moeder laat géén 500.000 euro + een aantal waardevolle panden na. Mag ik nu op de crimi-toer?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 januari 2005 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De rechter zal al kontent geweest zijn dat die drugs-dealer opgruimd werd door eigen broers, moets hij geen plaats voorzien.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er allemaal niet stilgehouden word door de media é Exodus!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Waar hebt u dat dan gelezen? Het zou er nog maar aan ontbreken dat alle allochtonen of Marokkanen zich zo zouden gedragen. Het is al erg genoeg en hoogst significant voor de mentaliteit in een bepaalde gemeenschap, dat er een buitenmate hoog percentage, voornamelijk mannelijke jongeren zich te buiten gaan aan allerlei agressief en crimineel gedrag. Dit is geen gewone criminaliteit meer, ze is cultureel bepaald en bovendien uiterst racistisch van aard.
Hoog tijd om hier keihard op te treden. Tussen haakjes, ik vraag mij wel af hoe de moeder van die kerels aan zoveel huizen en geld geraakt is... Lijkt me niet erg normaal, zeker niet voor een 'kansloze' en 'ontwortelde' familie. Zou het niet kunnen zijn dat dat geld en die eigendommen weliswaar op haar naam staan, maar gekocht of verzameld zijn met het drugsgeld dat haar zoon(of zonen) 'verdiend' heeft . Het zou niet de eerste keer zijn dat Marokkaanse ouders de door hun kroost met criminaliteit verworven eigendommen (huizen of auto's) op hun naam zetten, om de aandacht van het gerecht niet al te zeer op hun 'werkeloze' en 'arme' zoontjes te richten. Marion van San bijvoorbeeld is dit fenomeen meermaals tegengekomen bij haar wetenschappelijk onderzoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed... Je slaagt erin om hier een hele hoop vage insinuaties te verkondigen. Heb je ook nog iets concreets, of blijft het maar bij die vage verdachtmakingen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U en uwsgelijken hebben beslist dat Van San geen goede wetenschapster is, alleen maar omdat haar conclusies niet in uw armzalig kraam te pas komen. Van een tendensieuze houding gesproken... En zo vaag zijn mijn 'insinuaties' helemaal niet; ook gerecht en politiediensten komen dikwijls uit op zulke constructies bij het onderzoek van drugscriminaliteit. Tenslotte: als je elk woord dat je hier neerzet direkt 100 % zou moeten bewijzen, dan kunnen we dit forum evengoed sluiten. Of bewijs dan maar eens dat Van San zogezegd geen goed wetenschappelijk werk zou afleveren? En verwijs nu aub weer niet naar dat amechtige tekstje van die ene academische beunhaas... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, de "daders" zijn vrijgesproken, ergo onschuldig.
Niet veel woorden meer aan vuil maken dus. Als het criminelen zouden zijn lopen deze vroeg of laat tegen de lamp.Of vanuit het gerecht, of vanuit het milieu. Wat de basis voor de meeste vergoeilijkingen is om het allochtone criminele gedrag telkens weer goed te praten,"de sociale en financiele achterstelling" van onze arme importmensjes word hier wel stevig onderuit gehaald. Trouwens, als status en financiele slagkracht bepalend zijn voor al dan niet uitvoeren van misdaden, waarom hebben we dan zoveel corrupte en criminele politici?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 januari 2005 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 januari 2005 om 14:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Je hebt nog steeds niet bewezen dat Van San niet wetenschappelijk zou zijn; daar is heus wel heel wat meer voor nodig dan het steeds maar weer inscannen van datzelfde tekstje van onze Jef, de niet bepaald objektieve sossenvriend, die zijn loopbaan aan de politiek te danken heeft.
Blijf maar ontkennen, de werkelijkheid en de waarheid trekken zich daar niets van aan. Eerder vroeg dan laat zal de bom barsten. Berg je dan maar, vriendje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben blij dat er toch een paar mensen zijn die begrepen wat ik schreef. Het zal wel aan mij liggen. Dat ingenieuze Ingenious uit mijn posting leest dat ik vanalles insinueer gaat mijn verstand te boven. Hoe groot en hoe rood moet ik bepaalde teksten maken ? Misschien dat ingenieuze Ingenious een erfenis van een half miljoen euro en een aantal waardevolle panden beschouwt als zijnde "lagere sociale milieus"? --- kan natuurlijk. Dat Raftje weer een probleem heeft met het woord "alle" is al even hilarisch. Ik meen nergens "alle" gebruikt te hebben. PS. het is precies tegenwoordig "bon ton" om het woord "alle" telkens te zien staan zonder dat het gebruikt wordt. ---------- Ik vraag me bovendien af (losstaand van het onderwerp van deze thread) hoe het nu verder moet? De broers werden vrijgesproken (ze hebben de moord dus niet gepleegd). Wordt er nu verder gezocht naar de werkelijke moordenaar(s)? Of werden de broers vrijgesproken omdat ze handelden in een "vlaag van zinsverbijstering"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 januari 2005 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen, geen bedreiging, maar een goede raad. Wees me dankbaar... En wie liegt er hier? Ik? Neen hoor, daar heb ik trouwens niets aan. Wie probeert er hier de hele tijd al om werkelijkheden te verdoezelen en de waarheid te verkrachten? De beunhazen die momenteel het politiek regime uitmaken; en hun slippendragers die niets anders doen dan nalullen wat hen is voorgekauwd. Met waarheid en werkelijkheid heeft dat helemaal niets meer te maken, maar wel alles met een politieke machtsstrijd. Maar dra zal deze politiek als een overrijpe rottende appel vallen en tot moes verpletterd worden door de onweerstaanbare krachten van het Lot en de Geschiedenis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wat de basis voor de meeste vergoeilijkingen is om het allochtone criminele gedrag telkens weer goed te praten,"de sociale en financiele achterstelling" van onze arme importmensjes word hier wel stevig onderuit gehaald." wat jij doet is een vraag stellen in de titel, een faits divers posten en er een paar zaken rood kleuren, en dan zeggen wat je opviel. wat de link tussen dit alles is zet je er niet bij, dat insinueer je enkel maar. ik moet dan maar raden wat je bedoelt. en als ik dat dan weerleg kom je 9 kansen op 10 nog vertellen dat je dat niet geschreven had. maar soit, ondertussen is het duidelijk waar je naartoe wil. uit je post blijkt trouwens dat je de feiten niet kent, en het lijkt me dan ook belachelijk om enige conlcusies uit die voorval te trekken, niet? btw, ingenieuze Ingenious, heb je dat helemaal alleen gevonden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Wat een melodrama'...: puike reaktie, heel goed onderbouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, bedoel je nu dat de sociale status NIET de oorzaak is van de verhoogde criminalitiet bij allochtonen?
Of bedoel je nu dat er géén verhoogde criminaliteit is bij allochtonen? Wat zal het nu zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |