![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=2]Nieuwe bumper stickers:[/size]
[size=2]Ik ben niet lief voor een vieze tasjesdief Al is de tasjedief nog zo snel, mijn bumper achterhaalt hem wel Ook bebloed plakt deze sticker goed Kijk uit schavuit, of ik rij achteruit Al is Ali nog zo snel, in z'n achteruit achterhaal ik hem wel Al is je scooter nog zo snel, mijn bumper die raakt je wel Bescherm de buit, rijd achteruit Ik rij je plat als je wat van me jat Een echte tasjesdief neemt de bumper voor lief Steel niet mijn tas, want dan zie je mijn achteras Ik rem voor vrouwen en schapen, maar tasjesdieven kun je van de boom afschrapen Christen, boedhist of islamiet, je steelt gewoon mijn tasje niet Niet remmen, maar klemmen Achteruit een mooie bocht en direct een stille tocht Wie naar mijn tasje graait, wordt in z'n achteruit neergemaaid [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() ik ken iemand met een heel leuke:
"Attention! I stop for elves, gnomes,dwarves, faeries and all other little creatures only I can see" |
![]() |
![]() |