![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens politiek correct Vlaanderen leven er in België in totaal slechts 135.000 Turken en Marokkanen.
Daar deden zonet op Radio 1 in het programma "het salon" Fathma Pelihvan en Kurt Van Eeghem zeer stellig over. Dat is het niveau waarop daar gediscussieerd wordt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De genaturaliseerden via de SnelBelg wet worden eventjes verzwegen zeker...
Kurt Van Eeghem is stellig tegen het Vlaams Blok(Belang), omdat die de solidariteit waarop we kunnen terugvallen op de helling zouden zetten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 23 januari 2005 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening is dat Van Eeghem ongelijk heeft. Ik vermoed dat hij om andere redenen tegen het Vlaams Blok/Belang is. Zoals de meesten uitgesproken tegenstanders.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() + HOEVEEL ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kut Van Eeghem kent niets van politiek...
Als je hem zou vragen hoeveel homo's er zijn in België zou hij zeker antwoorden : "véééééél te weinig !!"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan niemand tellen, nog niet op tienduizend na... vééél te véééééél ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Wat zou jij antwoorden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er van af waar je woont. Als je hier in straat kijkt heb je de indruk dat het er 5 miljoen zijn.
Als je in Molenbeersel woont, dan vraag je je af waar ze al die lichtebruine mannekes hebben verstopt.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() En Wreker, hoeveel zijn er dan in Vlaanderen volgens u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier uit onverdachte bron, nl. de Koning Boudewijn Stichting:
Islam en moslims in België. Lokale uitdagingen & algemeen denkkader Volgende gegevens: 3.2. Demografische en sociale aspecten De cijfers gehanteerd door de Moslimexecutieve van België en de schattingen van deskundigen maken gewag van zo’n 400.000 mensen wiens erfgoed bepaald is door de islamitische religie. Deze mensen van ‘moslimorigine’ (of afkomstig van een islamitisch land) vertegenwoordigen dus 4% van de totale Belgische bevolking. Dit aantal omvat:
Deze manier van tellen leidt tot de essentialisering van de relatie van individuen tot religie. Alsof het religieuze behoren van mensen afkomstig uit islamitische landen een vanzelfsprekendheid zou zijn. In tegenstelling tot wat deze simplificatie doet uitschijnen, zijn het behoren tot en de referenties naar islam zeer divers en uiten ze zich op verschillende manieren: de teleologisch-spirituele dimensie (waarbij het geloof de incarnatie is van een levensfilosofie en de zin van het leven definieert vertrekkende van een relativering van het aardse leven), de ethisch-normatieve dimensie (betreffende de gedragsregels en rituelen), de culturele dimensie (over de esthetische aspecten van de religieuze rituelen en tekens), de beschavingsdimensie (die voorgaande elementen inschrijft in een pluriseculaire dynamische geschiedenis), en de politieke dimensie (waarbij islam gebruikt wordt als een basis waaruit zich socio-politieke krachten ontwikkelen). De verschillende verwijzingen naar islam bevinden zich dus tussen de polen van dit brede spectrum. Bovendien lijkt alles erop te wijzen dat het individualiseringsproces binnen deze gemeenschappen fenomenen als hybridisatie, afstandname van de orthodoxie en religieus syncretisme of zelfs apostasie, met zich meebrengt. Één van de demografische karakteristieken van de moslimbevolking die benadrukt dient te worden is het belang van het aantal jongeren. Wanneer we kijken naar de twee meest zichtbare gemeenschappen namelijk de Turken en de Marokkanen, dan blijkt dat de moslims een gemeenschap vormen die gekenmerkt is door de jonge leeftijd. Ongeveer 35% van de personen die deel uitmaken van deze gemeenschappen is jonger dan 18 jaar. De bevolkingspiramide voor beide groepen is gekenmerkt door een recente immigratie. Dit blijft niet zonder gevolg. Het is bijvoorbeeld opmerkelijk dat 25% van het aantal -20 jarigen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van moslim herkomst is. Of ook dat Sarah en Mohamed in het jaar 2002 de meest gebruikte voornamen waren in het Brusselse gewest.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 26 januari 2005 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Zijn er meer marokkanen dan turken in België ?
Weer wat geleerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een discussie moet wel op grond van wederzijds respect zijn, wat ik bij geen enkele discussie met heb jou heb kunnen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turken vallen over het algemeen minder op ook.
Ergo Sinan, je houd je op in een zeer Turkrijke omgeving. Ik woon in een omgeving die zo overspoeld is met Marokaanse medeburgers, dat ik deze gegevens ten zeerste in twijfel tel. Volgens mijn gevoel zijn het minstens 500 000 marokanen.
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maakt me niet uit of er meer turken zijn of meer marokkanen.Wat me wel uitmaakt is dat het er teveel zijn.Plus het feit dat ik van die cijfers geen bal geloof.Ik zal maar eerst weten hoeveel als ik ze zelf geteld heb maar gezien het tijdsgebrek ben ik er nog niet toegekomen.Plus het feit dat als je aan dertig getelde bent hebben er al tien weer bevalling achter de rug .Zijn er al 60 met bootje gestrand en al 100 uit het land gezette teruggekeerd.Zo geraakt ge den tel kwijt .
|
![]() |
![]() |