![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Nadat Coveliers uit de VLD gezet is omdat hij openlijk alles van het eigenbelang verdedigde, laat Filip de persoon die hij in feite dankbaar dient te zijn als een blok vallen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 29 januari 2005 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() En Coveliers laat het eigenbelang vallen.
Citaat:
![]() Zet deze topic maar in't archief. Leuk om bij te houden voor de toekomst. ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 29 januari 2005 om 02:39. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ik begrijp het nut van dit topic niet echt. Heeft HC ooit blijk gegeven zich aan te sluiten bij het VB. Neen. Waarom niet? Omdat HC een liberaal is. Is het VB iets met een liberaal? Neen want zij zijn geen liberale partij.
U moet dringend af van uw hokjes denken. Iemand die tegen het Cordon sanitaire is is een VBer, etc... . Op deze manier wordt u, terecht, niet au serieux genomen. Hoe oud bent u eigenlijk? 16 ofzo?
#4 |
Banneling
|
![]() Zaag maar weer over mijn persoon.
![]() Als je het niet snapt, is dat jou probleem, niet het mijne! |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() ? ik denk dat hij het heel goed snapt. Waar haalt u het vandaan om te zeggen dat coveliers bij het VB wou komen. Tegen cordon zijn is iets anders dan VB-symphatisant zijn he.
Niemand laat hier iemand vallen. Coveliers had geen plannen om bij VB te komen en het VB had ook geen plannen om coveliers op te nemen. Ze hebben immers een verschillende ideologie. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 29 januari 2005 om 03:26. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het droomscenario voor FDW in Antwerpen in 2006 was dat FDW Hugo Coveliers naar voren zou hebben geschoven om hem burgemeester te laten worden van A. en aldus de hete kolen voor het VB uit het vuur zou halen bij de algemeen verwachte flaters van een rechtse bestuurscoalitie. Het VB zou daar de vruchten van hebben geplukt en er weer sterker zijn uitgekomen. Mij benieuwt het wie nu de rol van Coveliers moet overnemen als wegbereider van extreemrechts in A. Zeker na de huidige radicalisering van de VLD die opnieuw ferm afstand neemt van het VB ligt die keuze niet (meer) voor de hand.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 januari 2005 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het moet mij echter van het hart dat na het geploeter van het zetbaasje van Verafstoot en co gisterenavond ikzelf ook nog niet ben bijgekomen van het lachen. Gisterenavond verklaarde Somerke (en vandaag wordt dat heruitgezonden dus controleerbaar): Het Vlaams Belang: A/ Heeft een linkse economische visie en wij een rechtse B/ Het Vlaams Belang loopt de vakbonden achterna C/ Het Vlaams Belang is voor het behoud van het brugpensoen En is daarom een extreem rechtse partij ![]() Hier buig ik inderdaad in alle nederigheid het hoofd Skillie en betuig ik mijn intellectuele onmacht tegen zullk een doortastend en politiek logisch vernuft... Ik denk dat vanaf nu alleen nog het domme gedeelte van de linkerzijde voor de VLD kan stemmen. Dat de overgrote meerderheid van dit kiezerssegment reeds lang en immobiel bij de sossen zit (kijk maar naar Triangel en co) is des te pijnlijker voor deze Antivlaamse antiliberale antidemocratische partij. ![]()
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is dan het probleem? ![]() Bij mijn weten heeft Coveliers ALTIJD gezegd geen partijlid te willen worden. En Coveliers is eruit gebonjourd omdat hij niet vies was van de waarheid en zelden van zijn standpunten afwijkt (wat hem ook vrij populair maakt). Ik kan mij wel in Fieseler zijn standpunt vinden, vooral het eerste gedeelte ![]()
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size] [size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size] Laatst gewijzigd door Horus : 29 januari 2005 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Skill heeft in een ouwe topic Ward Beysen vervangen door Hugo Coveliers en het hier opnieuw gepost.
*knip* Geen persoonlijke aanvallen aub.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door tronca : 29 januari 2005 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik post deze topic om ze binnen enkele aanden terug boven te halen als coveliers wel degelijk bij het eigenbelang aansluit. Dan begrijpen de anderen deze topic ineens een stuk beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat gij dan zou zijn, laat me compleet koud. Laatst gewijzigd door tronca : 29 januari 2005 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Zoals gewoonlijk weer beweringen die uit de lucht gegrepen zijn en zeker niet kunnen gestaafd worden.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil ![]() --------------------------------------------------------------- Vrager : U keurt vandalisme goed? Bhairav : Ja dat doe ik. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 29 januari 2005 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
*knip* Geen persoonlijke aanvallen aub.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door tronca : 29 januari 2005 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 29 januari 2005 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit moet gisteren toch veel Vlamingen -hopelijk veel VLD-kiezers- de ogen geopend hebben
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vindt het overigens zeer vreemd dat de VLD het VB nu zo duidelijk uitsluit als mogelijke coalitie partner na de gemeenteraadsverkiezingen terwijl 49% van de VLD leden tijdens de laatste voorzittersverkiezingen gekozen heeft voor kandidaten die allen VOOR een samenwerking met het VB waren. De situatie bij de VLD begint wat te lijken op de laatste jaren bij de VU. Toen had de Anciaux clan ook het partijbestuur in handen en wou ten allen prijze een linkse koers varen... Maar men vergat wel dat de basis van de VU eerder centrum rechts is. En kort nadien is de partij ook uit elkaar gespat.... eenzelfde scenario binnenkort bij de VLD ????? |
|
![]() |