![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Patrick Janssens wordt bedreigd
![]() Janssens (SP.A) ontving de afgelopen dagen enkele bedreigingen. Dat heeft het Antwerpse parket bevestigd. Maandag ontving Janssens een dreig- telefoontje. Vrijdag zou hij al een dreigbrief hebben gekregen. Eerder werd zijn auto beschadigd. De bedreigingen staan mogelijk in verband met Autostad, de zondagse automarkt in Wilrijk. Vrijdag liet de stad processen-verbaal ophangen waarin de onmiddellijke staking werd bevolen van de activiteiten van de automarkt. Autostad heeft de stad inmiddels al gedagvaard. Het wordt hier maar grimmiger en grimmiger. De pitaterrorist heeft ook zijn aanhang, maar voor zover ik weet heeft Patrick geen pitazaak. ![]() Mooie vlamingen zijn wij. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik vroeg mij al af wanneer Olijfje nog eens in het nieuws ging komen.
En het zijn weeral vreemdelingen, want de grootste kopers op de automarkt zijn illegale oostblokkers. Ikzelf ben ook een OOstblokker, maar ik woon en werk hier, en ben hier geboren. Dus ik heb recht van spreken over die bandieten!! Van mijn part mogen ze al die illegalen terugsturen, en als ze kunnen mogen ze de piano ook meepakken. Dan kan em in Georgie wa gaan spelen!! EN voor olijfje, nu kan em ook op bezoek bij de koning!! Laatst gewijzigd door VlomsBelang : 26 januari 2005 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Zouden alle politici niet permanent bedreigd moeten worden? Dan komen ze allemaal evenveel in de gazet en leren misschien die arrogantie af om per se een ander te willen gaan regeren.
Het is maar een idee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onooglijk berichtje op pagina 13?
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: thePiano blijft nog wat, het wordt hier nog leuk. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hij bedoeld dat hij dus die ene uitzondering is want hij werkt hier.Maar het zijn niet de vreemdelinge die werken die een bedreiging vormen en ook waarschijnlijk zijn zij niet degene die de janssens bedreigd hebben.En de janssens moet niet komen janken , hij gebruikt alle middelen om zen doel te heiligen dus moet hij ook aanvaarden dat andere dat ook doen.En zeg nu zelf wat is een dreigbriefke nu , had ook een bombriefke kunnen zijn en dan had hij reden tot schrik.Wij als gewone burgers worden dagelijks bedreigd zonder dat het in de krant komt of op tv.Wij moeten niet bij hem gaan janken als we bedreigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik las even Patrick Janssen bedriegt en dacht bij mezelf : is dat nog nieuws....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() geen geluk!!!(besef je zelf maar wat je daarmee insinueerd)!!!! dus integratie is kwestie van geluk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |